Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Megameeting vanuit regio Rotterdam

Zo he!!
de groep gaat momenteel zo groot worden dat we de meeting al bijna in Rotterdam kunnen gaan houden zodat die paar andere rijders uit nederland naar ons toe kunnen komen

Idd , maar dat wordt pas echt leuk als we in Gouda 'aanhaken'....

Guys count me in!

Zet Ramon maar onder aan die lijst m'n twee maten ook nog ff inseinen over deze megameeting.

hmm ff lekker naar het altijd pittoreske Veenendaal.

he trixz, speel jij een beetje vals of zo.
kijk ik bij de lijst van meegaanders naar de meeting van Gouda heb jij jezelf daar ook maar even bijna bovenaan gezet.
of tel jij dubbel

Guys count me in!

Zet Ramon maar onder aan die lijst m'n twee maten ook nog ff inseinen over deze megameeting.

hmm ff lekker naar het altijd pittoreske Veenendaal.

DONE

he trixz, speel jij een beetje vals of zo.
kijk ik bij de lijst van meegaanders naar de meeting van Gouda heb jij jezelf daar ook maar even bijna bovenaan gezet.
of tel jij dubbel

VALSE B TCH dat ik ben *het gaat om het totaal aantal mensen, dus ik hoor d'r ook bij toch

*** dubbel tellen... u bedoelt 1-1 2-2 3-3 4-4 5-5 enz ***

Ik ben ook van de partij! op m'n Duc
Zijn er nog meer die vanuit Dordrecht/Zwijndrecht/Ambacht naar De vink rijden..?
Misschien voor ons het idee om dan bij de Shell in Ambacht (langs A16) te verzamelen, laten we zeggen uuhhh 8:30...?

Tot dan...

Bijlage: 9707[1].jpg

Laatst bewerkt:

You're on the list, haai ... nóg meer meetings...

Ik ben natuurlijk vroeg op tijd op de Vink (als touwtjestrekker) dus ik zorg dat ik er zeker om 9uur er ben. Maar als we 8.30u verzamelen op Shell Ambacht en kort daarna weg gaan, dan haak ik wel aan/sleep ik jullie wel mee

P.s. neem je je vriendin die er voor ligt ook mee ?

kan je beter in de holec verzamelen

Tankstation "DE VINK" op de A20
Tijd:
09.45u uiterlijk weg richting de groep bij Gouda

dus iets van 9.00 uit de holec vertrekken ofzo ???

voor een ducati gaat toch iedereen opzij dus kun je gerust wat later vertrekken hoor!!
9.15 van de Holec bocht dan ben je gewoon op tijd

voor een ducati gaat toch iedereen opzij dus kun je gerust wat later vertrekken hoor!!
9.15 van de Holec bocht dan ben je gewoon op tijd

wij italiaanse rijders begrijpen elkaar! :

wil niet eens achter n duc rijden
alles pleurt er vanaf vraag maar aan smitjr

Al die fabeltjes...
Hoor ik hier een kreet van jalouzie Chris...
Met een bankgarantie mag je wel een keer proefrijden op de mijne

nee dankje
kijk wel uit met die stukgaaties !!!!
stukgaatie 1
stukgaatie 2
stukgaatie 3
kijk op minuut 5

de hoge baas op mn werk had er 1
die vloog spontaan in brand
smitjr heeft er 1 opgehaald en er pleurde al gelijk onderdelen af moest gelijk gaan repareren
en zo kan ik nog wel uren door blijven gaan
hou t wel bij mijn twin
japanse degelijkheid

Ze kunnen het gewoon niet hebben dat de Italianen meer verstand van design hebben.
en dat de japanners alles alleen maar kunnen kopieeren

hebben ze in mijn ogen al gedaan helaas...
De nieuwe ducati 1200 cc (2007) heeft het uiterlijk van zo'n tupperware japanner

t lijkt verdomme wel een kawa!