Kleur is idd nu goed van de stickers en heb zojuist mijn 20 kentekenstickers betaald!
(Krijg je als je AU sticker leverancier bent )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kleur is idd nu goed van de stickers en heb zojuist mijn 20 kentekenstickers betaald!
Als jij dan maar niet de laatste 20 hebtKleur is idd nu goed van de stickers en heb zojuist mijn 20 kentekenstickers betaald!
Bij een ander een nieuwe plaat bestellen die wel symetrisch isHallo allemaal.
Ik ben nog vrij nieuw hier op het forum, maar ik heb al behoorlijk wat info kunnen vinden over mijn gekregen(!!!) Virago XV920 uit 82 (op kenteken 88?). Omdat de motor langere tijd niet was gebruikt zat er nog zo'n ouwe, grote plaat op. Ik heb bij Halfords een nieuwe besteld (maakt m.i. niet uit waar je dat doet) maar toen ik hem zag, blijkt dat de indeling veranderd is... Op zo'n manier dat de, bij motorrijders zo geliefde, M-F sticker er niet meer goed en symmetrisch opgeplakt kan worden...
Triest, dat het RDW op deze manier het gebruik van deze stickers een halt probeert toe te roepen!
Jahaaa... en nou???[afbeelding]
Ik wil niet ongeduldig lijken hoor maar waar blijft mij sticker?
15-10 betaald....
Dit lijkt me hiervoor niet echt het juiste topic..Hoi Kan iemand mij vertellen op welk esite ik het best motoronderdelen kan bestellen ? Ik zoek nieuwe spiegels voor mijn Suzuki gsxr750 jaar 2000