Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MFMM I'XIII - FOTO TOPIC

Nou zo gebruiksvriendelijk is dat Apple niet voor mij
Als ik op je link klik krijg ik een zwart scherm en gebeurd er verder niks.
Verder alle fotografen bedankt voor de mooie foto's!

Heeft iemand enig idee hoe je zo'n foto album op Picasa/Google+ helemaal openbaar maak? Ik krijg continu mailtjes van mensen of ik het album wil delen ik word er knettergek van

open je album in picasa

klik op Actions

en daarna

werkt ook niet!

you've got m@il
thnx

Ik sta er weer eens niet op.
Ja heel in de verte terwijl ik net mijn helm op zet. Maar geen foto's te vinden op het moment van aankomen rijden.

Foto gemaakt door Ruppert.
Helemaal achterin zie je mij staan bij me blauwe Honda VFR.
Heb je mij misschien ook nog gespot bij het arriveren op de rotonde????
Ik kwam rond 12:00 uur aan.

Laatst bewerkt:
Mannen met gele jassen en rode schrijfbordjes....
Maar wel nodig in verband met de veiligheid natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Wie was de allereerste aanwezige fotograaf eigenlijk?
Rond 11.00?
wie stond er nog rond 13.00 als enigste foto's te maken vanaf de rotonde?
Het was een wonder dat er om 13.45 nog een fotograaf stond op de rotonde die ons geklikt heeft (2 CBR's een Blade en een MotoMorini).
Wie was het?

zat ik daar om 10:30 met camera op de rotonde, maar geen motoren
pas om 10:39:39 de eerste foto gemaakt
en om 13:53:11 de laatste

ik ben echter niet zo snel, dus foto's komen over een paar dagen pas beschikbaar

ik ben echter niet zo snel, dus foto's komen over een paar dagen pas beschikbaar

dat is prima , maar ik vroeg het mij ff af. Wij waren het allereerste ploegje wat aankwam en wij verraste jou want je moest rap je camera pakken. Zilvergrijze Blackbird voorop , ik reed er net achter op de rood/zwarte cbr1000f met duo en zijkoffer

Dan denk ik dat jij degene bent die Gewoon Dennis en mij op de valreep nog op de foto hebt gezet. 2x Honda CBR 600, 1x een 954RR en 1x een Moto Morini

Een stukje uit het nieuws:

Motortocht vanaf Calveen
AMERSFOORT - Zondagmiddag 12 mei omstreeks 13:00 ging de motor meeting bij de Mac Donalds in het industrieterrein Calveen van start.
Zeker 150 motorrijders gingen vanaf de motor meeting in Veenendaal naar Amersfoort om stunts uit te halen met de motor.
Echter door snelle inzet van een politiemacht werd dit voorkomen.
De politie stond onder andere met een radar team de snelheid te meten. Ook motoren die wel stunts uithaalden worden genoteerd en staande gehouden door het motorteam van de politie.
Meerdere motoren van de politie reden door het gebied om alles in goeie banen te leiden. Ondanks dit optreden werden meerdere motoren staande gehouden en bekeurd volgens artikel 5 (gevaarlijk rijgedrag) of voor de snelheid. Ook werd er bekeurd voor wheelies maken en voor het onnodig produceren van geluid.
(Bron: AS Media)

Bijbehorende foto zie: http://www.destadamersfoort.nl/lokaal/motortocht_vanaf_calveen_46569706.html

He maar die komt me bekend voor .
Afbeelding
Afbeelding
Toch nog goedgekomen met het karretje dus .
Kennis van me adviseerde al om te controleren of je sproeier of gasnaald niet losgetrild is

Heey, bedankt voor de foto's!
Ik was rond 8 uur savonds thuis. Viel nog wel mee dus.

Sproeiers en dergelijke zijn gecontroleerd en schoongemaakt terug gemonteerd.
Helpt alleen als tie koud is, zodra die warm is heeft de CBR geen vermogen meer en zodra ik me koppeling in trekt valt ie uit.

Foto's meteen opgeslagen. Super dat je ze even deelt

CBR staat weer "veilig" thuis, nu de oorzaak nog vinden...

Honda gaat dus wél stuk

maar meestal blijft het alleen bij een spanningsregelaar!