Megameeting vanuit regio Rotterdam

Trixz, ik zag vandaag je tweelingbroer rijden in Zoetermeer, hij heeft alleen een zwarte helm op, veel mooier! _O-

Doe 'm dan voortaan ff de groeten en ff :W :W :W naar 'm ;)

[me]Trixz die geen idee heeft wie nu werkelijk zijn broer is _O-
[/me]

Laatst bewerkt:
Helaas ik ga niet meer mee! niet getreurd ik rijd alleen ook mee met het groepje van zoetermeer.... :W

(is daar al een topic van btw?)

daar is idd ook een topic van (megameeting vanuit tankstation DE ANDEL.gouda).
zo staat het ook aan het begin van dit topic
maar daar haken we vanuit Rotterdam bij aan :W :W

ik wil even meegeven dat door een crash tijdens een bijeenkomst van de erzessen op 16 april j.l. de nummer 28 van je lijstje genaamd Carnivorous1 niet meekan.
dit heeft hij zelf gemeld in het topic mega meeting, en daar is hij al van de lijst gehaald...

even ter info..

greetz,

R6tim

ik wil even meegeven dat door een crash tijdens een bijeenkomst van de erzessen op 16 april j.l. de nummer 28 van je lijstje genaamd Carnivorous1 niet meekan.
dit heeft hij zelf gemeld in het topic mega meeting, en daar is hij al van de lijst gehaald...

even ter info..

greetz,

R6tim

Dat is minder goed nieuws -O-

Just-G welcome *O*
Stengels oké hoor, tot dan :W

Hoi Bikers :} :} ,

Zet mij ,samen met mijn vriendin, maar ook op de lijst.

groetjes, William :+ :W

Hallo,
ik ga ook mee, ik kom uit Barendrecht maar ik wilde mij aanmelden voor vertrek vanaf MC Barendrecht maar kon deze topic niet vinden, dus meld ik mijn hier maar aan.

Richard.

Schijnen wat mensen uit Barendrecht zich te verzamelen in Ridderkerk bij de Holec
O-)

Schijnen wat mensen uit Barendrecht zich te verzamelen in Ridderkerk bij de Holec
O-)

Hoi een groepje vertrekt van de Mac Barendrecht, verzamelen tussen 9en 9.15 en dan rijden we naar Rotterdam om aan te sluiten,dus als er nog meer van daar willen vertrekken toppie
*D *D *O* *O*

O-)

wij verzamelen ons voor 09:00 uur bij de Holec.
enkele vanuit dordrecht en zwijndrecht sluiten zich bij ons aan

ligt nog een beetje aan het weer, maar anders ben ik en nog 1 persoon ook aanwezig bij de mac in barendrecht

ligt nog een beetje aan het weer, maar anders ben ik en nog 1 persoon ook aanwezig bij de mac in barendrecht

Ik zet je d'r wel bij en we zien je wel of niet dan... ;)

En, komen er nog meer Suzuki GSX R rijders naar de mega meeting? Misschien een leuk idee om een keer na de megameeting met een groepje Gixxer rijders af te spreken in Rotterdam???

Als het goed is ga ik ook naar de meeting op de Gixxer. Ik laat het zaterdag definitief weten.

iemand zin in en ruimte voor een gezellige duo?

O-)

Terug
Bovenaan Onderaan