MacReal
MF veteraan
hier nog een wakkere present
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ahhh ha een toer ritje zegg een vragie is et een toer rit of toerrrr.... rit de met meer rrrrr een is op een speeding tempo en die met 1 r "schakelen verplicht bij 2.500 toeren"
mn top is 150/160 dus echt knallen is er niet bij en tis gewoon kwestie van rechtstreeks naar veenendaal, als mensen met een tourrit willen dan moeten ze dit echt ff zelf regelen, ik ga smiddags wel stukje om.Is geen rit, is een meeting..... alleen ernaartoe, dat wordt knallen... op ons gemak dan!
mn top is 150/160 dus echt knallen is er niet bij en tis gewoon kwestie van rechtstreeks naar veenendaal, als mensen met een tourrit willen dan moeten ze dit echt ff zelf regelen, ik ga smiddags wel stukje om.
mn top is 150/160 dus echt knallen is er niet bij en tis gewoon kwestie van rechtstreeks naar veenendaal, als mensen met een tourrit willen dan moeten ze dit echt ff zelf regelen, ik ga smiddags wel stukje om.
en volgens desmo wordt er dus ook een tussenstop gemaakt in de meern, terwijl ik dat hier nog nergens heb zien staanDesmo heeft dit stuk ook ff gequote op het optitune/gouda/forum !
hoe vroeger je begint, hoe beter het geregeld isDe MM duurt nog 4 maanden en dan nu al een topic
Tja ben nog een beetje nieuw dacht dat een ritje wasIs geen rit, is een meeting..... alleen ernaartoe, dat wordt knallen... op ons gemak dan!
Tja ben nog een beetje nieuw dacht dat een ritje was
Maar een meeting vind ik ook best mits ik niet hoef te werken
Nou dan kom ik ook wel eff kijke Count me in
Moet ik me nog even aan melden bij het andere topic ?
en volgens desmo wordt er dus ook een tussenstop gemaakt in de meern, terwijl ik dat hier nog nergens heb zien staan
edit:
fietsertje had de startpost nog ge-edit, had ik niet gezien
Nee, we rijden heel even de parkerplaats op om mensen op te pikken. Dan rijden gelijk door naar Veenendaal. Daaar blijven we een tijdje hangen (van ca. 11.00 - 13.00/14.00 uur) . Daarna gaan we naar Amersfoort. In het topic over de mega-meeting vind je meer informatie.Tis volgens mij niet de bedoeling dat het echt een stop word, de groep vanuit gouda rijd even in het tankstation bij de meern. Moment dat wij ze zien aankomen is het min of meer gewoon helm op starten en gaan. Of gaan we toch maar even lekker ergens in het gras zitten en picknicken?
het is een korte stop dus svijf rookt ff een peukie en dan gaan we, net als vorige keerTis volgens mij niet de bedoeling dat het echt een stop word, de groep vanuit gouda rijd even in het tankstation bij de meern. Moment dat wij ze zien aankomen is het min of meer gewoon helm op starten en gaan. Of gaan we toch maar even lekker ergens in het gras zitten en picknicken?
Nee, we rijden heel even de parkerplaats op om mensen op te pikken. Dan rijden gelijk door naar Veenendaal. Daaar blijven we een tijdje hangen (van ca. 11.00 - 13.00/14.00 uur) . Daarna gaan we naar Amersfoort. In het topic over de mega-meeting vind je meer informatie.
het is een korte stop dus svijf rookt ff een peukie en dan gaan we, net als vorige keer
Nee, we rijden heel even de parkerplaats op om mensen op te pikken. Dan rijden gelijk door naar Veenendaal. Daaar blijven we een tijdje hangen (van ca. 11.00 - 13.00/14.00 uur) . Daarna gaan we naar Amersfoort. In het topic over de mega-meeting vind je meer informatie.
Zegg ehh Fred eff of topic ben jij toevallig lid van de VFR Owners club?Nee, we rijden heel even de parkerplaats op om mensen op te pikken. Dan rijden gelijk door naar Veenendaal. Daaar blijven we een tijdje hangen (van ca. 11.00 - 13.00/14.00 uur) . Daarna gaan we naar Amersfoort. In het topic over de mega-meeting vind je meer informatie.
Ik zal wel met een groep vanuit R'dam in Gouda een stop maken, zoals de vorige keer, maareh.... ik kom zeker ff 'an...
Mzzl
Als ik tegen die tijd een rijdende 2-wieler heb, dan ben ik er dit jaar zeker bij
altijdHeb ik het weer gedaan
trixxieeeeeeeee
ben ook benieuwd waar de mensen uit rotterdam verzamelen