Lekker danKreeg net een telefoontje van mijn oom die al jaren zomer en winter door rijdt. Hij is gisterenmiddag (tussen Fleringen en Weerselo) van zijn motor gereden door een niet oplettende tegemoetkomende automobilist die op zijn rijbaan reed. Gelukkig heeft hij alleen maar wat kneuzingen en veel pijn maar niets gebroken. Wel veel schaaf en blauwe plekken. Hij had een motorpak aan en is 20 meter door de lucht gegaan. Motor waarschijnlijk total loss, pak, kleding, helm en laarzen zijn allemaal kapot.
De automobilist wilde inhalen en zag daarbij mijn oom over het hoofd en reed hem frontaal aan. Traumahelicopter was onderweg maar toen de mensen van de ambulance het stabiel genoeg vonden hebben ze die afgebeld.
Zo zie je maar weer, een ongeluk zit in een klein hoekje….
Hij heeft ook een spuiterij aan huis heb ik gehoordDoelde alleen op, dat er hier altijd goede computermensen nodig zijn.
Voor de rest boeit het me niet zoveel wat voor werk je precies doet eigenlijk
Maar ik wist niet dat je ook automonteur was
Maar ik wist niet dat je ook automonteur was
Kreeg net een telefoontje van mijn oom die al jaren zomer en winter door rijdt. Hij is gisterenmiddag (tussen Fleringen en Weerselo) van zijn motor gereden door een niet oplettende tegemoetkomende automobilist die op zijn rijbaan reed. Gelukkig heeft hij alleen maar wat kneuzingen en veel pijn maar niets gebroken. Wel veel schaaf en blauwe plekken. Hij had een motorpak aan en is 20 meter door de lucht gegaan. Motor waarschijnlijk total loss, pak, kleding, helm en laarzen zijn allemaal kapot.
De automobilist wilde inhalen en zag daarbij mijn oom over het hoofd en reed hem frontaal aan. Traumahelicopter was onderweg maar toen de mensen van de ambulance het stabiel genoeg vonden hebben ze die afgebeld.
Misschien moet je gaan schrijven MFRealer. Dat schijn je wel goed te kunnen
Programmeren is toch 'schrijven'
goeiesmorge allemaal. @Zolder-gangers: veel plezier, hopen dat t daar beter weer is als hier. Zullen de vooruitzichten van't weekend nog wat zijn? Heb nog wel zin aan weer een stukkie KNALLUUH (nog steeds zonder dikke piep'm )
als ik dikke piepen voor je moet bestellen....laat het dan ff weten
Kreeg net een telefoontje van mijn oom die al jaren zomer en winter door rijdt. Hij is gisterenmiddag (tussen Fleringen en Weerselo) van zijn motor gereden door een niet oplettende tegemoetkomende automobilist die op zijn rijbaan reed. Gelukkig heeft hij alleen maar wat kneuzingen en veel pijn maar niets gebroken. Wel veel schaaf en blauwe plekken. Hij had een motorpak aan en is 20 meter door de lucht gegaan. Motor waarschijnlijk total loss, pak, kleding, helm en laarzen zijn allemaal kapot.
Als je het ene(delphi) kunstje kan, lukt het andere (.net/java) toch ook welEr zijn niet veel Delphi-programmeurs, dus er is weinig concurrentie.
Jammer genoeg zijn er ook niet zoveel Delphi-banen op het moment.
Mezelf laatst er nog even van overtuigd nooit dikke piepn te willen hebben. Even naar een CBX in Enschede gekeken en rondje gemaakt... Was echt doof toen ik terug was
Dit was zo'n oude Laser pijp waar praktisch niks in zat. Toegegeven, het klonk leuk, maar niet om zelf dagelijks op te rijdenzijn gewooon dikke piepen met Ekeur en met dbkillers die er uit kunnen
Is de meest overschatte en onzinnige accesoire die je op een motor kan zettenzijn gewooon dikke piepen met Ekeur en met dbkillers die er uit kunnen
Is de meest overschatte en onzinnige accesoire die je op een motor kan zetten
Valdoppen of - beugelsNoem eens een zinnige accesoire dan
Valdoppen of - beugels
Niet iedereen zal het ermee eens zijn, maar jij kan in elk geval zeggen dat ze hun geld dubbel en dwars hebben terugverdientValdoppen of - beugels
Valdoppen of - beugels
Morgûh Ik weet al meer.. mag volgende week nog een keer op bezoek komen
Is het iets wat goed bij je past en waar je wel wat in ziet?
ik koop geen motor zonder, of ik moet ze snel & makkelijk kunnen toevoegen.
Damn, maar zo te lezen ook een 'geluk bij een ongeluk' dat ie d'r zo vanaf komt.
anders solliciteer ik niet