MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kleur is idd nu goed van de stickers en heb zojuist mijn 20 kentekenstickers betaald!

(Krijg je als je AU sticker leverancier bent :P)

Kleur is idd nu goed van de stickers en heb zojuist mijn 20 kentekenstickers betaald!

:^

Heb ze hier vandaag ook met de post thuisgestuurd gekregen en de kleur is inderdaad goed *O*

@ Orpheus: Thanks :Y

kwam vandaag thuis en de sticker lag in de bus dus kon em er nog op doen voor ik ging rijden.bedankt *D

:} Mooi, alle stickers goed ontvangen!
Lange stickers meteen opgeplakt (motor blijft vandaag toch binnen met die regen)
Kenteken sticker is trouwens prima van kleur!

Stickertjes zijn hier ook binnen :)
Nu even nieuw kentekenplaatje halen....de huidige is versleten en zit met twee bouten vast.....de nieuwe komt in een mooi houdertje.

Hallo allemaal. :W
Ik ben nog vrij nieuw hier op het forum, maar ik heb al behoorlijk wat info kunnen vinden over mijn gekregen(!!!) :} Virago XV920 uit 82 (op kenteken 88?). Omdat de motor langere tijd niet was gebruikt zat er nog zo'n ouwe, grote plaat op. Ik heb bij Halfords een nieuwe besteld (maakt m.i. niet uit waar je dat doet) maar toen ik hem zag, blijkt dat de indeling veranderd is... :? Op zo'n manier dat de, bij motorrijders zo geliefde, M-F sticker er niet meer goed en symmetrisch opgeplakt kan worden... :(
Triest, ;( dat het RDW op deze manier het gebruik van deze stickers een halt probeert toe te roepen!

full

Jahaaa... en nou???

Groeten Ronald :]

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal. :W
Ik ben nog vrij nieuw hier op het forum, maar ik heb al behoorlijk wat info kunnen vinden over mijn gekregen(!!!) :} Virago XV920 uit 82 (op kenteken 88?). Omdat de motor langere tijd niet was gebruikt zat er nog zo'n ouwe, grote plaat op. Ik heb bij Halfords een nieuwe besteld (maakt m.i. niet uit waar je dat doet) maar toen ik hem zag, blijkt dat de indeling veranderd is... :? Op zo'n manier dat de, bij motorrijders zo geliefde, M-F sticker er niet meer goed en symmetrisch opgeplakt kan worden... :(
Triest, ;( dat het RDW op deze manier het gebruik van deze stickers een halt probeert toe te roepen!
Jahaaa... en nou???[afbeelding]
Bij een ander een nieuwe plaat bestellen die wel symetrisch is
Dit "probleem" is er een paar jaar geleden ook al en toch heb ik 2x een plaat gekregen die symetrisch is met sticker
Heb 1x de nadruk gelegt dat de plaat er zo uit moest zien anders betaald ik hem niet de ander was goed toen ik de motor ophaalde

Laatst bewerkt:
Hoi Kan iemand mij vertellen op welk esite ik het best motoronderdelen kan bestellen ? Ik zoek nieuwe spiegels voor mijn Suzuki gsxr750 jaar 2000

Hoi Kan iemand mij vertellen op welk esite ik het best motoronderdelen kan bestellen ? Ik zoek nieuwe spiegels voor mijn Suzuki gsxr750 jaar 2000
Dit lijkt me hiervoor niet echt het juiste topic..

Misschien moet je even een topic voor je vraag openen.

Jaa kentekensticker in de bus vandaag. Zit er goed op, nu kan ik ook gespot worden!!

heb gisteren betaald....................1 kenteken,en 1 autosticker..........

Van de week een besteld voor op kentekenplaat :)
Nu nog ff wachten op betaalgegevens enzo. Maarja, toch geen haast want motor staat toch in de winterslaap.

Stickers zijn binnen, dankuwelzeerbeleefd.
Meteen geplakt. Kijken hoe lang het duurt tot de 1e spot.

dank je voor stickers..meteen geplaats zie foto..........

Afb0208.jpg

jajaja jullie kunen me nu voortaan ook spotten (tja eigenlijk val ik al op met zon brandweerbike maar toch...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan