MF'er gespot? Post het hier Dl XVI (Keep your eyes open)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gistermiddag om 17.50 ongeveer, ik meen een blauwe CB500

Waar; op de weg van Maarn naar Amersfoort, jij ging rechtdoor en stond netjes in de drukte te wachten, ik ging linksaf de tankbaan op,
Heet aan de kant van Amersfoort officieel de H.L. van Roijenweg
Annyway, waar je zo lekker kan laagvliegen :]

Kwam je al toeterend en zwaaiend voorbij :W

Laatst bewerkt:
Gisteren einde van de avond bij een rotonde in Warmenhuizen, volgens mij kwam ik Fendy en Freaky Cat tegen, of rijdt er nog een ander team van Gele SM en witte Sport?
Ik kwam tegemoet op m'n zwart/blauwe gsxr, met een bmw r100 aan m'n staart. :W

GESPOT !!!

Wie: Suzuki GSX-R 1100,zwart/grijs
Waar: Son en Breugel
Locatie: Stoplichten Ekkersrijt,om linksaf A50 op te gaan...
Tijd: 17:40

Wie o wie ???

Ik ben al een dik jaar aan het opletten -O- Spot vrijwel nooit iemand in en om Eindhoven '(

Ik was het niet maar vanaf komende week ben ik ook iedere werkdag spotbaar in Eindhoven *O*

Klik maar in m'n sig, dan weet je waar je op moet letten *D

Laatst bewerkt:
Vanmorgen om tikje na 7:00
Van de A27 (van noord ri zuid) de A12 ri Den Haag op.

Een (zwarte :? ) naked met kenteken MK-87-**
(of was het MK-78, weet niet meer)

Laatst bewerkt:
~vanavond rond 19:30 - 20:00 samen met shuriken een mf-er gespot in deventer

shuriken sprak je nog aan bij het eerste stoplicht als je de brug afkomt, maar geloof dat je het niet helemaal begreep...

p.s zwarte zx10r en rode tl 1000 s

Dat was ik idd, niks gemerkt bij stoplicht, even later was het helemaal duidelijk :)

vanmorgen 7:30 gespot in Apeldoorn Jankerd
op de laan van zevenhuizen, ik stond bij het stoplicht in mijn Sorbo bus *O*

Laatst bewerkt:
vanochtend Utrecht op de ring-noord -> Maarssen.

mf-er.jpg

[me="Bas600"]was met gouwig peugeot die sneller kon zijn bij het stoplicht :P , klinkt goed btw [/me]

Laatst bewerkt:
Zojuist, 5 minuten geleden op Industrieterrein Bijsterhuizen in Nijmegen/Wijchen. Ik heb alleen de achterkant gezien maar het leek op een (rode) Fazer. Ik stond bij de stoplichten twee wagens achter je, maar op Bijsterhuizen zelf ging je meteen links en moest ik rechtdoor!

Dinsdagavond 22:15 Haarlemmerstraatdijk, Amsterdam: rode Soes.
Volgens mij zag ik de berijder in de deuropening staan. Kon helaas niet ff stoppen, dus :W ik nu maar even.

Gisteren einde van de avond bij een rotonde in Warmenhuizen, volgens mij kwam ik Fendy en Freaky Cat tegen, of rijdt er nog een ander team van Gele SM en witte Sport?
Ik kwam tegemoet op m'n zwart/blauwe gsxr, met een bmw r100 aan m'n staart. :W

Whoehaa eerste spot dit jaar, zonder sticker nog wel. :9
Maar hoe kom je nou bij Fendy ( dat is een kerel :P ), je bedoeld kmgw denk ik. ;)

:]

Dinsdagavond 22:15 Haarlemmerstraatdijk, Amsterdam: rode Soes.
Volgens mij zag ik de berijder in de deuropening staan. Kon helaas niet ff stoppen, dus :W ik nu maar even.

Grandia!!! Jij hebt mn dag goed gemaakt...mijn allereerste spot *O* *O* Jeuh! *O* Begon al te denken dat ik onzichtbaar was of zo. Jep...was net terug thuis gekomen en moest mn fiets mn huis in rijden.

Thx voor de spot (mede MFA'er!) 8-)

Zojuist, een kwartiertje geleden, komend vanaf de A28, op de Universiteitsweg richting Utrecht/Zeist/De Bilt: een zwarte Hornet met Akrapovic uitlaat en deels rode, deels gepolijste velgen. Berijder (-ster?) droeg een zwart met rood leren pak, een rugzak en een veelkleurige helm, waar aan de achterkant wat blonde haren onder vandaan kwamen. Bij het tuincentrum ging je linksaf richting Utrecht (Berenkuil). Wie o wie?

Laatst bewerkt:
om 1330 op de a28 een rood/zwarte fazer.
hebben alletwee de afslag harderwijk genomen,jij ging richting hierden.
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
:W :W :W :W :W :W hallo

*O* *O* *O*

Haha, ben gespot :) , klopt moest op het industrieterrein zijn (werken met dit weer :( )

zo juist gespot bij waterschap zuiderzeeland in lelystad een zwarte honda vfr 750. met kenteken MZ-##-#1 ik reed richting de kamp helaas in koekblik.

Een GS500E met pech op de A10 vlak voor de afslag Watergraafsmeer... Ben je al thuis en hoe is het afgelopen Heleen (zo heette je toch?) ??

Moest je lang wachten voor je werd opgehaald ...

Laatst bewerkt:
Vanochtend door tussen de auto's door op de N44 richting Den Haag, geen idee wat voor motor, zat niet echt op te letten om een uurtje of 8.10 ofzo. Stond zelf netjes achter de auto's, geen zin om te proberen erlangs te gaan, vind het echt te smal daar om niet gevaarlijk te doen.

Laatst bewerkt:
vanochtend Utrecht op de ring-noord -> Maarssen.

[afbeelding]

[me="Bas600"]was met gouwig peugeot die sneller kon zijn bij het stoplicht :P , klinkt goed btw [/me]

Goh, ben gespot.. was al bang dat er niemand in de buurt hier van MF was.
Waarom ben jij met de auto met dit mooie weer !?

heb vanmiddag tot vanavond training, en ben nou niet echt overtuigd van dat gedeelte van Utrecht om de bike daar neer te zetten :X

vanavond rond 19:30 - 20:00 samen met shuriken een mf-er gespot in deventer

shuriken sprak je nog aan bij het eerste stoplicht als je de brug afkomt, maar geloof dat je het niet helemaal begreep...
we haalden je in en wezen allebei naar onze kentekenplaat en toen sloeg jij na de rotonde rechtsaf ( type motor weet ik niet, rsv mille?)

bij deze gespot :W

edit.... zit weer niet op te letten |(:W :W

p.s zwarte zx10r en rode tl 1000 s

Heej, was je in Deventer, kom je niet ff je bestelling oppikken? of koffie ?? B|

@ gsxrrr: zie je wel......... toch 2 van de A'doorn clan 8-)

Zojuist, een kwartiertje geleden, komend vanaf de A28, op de Universiteitsweg richting Utrecht/Zeist/De Bilt: een zwarte Hornet met Akrapovic uitlaat en deels rode, deels gepolijste velgen. Berijder (-ster?) droeg een zwart met rood leren pak, een rugzak en een veelkleurige helm, waar aan de achterkant wat blonde haren onder vandaan kwamen. Bij het tuincentrum ging je linksaf richting Utrecht (Berenkuil). Wie o wie?

klinkt als BlackBeauty... :Y

maar ja, als je er niet bij bent geweest, kun je er niet over oordelen... :z

10 minuten geleden bij de Rabobank in Hoorn, zat er dit briefje op mijn stuur geplakt:

full

Wie o wie? :? Was het de bestuurder van de zilvergrijze gsxf die iets verderop stond, en die mij voorbij liep toen ik de bank uit kwam???? :W

Net ff voor 15u, in de Vughterstraat in Den Bosch, 'n grijs zwarte GSXF (?), kenteken MT-41-xx.

Wie o wie :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan