Megameeting vanuit tankstation de Andel (gouda)

Zegg ehh Fred eff of topic ben jij toevallig lid van de VFR Owners club?

:)
Nou, dat is niet toevallig: ik ben daar ook héél actief. Ik ben er eigenlijk altijd bij. Ik ben de "huisfotograaf" van alle evenementen en heb ook al een keer de prijs van het "meest actieve lid" gewonnen. (Dus aan alle evenementen meegedaan).

Kijk maar even op de site van www.vfroc.nl click op ACTIEF en scroll even naar beneden tot je een lijstje ziet met de evenementen en de link naar de foto's.
Héél veel zijn er van mij afkomstig.

Maar, kennen wij elkaar dan?
Stuur anders even een mail: adres staat in mijn profiel.

Fred

Eeej :W , ik hoop je voor de 7e mei nog te zien/spreken maareh, vorig jaar was het iemand anderz vanuit R'dam die verzamelde, dus ik wacht ffies af ..* was toen bij Mac Spaanse polder verzamelen...

:)

[me]Trixz iz natuurlijk nie un èchte rotterdammuhr... ;) [/me]

voor de 7e moet wel lukken toch
geef maar n gil en ik ben er
vorig jaar weet ik nog toen reed ik met je mee

ff nog een vraagje over het tankstation?? welke? misshcien makkelijker om parkeerplaats van ac de meern ff af te spreken??? want die kan je van alle kanten bereiken! O-)

ff nog een vraagje over het tankstation?? welke? misshcien makkelijker om parkeerplaats van ac de meern ff af te spreken??? want die kan je van alle kanten bereiken! O-)

BP ;)

Dus A12 Den Haag - Utrecht

Is de pomp tussen afrit Woerden en de Meern.

rond half 11 en ze stoppen even om de tanken! wat ik van ze begreep! nu moet ik eerst nog vooruit rijden om de pomp te zoeken |(

daar stoppen we nog he ;) dus je kan gewoon daar verzamelen en dan met ons meerijden.

now i'm confused!!

waar wordt er gestopt? bp of ac de meern??

voor mij en misschien voor squeek en andere makkelijker om het goed te weten

Ik zal wel met een groep vanuit R'dam in Gouda een stop maken, zoals de vorige keer, maareh.... ik kom zeker ff 'an... :W

Inmiddels een topic gestart voor mensen vanuit regio Rotterdam, je ziet "ons" dus rond 10nen wel verschijnen.

Mzzl :W

now i'm confused!!

oh wacht :P is handig als ik de vraag eerst lees :P
maar de bp wordt het dus :?
ik snap t echt niet meer :P de rest zien we wel in veenendaal

now i'm confused!!

A12 Den Haag >>> Utrecht
Verzamelen bij de Shell na afrit Gouda.
Daarna gaat de "stoet" naar de BP na afslag Woerden. Dus voor afrit de Meern.

En niet AC de Meern.

:+

oke das jammer, want nu moeten de mensen een rondje snelweg rijden omdat ac de meern makkelijker voor ons bereikbaarder is!!!!

maar goed de B(enzine)P(omp) dan maar

oke das jammer, want nu moeten de mensen een rondje snelweg rijden omdat ac de meern makkelijker voor ons bereikbaarder is!!!!

maar goed de B(enzine)P(omp) dan maar

Mag van mij ook het AC zijn hoor ;)

Mja, ik organiseer niks O-)

AC de meern, is het meest makkelijskte omdat dat vanuit iedere hoek bereikbaar is!!! en dan meen ik letterlijk vanuit iedere hoek! want als we daar een meeting hebben van de auto's dan komt de politie letterlijk uit iedere hoek :?

Voor mij em me groepie is het makkelijker als jullie even langs AC de meern willen rijden. Please, is toch niet teveel gevraagt? O-) *O*

oke tnx! scheelt zeker een stuk omrijden!!!
ja we kennen wel blijven discussieren maar ik volg t toch niet meer helemaal :P dus ik denk we hakken de knoop maar door en zo te merken is dit voor iedereen makkelijker!

ja we kennen wel blijven discussieren maar ik volg t toch niet meer helemaal :P dus ik denk we hakken de knoop maar door en zo te merken is dit voor iedereen makkelijker!

dat is het ook!! scheelt enorm! zkeer voor de mensen uit utrecht! en by the way bij ac de meern hebben ze lekkere koffie })

Terug
Bovenaan Onderaan