Megameeting vanuit regio Rotterdam

Ik haak aan in Gouda.

als iedereen rekening houd met elkaar mag het rijden in en groep geen probleem zijn.
Stunt piloten zijn niet echt handig in zo'n groep.

Zet Zandor (bandit600, Louns (xjr1300) en mij ook maar in het rijtje :Y

:] :]

Carnivorous1
kris_rkerk
murkel
Zandor
Louns

WELCOME :W

Gezelli :Y

ik zie dat ik ook meega...

vet :] :W

Hallee, dat komt goed,

ik meld me aan, als ik niet ergens in de goot lig van een bevreidingsfestival ofzo... (Of zullen zaterdag al afgelopen zijn??? :N )

Maar dus onder voorbehoud 1 mannetje dr bij! *O*

Ik hep er zin an!

klinkt wel spannend! heb pas een maandje mijn bike (StengelS = n00b) maar vind het denk ik wel :) om mee te gaan.
heb geen blaasmonster maar denk dat ik aardig mee kan komen... (het wordt geen wedstrid toch?)
Stengels --> OVB

@Tinus R.;

Staat genoteerd.... :W

@StengelS;
Maakt niets uit, samen uit, samen of alleen thuis. Zie het als een grote groep, die richting de 'meeting' gaat en uiteindelijk valt het op de 'meeting' of op de terugweg uiteen, maar geen zorgen daarover....... komt goed :W

Zet mij ook maar op de lijst, samen met kris_rkerk en misschien nog een non-MF'er!

Nog een automatische aanmelder, ik wist de datum nog niet eens ! Schande eigelijk van mijzelf, tijd om uit die gsx-f *kuch* winterslaap te komen.

PS: Trixz natuurlijk bedankt voor de warme welkomsgroet

SKÖPKE dan maar... O-)

@ Kris_rkerk; gráág gedaan natuurlijk :W

[me]Trixz wil zo veel mogelijk aanmeldingen... :P [/me]

--Edit 2--
Thanx :Y , rond 5u ben ik bij de bike, wellicht tot dan ff :?

Laatst bewerkt:
Ok, kunnen jullie mij van de lijst halen? Ik ben er zojuist achter gekomen dat er ook een groep uit oosterhout vertrekt. Dat is voor mij een stuk dichterbij, dus ik sluit me daar bij aan. Maar ik zie jullie wel in veenendaal :W

Ok, kunnen jullie mij van de lijst halen? Ik ben er zojuist achter gekomen dat er ook een groep uit oosterhout vertrekt. Dat is voor mij een stuk dichterbij, dus ik sluit me daar bij aan. Maar ik zie jullie wel in veenendaal :W

Done ! Laterz :W

Trixz, neem jij Sabine mee dit keer of moet ik dat weer doen?

_O- whahahahaha .... ik denk JIJ :+

[me]Trixz heeft geen duo-steps meer enne de mijne is niet zo motor-minded[/me]

Wat is de tijd dat jullie ongeveer terug gaan, en zijn er nog mensen die vanuit delft / pijnacker / zoetermeer vertrekken....??

Terug
Bovenaan Onderaan