Megameeting vanuit regio Rotterdam

Ze doen inderdaad al jaren dingen samen.
De italianen ontwerpen de motor en de japanners bouwen hem na. *D *D

ik heb haar zojuist weer in elkaar gezet en proefgereden.
nagenoeg niets meer te zien en klaar voor de MV meeting voor morgen.
dat wordt morgen een tripje van ruim 800 km. :Y

ik heb haar zojuist weer in elkaar gezet en proefgereden.
nagenoeg niets meer te zien en klaar voor de MV meeting voor morgen.
dat wordt morgen een tripje van ruim 800 km. :Y

Mooi 8-) enne have FUN then 2mrrw :]

gaat morgen een waanzinnig mooie dag worden.
misc
MV Agusta Clubdag Bezoek Phil Read
Condities

MV Agusta Clubdag

Nieuws! Phil Read bezoekt de MV Agusta Owners Club Benelux Clubdag!!

Op zondag 9 april 2006: MV Agusta Owners Club Benelux clubdag 2006 bij BikeMotel.nl!

Het programma zal bestaan uit een gezellig samenzijn en een toerrit, voor zover de weersomstandigheden dit toelaten, welke rond 12 uur zal starten vanaf BikeMotel.nl aan de Tilstraat H11 in Nieuwe Pekela. Deze wordt voorgereden door Wim Park van de MotorClub Veendam. Er kunnen klassiekers zowel als moderne MV Agusta's verwacht worden. De toerrit zal tot ongeveer 4 uur in de middag duren en is voor een ieder die daarbij aanwezig wil zijn gratis toegankelijk. Kamers zijn zolang de capaciteit dit toelaat beschikbaar voor eenieder die wil blijven overnachten. Neem voor boeking contact met ons op.

Hier vind je een impressie van de Clubdag 2005 te Elburg

Voor de MV Agusta Owners Club Benelux (MVOCB) dag op 9 april zal Jan Huls van MotoPort Stadskanaal de MV Agusta vier cilinder Replica Racer meenemen, welke we onder gecontroleerde omstandigheden zullen warmdraaien. Het MV Agusta geluid is onmiskenbaar en zal velen herinneringen doen oproepen aan de gloriedagen van dit merk waar o.a. Giacomo Agostini, Mike Hailwoord, John Surtees en Phil Read deze raspaardjes bereden.

dank aan MotoPort Stadskanaal

Let op de F4 Senna en de originele Oro

Laast Aangepast ( Tuesday, 04 April 2006 )

[ Terug ]

By Djoezie
www.djoezie.nl

Laatst bewerkt:
gaat morgen een waanzinnig mooie dag worden.
misc
MV Agusta Clubdag Bezoek Phil Read

Heb het topic van de MV gezien, was een gezellige boel daar en Kogeltje was de "DIE HARD" .... ivm de weersomstandigheden, maar niets houdt je tegen om P. Read te ontmoeten toch O-)

Laatst bewerkt:
Heb het topic van de MV gezien, was een gezellige boel daar en Kogeltje was de "DIE HARD" .... ivm de weersomstandigheden, maar niets houdt je tegen om P. Read te ontmoeten toch
O-)
zo is het maar net.
Was toch wel afschuwelijk koud die dag

zo is het maar net.
Was toch wel afschuwelijk koud die dag

Je had je 4'seasons' pakkie an toch *athans gedeeltelijk toch :?

Niet voor niets 'Die Hard' toch ....

En, komen er nog meer Suzuki GSX R rijders naar de mega meeting? Misschien een leuk idee om een keer na de megameeting met een groepje Gixxer rijders af te spreken in Rotterdam???

En, komen er nog meer Suzuki GSX R rijders naar de mega meeting? Misschien een leuk idee om een keer na de megameeting met een groepje Gixxer rijders af te spreken in Rotterdam???

Vast wel, maar dan open je gewoon een topic voor een meeting van MF'ers met een GSX Soes O-)

:W

Hoi hoi... ik ga ook wel mee... als ik geen contractuele verplichtingen heb tegenover mn baas... |(
Oja dat tankstation das toch die BP bij nieuwerkerk....???

riessie
exeddy75
ikasawak

Welcome :W , jullie staan genoteerd hoor :Y

he ik hoor net wat ik met een cluppie vanuit zoetermeer mee rij, dus ik rij lekker achter hun aan we zien jullie vast wel ergens bij rotterdam xxx

Dat tankstation.. das toch die BP...langs de snelweg vlakbij nieuwerkerk...?? :?

:W
Is inderdaad wel een tof idee!
Weet niet of er veel gixxer vanuit rotterdam komen...

Terug
Bovenaan Onderaan