MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb er gister eentje gespot tijdens mn examen :P
Nu ik morgen mag gaan rijden heb ik er ook eentje besteld *D

Weet iemand welke argumenten we oom agent mogen voorhouden als die ons voor de sticker op de bon wil slingeren? En hoe we beroep kunnen aantekenen tegen een bekeuring?

Ik heb het volledige topic doorgelezen. Helaas is er geen duidelijkheid. In bovengenoemde zaak, is het nooit tot een zitting gekomen. De kans op een daadwerkelijke bekeuring lijkt me daarom niet zo groot. Baksteen, de moderator hier, zou inmiddels misschien wat meer kunnen roepen.?

das voor de verzenddag, maar heb et mailtje al :D hoor ik er binnekort ook bij *O* *O* *O* ;)

*edit* geld overgemaakt

Laatst bewerkt:
ik wil er dus 1tje op me brommert gaan plakken :P of is dit schandalig ? :$ maarja heeft iemand een idee waar ik em moet plakken B| ik kan een kenteken sticker kopen en em een beetje bijsnijden op me kenteken.. ik denk dat dat de beste optie is?:P

er zit namelijk niet bepaald veel ruimte aan de achterkant van me fiets met hulpmotor :')

of ik plak me achterband onder valt ook wel op toch :P

i]

Laatst bewerkt:
word ik ook niet aangehouden bij de rollerbank :P maar zouden ze er veel problemen mee hebben die mannen met een zwaailicht op hun hoofd? :P ze hebben ook nog niet geklaagd over me sixsixone stickertje links boven :P

Zojuist het bestelformulier in de virtuele brievenbus gedeponeerd.

besteld , bevestiging binnen, betaald , ging super snel nu is het grote ongeduldige wachten aangebroken

Ja ja ja, enveloppie in de post, morgen kentekenplaat even goed schoonmaken en dan flop, sticker erop *D

super snelle service *O*
ruim op tijd binnen voor de nieuwe brommert wordt afgeleverd (nou ja, ik moet hem wel zelf ophalen )

Zou ik em gister opplakken, zie ik dat ik een 1 rechtsbovenin heb....
Hoe krijg ik dat ding er dan op :P

Opgelost door alleen MF uit te knippen, past het er precies tussen *D

Vandaag sticker ontvangen! Duurde wat langer doordat de postcode niet juist bleek...
full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan