MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
10 dagen geleden langwerpige stickers besteld, maar nog geen betaal gegevens ontvangen :z .

hey orpheus..

heb twee stickers bestelt, en 2 okt betaald.
maar heb nog geen stickers binnen, maar komt vast goed :)
alvast bedankt

groet edwin

Zijn die stickers ondertussen weer in de goede blauwe kleur of zijn het nog steeds die donkere?

Besteld betaald maar al een week niets gehoort! Ben je op vakantie?

Markeer me als ongeduldig, maar dit wordt wel een beetje jammer zo :X

Ik heb het momenteel erg druk met werk waardoor er dit keer inderdaad iets meer dan een week tussen heeft gezeten. De nieuwe bestellingen zijn verwerkt op 01-10 en op 11-10. De bestellingen zijn verstuurd op 02-10 en 13-10 (gisteravond, dus).

Wanneer mensen vragen hebben, is het veruit het handigst om even een mail te sturen. Ik kom momenteel maar zelden op MF en mijn mail check ik (vrijwel) dagelijks.

Nog niks, na anderhalve maand -O-
De stickers zijn op 06-09 verstuurd. Blijkbaar is TNT ze dus kwijt geraakt. Ik zal ze nogmaals versturen.

En, zoals ik al zei, in geval van twijfel: mailen. :)

10 dagen geleden langwerpige stickers besteld, maar nog geen betaal gegevens ontvangen :z .
Ik heb van jou helemaal geen bestelling in mijn systeem staan. :?

Ik vrees dus, dat er iets mis gegaan is met het bestelmailtje. Zou je het formulier misschien nogmaals in willen vullen?

Markeer me als ongeduldig, maar dit wordt wel een beetje jammer zo :X
Besteldatum: 29-09
Behandeldatum: 01-10
Betaaldatum: 05-10
Verzenddatum: 13-10

Er heeft dus, welgeteld, 8 dagen tussen de betaling en het verzenden gezeten.

Zijn die stickers ondertussen weer in de goede blauwe kleur of zijn het nog steeds die donkere?
Nee, ze zijn niet meer zo extreem donker. Naar mijn mening komen ze nu behoorlijk goed overeen met het hoekje aan de linkerkant van het kenteken.

Nee, ze zijn niet meer zo extreem donker. Naar mijn mening komen ze nu behoorlijk goed overeen met het hoekje aan de linkerkant van het kenteken.

Vandaag sticker ontvangen *O*
En de kleur vind ik goed.
Bedankt :W

3 Oktober besteld, vandaag binnen, complimenten :Y (was zelf wat laat met betalen).

Ziet er verder goed uit *D

De stickers zijn op 06-09 verstuurd. Blijkbaar is TNT ze dus kwijt geraakt. Ik zal ze nogmaals versturen.

En, zoals ik al zei, in geval van twijfel: mailen. :)

Bedankt ... misschien rijdt er nu wel een postbode rond met een MF-sticker op zijn fiets :P

Binnenkort even een nieuwe kentekenplaat regelen, dus ook meteen maar even nieuwe sticker besteld :)
Je moet wel herkenbaar blijven natuurlijk :P

Formulier verstuurd, 4 langwerpige besteld.
Laat ff weten of alles goed is ontvangen.

Ik heb vandaag mijn stickers gehad, maar ik mis er 4 MF nummerbord stickers. Ik had twee bestellingen, 4 lange en 4 nummerbord stickers. Zou je dit even kunnen checken?

Ik heb vandaag mijn stickers gehad, maar ik mis er 4 MF nummerbord stickers. Ik had twee bestellingen, 4 lange en 4 nummerbord stickers. Zou je dit even kunnen checken?
Ik heb het even nagekeken. Je hebt idd beide betaald, maar bij beide had je hetzelfde bestelnummer (van de lange stickers) in de betaling staan. Vandaar dat de kentekentplaatstickers er niet bij zaten. Ik heb de tweede betaling nu ook correct verwerkt en zal ze bij de volgende batch versturen.

ik heb ze gister middag binnen gekregen:) hij ziet er goed uit op het nummer bord:P

Ik heb het even nagekeken. Je hebt idd beide betaald, maar bij beide had je hetzelfde bestelnummer (van de lange stickers) in de betaling staan. Vandaar dat de kentekentplaatstickers er niet bij zaten. Ik heb de tweede betaling nu ook correct verwerkt en zal ze bij de volgende batch versturen.

Bedankt, mijn fout dus :X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan