Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Megameeting vanuit tankstation de Andel (gouda)

ahhh ha een toer ritje zegg een vragie is et een toer rit of toerrrr.... rit de met meer rrrrr een is op een speeding tempo en die met 1 r "schakelen verplicht bij 2.500 toeren"

ahhh ha een toer ritje zegg een vragie is et een toer rit of toerrrr.... rit de met meer rrrrr een is op een speeding tempo en die met 1 r "schakelen verplicht bij 2.500 toeren"

Is geen rit, is een meeting..... alleen ernaartoe, dat wordt knallen... op ons gemak dan!

Is geen rit, is een meeting..... alleen ernaartoe, dat wordt knallen... op ons gemak dan!
mn top is 150/160 dus echt knallen is er niet bij en tis gewoon kwestie van rechtstreeks naar veenendaal, als mensen met een tourrit willen dan moeten ze dit echt ff zelf regelen, ik ga smiddags wel stukje om.

mn top is 150/160 dus echt knallen is er niet bij en tis gewoon kwestie van rechtstreeks naar veenendaal, als mensen met een tourrit willen dan moeten ze dit echt ff zelf regelen, ik ga smiddags wel stukje om.

ik neem nog iemand achterop mee, dus boven de 140 is het dan voor mij niet leuk meer
(25KW he )

Desmo heeft dit stuk ook ff gequote op het optitune/gouda/forum !

Desmo heeft dit stuk ook ff gequote op het optitune/gouda/forum !
en volgens desmo wordt er dus ook een tussenstop gemaakt in de meern, terwijl ik dat hier nog nergens heb zien staan

edit:
fietsertje had de startpost nog ge-edit, had ik niet gezien

Als ik tegen die tijd een rijdende 2-wieler heb, dan ben ik er dit jaar zeker bij

Tja ben nog een beetje nieuw dacht dat een ritje was
Maar een meeting vind ik ook best mits ik niet hoef te werken
Nou dan kom ik ook wel eff kijke Count me in

Moet ik me nog even aan melden bij het andere topic ?

Tja ben nog een beetje nieuw dacht dat een ritje was
Maar een meeting vind ik ook best mits ik niet hoef te werken
Nou dan kom ik ook wel eff kijke Count me in

Moet ik me nog even aan melden bij het andere topic ?

Tja, je bent wel redelijk regio Gouda, dus je bent daar ook welkom!

Hallo Fietsertje (2e keer dak naar je zwaai )

Ik kom tegen dat tempo dan wel gezellie naast je rijde

en volgens desmo wordt er dus ook een tussenstop gemaakt in de meern, terwijl ik dat hier nog nergens heb zien staan

edit:
fietsertje had de startpost nog ge-edit, had ik niet gezien

Tis volgens mij niet de bedoeling dat het echt een stop word, de groep vanuit gouda rijd even in het tankstation bij de meern. Moment dat wij ze zien aankomen is het min of meer gewoon helm op starten en gaan. Of gaan we toch maar even lekker ergens in het gras zitten en picknicken?

Nee, we rijden heel even de parkerplaats op om mensen op te pikken. Dan rijden gelijk door naar Veenendaal. Daaar blijven we een tijdje hangen (van ca. 11.00 - 13.00/14.00 uur) . Daarna gaan we naar Amersfoort. In het topic over de mega-meeting vind je meer informatie.

het is een korte stop dus svijf rookt ff een peukie en dan gaan we, net als vorige keer

Thanks voor de info, maar zo ver was ik ook al ongeveer .
Anyway, heb der nu al zin in !

Zegg ehh Fred eff of topic ben jij toevallig lid van de VFR Owners club?

trixxieeeeeeeee
ben ook benieuwd waar de mensen uit rotterdam verzamelen

Eeej , ik hoop je voor de 7e mei nog te zien/spreken maareh, vorig jaar was het iemand anderz vanuit R'dam die verzamelde, dus ik wacht ffies af ..* was toen bij Mac Spaanse polder verzamelen...

[me]Trixz iz natuurlijk nie un èchte rotterdammuhr... [/me]