Megameeting vanuit tankstation de Andel (gouda)

ja we kennen wel blijven discussieren maar ik volg t toch niet meer helemaal :P dus ik denk we hakken de knoop maar door en zo te merken is dit voor iedereen makkelijker!
zekers! er komt toch bijna niemand van MFgouda uit omgeveing bodegraven/woerden en alleen voor die woonplaatsen zou de BP makkelijker zijn :P

dat is het ook!! scheelt enorm! zkeer voor de mensen uit utrecht! en by the way bij ac de meern hebben ze lekkere koffie })
als wij om 10 uur van de andel weggaan hebben we geen tijd meer om bij de meern koffie te leuten :P

hahahaha, dat is zonde! ik zorg wel dat ik om half 10 bij ac de meern kan ik nog wel ff een lekker bakkie leuten!! *D

Ik ben al blij dat ik mee mag rijden _O-

Ac de meern, bp gouda, total, shell, Texaco, maakt me echt niet uit. :N ;)

:+

Jaja..... ik laat desmo me wel thuis oppikken,

komt het wel goed.... zal wel weer 1800 plekken zien voordat we aankomen op bestemming!

Jaja..... ik laat desmo me wel thuis oppikken,

komt het wel goed.... zal wel weer 1800 plekken zien voordat we aankomen op bestemming!
En dan zijn wij al weer naar de volgende bestemming: Amersfoort.
Dan kun je wéér 1800 plekken zien.

(Gewoon tegen hem zeggen dat de MegaMeeting een week eerder is: dan is hij net op tijd).

En dan zijn wij al weer naar de volgende bestemming: Amersfoort.
Dan kun je wéér 1800 plekken zien.

(Gewoon tegen hem zeggen dat de MegaMeeting een week eerder is: dan is hij net op tijd).
_O- Kinkd bekend of je neemt een Tom Tom. :X

_O- Kinkd bekend of je neemt een Tom Tom. :X

Ik doe het altijd nog beter 8-) .

Wil naar Gouda, utrecht gouda +-30 min 35km, kom ik eerst in amsterdam uit.... van amsterdam naar den haag..... uiteindelijk maar terug richting utrecht om na 110 km in gouda aan te komen.... 1.5 uur later B| |(

Ik doe het altijd nog beter 8-) .

Wil naar Gouda, utrecht gouda +-30 min 35km, kom ik eerst in amsterdam uit.... van amsterdam naar den haag..... uiteindelijk maar terug richting utrecht om na 110 km in gouda aan te komen.... 1.5 uur later B| |(

:X

[me]Trixz vraagt zich af wat jij van Utrecht tot Amsterdam allemaal voor borden gemist hebt ;) [/me]

vraag 1:Is er nog een plekje vrij :?

Vraag 2:Ik kom dan binnendoor(vanuit Uithoorn) over Boskoop naar Gouda langs het water zeg maar hoe kom ik dan bij die petrol station? kweet namelijk niet welke dat is?

P.S: ik kom waarschijnlijk niet alleen maar met nog een man of 5 allen op een eigen motor namen krijgen jullie nog TZT( en heel eerlijk gezegd ligt het ook wel een beetje an ut weer het moet wel droog zijn meer niet)
Greetz Vasily :W

Vraag 2:Ik kom dan binnendoor(vanuit Uithoorn) over Boskoop naar Gouda langs het water zeg maar hoe kom ik dan bij die petrol station? kweet namelijk niet welke dat is?

P.S: ik kom waarschijnlijk niet alleen maar met nog een man of 5 allen op een eigen motor namen krijgen jullie nog TZT( en heel eerlijk gezegd ligt het ook wel een beetje an ut weer het moet wel droog zijn meer niet)

Je kan via Uithoorn ook richting Mijdrecht >>> Woerden.
Bij Woerden de A12 op richting Utrecht.
Eerste pomp die je tegenkomt is de BP de Meern.
Eerste afrit is de Meern. Daar rechts is AC de Meern O-)

Laatst bewerkt:
Je kan via Uithoorn ook richting Mijdrecht >>> Woerden.
Bij Woerden de A12 op richting Utrecht.
Eerste pomp die je tegenkomt is de BP de Meern.
Eerste afrit is de Meern. Daar rechts is AC de Meern O-)
Hey you, beetje je post editten :+

;)

Laatst bewerkt:

door gouda gewoon bordjes snelweg volgen en dan op de A12 richting Utrecht de eerste benzinepomp pakken ;)

Zonder tegenbericht ben ik er ook bij *O* .

(En Svijf dit wordt geen clubje van 5 man,ook al hebben we toen ook lol gehad ;) )

Greetz Magnamannetje.

Terug
Bovenaan Onderaan