Super Blackbird
MF veteraan
Ik wacht ook al een tijdje op een berichtje terug...... Ik wil enkele tientallen stickers bestellen....@ Orpheus: Wil je mij even mailen/PM-en? Jij hebt de PM-mogelijkheid niet aan staan......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wacht ook al een tijdje op een berichtje terug...... Ik wil enkele tientallen stickers bestellen....@ Orpheus: Wil je mij even mailen/PM-en? Jij hebt de PM-mogelijkheid niet aan staan......
De stickers zijn op 06-09 verstuurd. Blijkbaar is TNT ze dus kwijt geraakt. Ik zal ze nogmaals versturen.Nog niks, na anderhalve maand
Ik heb van jou helemaal geen bestelling in mijn systeem staan.10 dagen geleden langwerpige stickers besteld, maar nog geen betaal gegevens ontvangen .
Besteldatum: 29-09Markeer me als ongeduldig, maar dit wordt wel een beetje jammer zo
Nee, ze zijn niet meer zo extreem donker. Naar mijn mening komen ze nu behoorlijk goed overeen met het hoekje aan de linkerkant van het kenteken.Zijn die stickers ondertussen weer in de goede blauwe kleur of zijn het nog steeds die donkere?
Nee, ze zijn niet meer zo extreem donker. Naar mijn mening komen ze nu behoorlijk goed overeen met het hoekje aan de linkerkant van het kenteken.
De stickers zijn op 06-09 verstuurd. Blijkbaar is TNT ze dus kwijt geraakt. Ik zal ze nogmaals versturen.
En, zoals ik al zei, in geval van twijfel: mailen.
Ik heb het even nagekeken. Je hebt idd beide betaald, maar bij beide had je hetzelfde bestelnummer (van de lange stickers) in de betaling staan. Vandaar dat de kentekentplaatstickers er niet bij zaten. Ik heb de tweede betaling nu ook correct verwerkt en zal ze bij de volgende batch versturen.Ik heb vandaag mijn stickers gehad, maar ik mis er 4 MF nummerbord stickers. Ik had twee bestellingen, 4 lange en 4 nummerbord stickers. Zou je dit even kunnen checken?
Ik heb het even nagekeken. Je hebt idd beide betaald, maar bij beide had je hetzelfde bestelnummer (van de lange stickers) in de betaling staan. Vandaar dat de kentekentplaatstickers er niet bij zaten. Ik heb de tweede betaling nu ook correct verwerkt en zal ze bij de volgende batch versturen.