MF'er gespot? Post het hier Dl XVI (Keep your eyes open)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot vandaag 19.00uur Bocht bij Langevelderslag bij de patat kar dacht een blauwe Suzuki met duo passagier. Later stonden jullie bij de motor op de boulevard Noordwijk
Ik zat frietjes te eten in grijse kliko

Wie o Wie

:W Suzinki

Gespot:

Wanneer: rond kwart over 2
Waar:: Hilversum, stoplicht Kamerlingh Onnosweg richtings anna's hoeve
Wat:: Zwarte Yamaha Fazer MJ-VG-## samen met een Suzuki GS500 MG-DN-##(zonder sticker) :W :W

Ik: Stond achter jullie, en kwam jullie bij Soest voorbij (reed op een zilvere Hornet met sticker).

dat waren wij..... :W

'k geloof dat mijn zwarte BMW R1200R nog gespot werd vanmorgen bij de rotonde Kooimeer, Alkmaar door MF-er op een Kawa.

Mijn vriendje (ok.. mijn man) had hem vandaag even mee om weg te brengen voor een beurt, en had eerste geen idee waar het over ging... De volgende keer rij ik hem wel weer lekker zelf!

Ben niet eens kleurenblind, maar bedoelde ook geen gras groen :+ , maar zoizo een hele diepe kleur(jou omschrijving is langer maar duidelijker) ;)

Heb wel doppie's maar niet naar mijn werk(is aan de rand van mijn woonwijk), maar ging even een nieuw reservelampje halen ;) , kwam uit Huizen.

Oke...vergissinkie...is menselijk.... reserve lampje?.......waarvoor?...of gewoon een smoes om es ff lekker een stukje te rijden met dit schitterende weer?... wat voor werk doe je...? :?

Dat klopt dat was ik met MRND-X.

Op weg naar mijn werk(op mijn vrije dag om m'n sleutels op te halen).
Heerlijke dag om te rijden trouwens.

:W

He wat grappig!

Eerst zien jullie mij zondag rijden op de A9 en nu ziet Gewoon Kevin (familie) jullie rijden in Zaandam

:W

vanavond bij de van woudenberg in apeldoorn-zuid
tijd...zo rond 19.30

een zwart/gele gixxer 600 k4/5 model
en natuurlijk een mooie mf plakkert achterop *D

wie o wie was dat????

iig gespot door de apedoorn clan *O*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan