Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MFMM I'XIII - FOTO TOPIC

nee inderdaad Nono1987, maar die vent (Just Roger/Me) achter Stieks is een "soort van" kennis van Nico_09, en wist een mooi routetje binnendoor van Veenendaal naar Amersfoort...graag gedaan...cu in september

Volgens mij heeft je mail tot resultaten geleid het berichtje is aangepast (lees: ingekort). Heb je zelf nog een reactie gehad?

Is dat een flitscamera op foto 1 of wat is dat voor een ongein?

is alleen camera beveiliging van het lokale industrie terrein, eventueel icm een kenteken scanner die eronder hangt, niks spannends of iets om je zorgen over te maken

Iedereen die foto's heeft gemaakt harstikke bedankt, aardig wat foto's van mezelf gevonden!

Hoi Kabouter Puntmuts,

Mooie foto's!

Zou je mij de originele foto's alsjeblieft kunnen sturen naar ekremozpinar @ outlook.com ?

Het gaat om de volgende nummers;

3Q1B1239C
3Q1B1241C
3Q1B1867C
3Q1B1868C
3Q1B1869C

Het gaat om de rode R1, ik hoop dat deze nummers voldoende zijn.

Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groeten,

Ekrem

Voor mij zit er wel meerwaarde, ik wil het namelijk af laten drukken op een canvas. Dus nogmaals, zou je de originele kunnen mailen alsjeblieft?

Bedankt

even klagen
ik zit inmiddels 10 jaren, 6 dagen en 12 uren op MF
en ik maak ook al heel lang foto's van MFers
en ook al heel vaak foto's opgestuurd
maar vaak hoor je daar nooit meer wat van; geen reactie, net alsof de foto's in een zwart gat verdwijnen
vandaar dat ik geen motivatie meer heb om uren achter mijn pc foto's te versturen

nou heb ik voor de persoon hierboven een uitzondering gemaakt en foto's verstuurd
en inderdaad; geen enkele reactie meer gehad

Hiephoi Kabouter,
Bedankt voor de foto en alle inspanningen. Volgende meet ff afspreken onder het genot van een bakkie, my treat.

Grtz
Gewoon met een traytje vol met koffie en donuts alle fotografen langsgaan en ze allemaal wat aanbieden

Tja, zo gaat dat...wie weet komt het nog

Maar even serieus, leuke plaatjes puntmuts

@kabouter puntmuts:

Je hebt vier foto's van mij geschoten. WOW zien er erg goed uit.

Zou je deze naar me op kunnen sturen ? gaat om:
3Q1B1356C.jpg
3Q1B1357C.jpg
3Q1B1914C.jpg
3Q1B1915C.jpg

Thnx!

Laatst bewerkt: