MF'er gespot? Post het hier Dl XVI (Keep your eyes open)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister avond, bij DRIEMOND, rond etenstijd denk ik want ik was opweg naar de Mcdonalds, volgens mij een SV1000, maakte nog een foto maar flits weerkaatste tegen het raam.

B| :( Als jij eens wist hoe ik geschrokken ben van die flits :+ _O-

Maar goed om te weten dat ik geen post hoef te ontvangen *O*

Zojuist gespot bij Motoport Wormerveer een zwarte suzuki GSX (R1000 ??)

Ik heb een briefje tussen je rechter spiegel gedaan, hopelijk niet weggewaaid want de foto die ik had gemaakt is zo bewogen dat je waarschijnlijk zelf je motor niet eens herkend. Vandaar dat ik ook het kenteken niet weet ;(

Het was rond 17:45 en volgens mij stond je in een grijs racepak te praten bij de handschoenen..

Wat een vreselijk vette bike trouwens !!! :}

Groet, Bassie74

Je hebt mij gespot idd ;) Was idd handschoenen aan het passen/kopen :) Thanks voor compliment, heb helaas jou motor niet zien staan ?

Gespot bij Motoport Uithoorn vanmiddag : Gele R1 2004/2005 met driehoekige yoshi uitlaat onder het zadel. Heeel sjiek.

Je moet mij gespot hebben want je parkeerde langs mijn 1000 k5 :)

Net gespot in de hoogstraat te Zwolle:

rood/witte FZR zonder linker onderkuip

Wie oh wie?

Zojuist gespot bij voor het stoplicht bij het kruispunt bij de McDonalds in Heerenveen. Een rode racer. Ik sprak je aan.

Aangezien mijn motorkennis niet zo groot is (SCHAAM!) gok ik op een GSX-R... But correct me if I'm wrong!

Gespot (volges mij HOG555) een rode Yamaha Fazer en daarop een bestuurder met een blauw met zwarte helm en een MF-sticker.

Je haalde mij in op de Ooydijk (van Nijmegen richting Millingen) bij de veeroosters tussen 18.15 en 19.15). Ik reed op de wielrenfiets (Philips shirt)

Laatst bewerkt:
Je hebt mij gespot idd ;) Was idd handschoenen aan het passen/kopen :) Thanks voor compliment, heb helaas jou motor niet zien staan ?

Gespot bij Motoport Uithoorn vanmiddag : Gele R1 2004/2005 met driehoekige yoshi uitlaat onder het zadel. Heeel sjiek.

Je moet mij gespot hebben want je parkeerde langs mijn 1000 k5 :)

He,

Ja inderdaad, en ook ik heb je bij de handschoenen zien staan.
Stond bij de ingang toen je weg reed, was net iets te laat om je aan te spreken.

greetz

Ook MF-motor ges;pot

Groen-witte kawa Ninja, stond geparkeerd te winkelcentrum Leyweg naast de Hema. Ik heb nog een briefje achter gelaten :W

Da's dus in Den Haag, voor alle duidelijkheid :+

Heeej ja tof man je briefje, ik stond er gewoon ff van te kijken, bedankt voor je spot! Leuk gedaan ;)

Een klein uurtje geleden in Haarlem richting spaarndam vanaf de vergierdeweg,
Rooie diversion met je maffe helm op... ik zag op zich niet eens een sticker maar die helm :+

Ik ging linksaf naar velserbroek in dat blauwe bouwmaat busje.

Hey dat ben ik :)

Vet 2e spot alweer in korte tijd :P Kwas ff wat een toertje houden om de schaamrandjes eraf te rijden :+

full

Ik kijk een beetje als een evilviking dus niet op letten :+

Laatst bewerkt:
Net op de A13 een blauwe Yamaha R6/R1 met berijder in blauwe alpinestars. Ik toeteren in mijn auto, jij niet reageren -O-
denk dat ik het geweest ben... sorry van het niet reageren :X

:W

Laatst bewerkt:
Whoehoo! *O* Net twee dagen de sticker erop en zojuist op mijn eerste ritje van het jaar gelijk gespot door 2 MF'ers. In Deventer, Wilhelminabrug vanaf Twello. Ik ging rechtsaf de Raambuurt in en jullie haalden me in. Als ik het goed zag een zwarte GSX-R en een rode ..... (volgens mij ook Suzuki maar ben er niet zeker van)

Laatst bewerkt:
GESPOT !!!

Wie: Suzuki GSX-R 1100,zwart/grijs
Waar: Son en Breugel
Locatie: Stoplichten Ekkersrijt,om linksaf A50 op te gaan...
Tijd: 17:40

Wie o wie ???

Laatst bewerkt:
Vanochtend rond de klok van 08.30:

Een groene Kawasaki ZX7R? je reed me op de A20 bij de versmalling 3-2 baans voorbij.
Ik toeterde nog kort maar je was alweer verder (het stond daar stil).

Ik zat btw in een zilveren Caddy.

Wie heb ik gespot :W

--------------------------------------------------------

Owhja en gisteren ook nog een rode All road gespot op de kruithuisweg in Delft, je draaide de A13 op richting Rotterdam. was rond een uurtje of 7:45.

De berijder / ster had donker lang haar, heb je nog nooit zien rijden in Delft? Woon zelf vlakbij de Lidl.

Ik reed in dezelfde zivleren Caddy

Wie was dit?

Vanmorgen in het centrum van Assen, in de Oudestraat zag ik een rood/witte R1.

Wie was dit?

Bij deze dus gespot :W

Vanmiddag rond 5 uur van de A27 tot Almere
Groene Kawasaki ZRX1200S :W

Sprak je nog even bij het stoplicht bij de A6, reed zelf op een Zilvere Hornet (ook met sticker)

vanavond rond 19:30 - 20:00 samen met shuriken een mf-er gespot in deventer

shuriken sprak je nog aan bij het eerste stoplicht als je de brug afkomt, maar geloof dat je het niet helemaal begreep...
we haalden je in en wezen allebei naar onze kentekenplaat en toen sloeg jij na de rotonde rechtsaf ( type motor weet ik niet, rsv mille?)

bij deze gespot :W

edit.... zit weer niet op te letten |(

Whoehoo! *O* Net twee dagen de sticker erop en zojuist op mijn eerste ritje van het jaar gelijk gespot door 2 MF'ers. In Deventer, Wilhelminabrug vanaf Twello. Ik ging rechtsaf de Raambuurt in en jullie haalden me in. Als ik het goed zag een zwarte GSX-R en een rode ..... (volgens mij ook Suzuki maar ben er niet zeker van)

:W :W

p.s zwarte zx10r en rode tl 1000 s

Laatst bewerkt:
He,

Ja inderdaad, en ook ik heb je bij de handschoenen zien staan.
Stond bij de ingang toen je weg reed, was net iets te laat om je aan te spreken.

greetz

Hej, Meende al dat diegene die me na keek de eigenaar moest zijn van de R1. Mooi ding joh!

Rode kawa zx6/9r? op de a44 vanmorgen om 8.45.

Ik maakte in de koektrommel ff ruimte voor je in de file vlak voor Wassenaar.

Vanmiddag om 14:40 een rood/blauwe CBR 600RR (met een arrow dempert)als ik me niet vergis gespot bij Hoofddorp op de rondweg.
Je kwam van De Hoek en ging rechtsaf de rondweg op richting de brandweerkazerne zegmaar :? je trok em ff lekker door iig.
Ik stond voor het stoplicht in men trommel B| lekker naar men werk yeeh -O-

Wie O Wie was U?????

Laatst bewerkt:
Vanochtend rond de klok van 08.30:

Een groene Kawasaki ZX7R? je reed me op de A20 bij de versmalling 3-2 baans voorbij.
Ik toeterde nog kort maar je was alweer verder (het stond daar stil).

Ik zat btw in een zilveren Caddy.

Wie heb ik gespot :W

--------------------------------------------------------

Owhja en gisteren ook nog een rode All road gespot op de kruithuisweg in Delft, je draaide de A13 op richting Rotterdam. was rond een uurtje of 7:45.

De berijder / ster had donker lang haar, heb je nog nooit zien rijden in Delft? Woon zelf vlakbij de Lidl.

Ik reed in dezelfde zilveren Caddy

Wie was dit?
Rode BMW F650 meld zich :W Berijdster ook :Y :+
Ik weet dan de Lidl weer niet te vinden, maar ik heb sinds kort werk in Rotterdam :Y Dus rij daar nu elke dag :]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan