Mega Meeting vanuit Flevoland

x

• x

Stemmen: 11 52,4%
  • x

Stemmen: 3 14,3%
  • x

Stemmen: 2 9,5%
  • x

Stemmen: 5 23,8%

• Totaal aantal stemmers
    21
Heren/Dames en overigen...is er nu al besloten hoelaat en vanaf waar we vertrekken ??
Er komen er veel uit Almere en Lelystad..

Verzamelpunt de Mac in Lelystad ??
Mooi centraal en vandaar naar Harderwijk ( pikken we de andere op bij het groene snackbarretje aan de weg naar Leuven/garderen/Apeldoorn) dan binnendoor via Garderen of zo naar Ede ???

GOED PLAN of NIET !!!

FF een keus maken Heren en Dames !!!

Laat het even weten !!!!kunnen we daar vast rekening mee houden..

Greetings Glock...

Lijkt me ook een goede plek! *O*

Subtiel skopje! O-)

Mss dat we toch eerst op de boulevard verzamelen ofzo, of misschien helemaal niet eens langs de gele steentjes gaan. Ik weet het niet.. Dus hou dit topic maar even in de gaten, dan zien we tzt wel even wat we doen ;)

van mij en moeders mag er verzameld worden bij de gele steentjes :)

dus mensen ik zorg dat de koffie en hot choco klaar staat :)
als jullie tenminste daar nog willen verzamelen..
ik hoor et wel.. hou et topic wel in de gate *O*

Ik zet het in de agenda, zal ik maar zeggen. Wordt een beetje lastig omdat Marjolein op 14 mei jarig is, en ik nog niet kan zeggen hou dat met de verjaardagsvisite gaat.

Hoe gaat men vanuit Dronten, dat is me niet helemaal duidelijk...

Ik zet het in de agenda, zal ik maar zeggen. Wordt een beetje lastig omdat Marjolein op 14 mei jarig is, en ik nog niet kan zeggen hou dat met de verjaardagsvisite gaat.

Denk vanuit Dronten gewoon naar Harderwijk... Vorige keer wel zo gedaan in ieder geval.. Ik weet niet of de Lelystad piepels nog over Dronten willen? Vorige keer kwam er ook nog eea uit de NOP geloof ik. Dus 1e verzamelpunt Dronten, daarna Harderwijk..

Doe maar een POLLETJE in de beginpost met vertrek PLEKKEN !!!!
Kan er gestemd worden...

Polletje aangemaakt en ik heb zelf gestemd op Carpoolplaats/McDonalds Lelystad.

Wel ga ik die dag nog weg met de Team-FR groep naar Zolder, dus allicht rijdt ik een stukje mee tot een de MM zelf, maar dan draai ik direct weer om naar huis om de motor klaar te maken voor vertrek naar Zolder.

ach ik ben zelf de 11de ook jarig.. vier et lekker pas de 13de..
dus gewoon mee gaan ;)

Maare mensen, wrm staat et huis met de gele steentjes er nie bij..

als jullie nie willen ook goed.. graag aangeboden zeg maar.

Wellicht idee om eerst te verzamelen bij de mac (voor de lely-gasten) vervolgens via Harderwijk boulevard (of gele steentjes *D ) binnendoor richting MM.

Voor de nop'ers en drontenaren ook 2e verzamelplek boulevard Harderwijk aanhouden, dus vanuit daar met 1 grote groep te vertrekken..

't is een idee O-)

:]

Wellicht idee om eerst te verzamelen bij de mac (voor de lely-gasten) vervolgens via Harderwijk boulevard (of gele steentjes *D ) binnendoor richting MM.

Voor de nop'ers en drontenaren ook 2e verzamelplek boulevard Harderwijk aanhouden, dus vanuit daar met 1 grote groep te vertrekken..

't is een idee O-)

:^ Volgens mij kunnen we via Harderwijk wel via een mooie route binnendoor naar Veenendaal.. Dronten -> Lelystad -> Almere is zoveel snelweg. Moet zo snel mogelijk die polder uit :9

't is een idee O-)

Lijkt mij een goed en duidelijk plan.

:^ Volgens mij kunnen we via Harderwijk wel via een mooie route binnendoor naar Veenendaal.. Dronten -> Lelystad -> Almere is zoveel snelweg. Moet zo snel mogelijk die polder uit :9

Zat er ook aan te denken. Ben zo vrij geweest om een route te maken. Misschien is het wat. En dan op de boulevard verzamelen en dan naar het huis met de gele steentjes.

full

wy vertrekken uit lelygat.dus als er dan ook ff een tijd kan komen dan weet ik wat ik vast de rest door kan geven.

Tel d'r maar weer 2 bij :Y . Ikkes en mijn man komen ook ( moet wel, want ik mag nog niet zelf :N ) We komen vanuit Emmeloord en ik heb begrepen dat wij naar Harderwijk moeten. Pikken we dan de mensen uit Dronten op??? En wat doen de andere NOPers? spreken we nog wat af en zo ja, is er al een tijd bekend?

Lijkt mij een goed en duidelijk plan.Zat er ook aan te denken. Ben zo vrij geweest om een route te maken. Misschien is het wat. En dan op de boulevard verzamelen en dan naar het huis met de gele steentjes.

(Afbeelding)
Harry, je bent geweldig! :}

Zoiets is toch leuker dan via Lelystad Almere? :Y

Tel d'r maar weer 2 bij :Y . Ikkes en mijn man komen ook ( moet wel, want ik mag nog niet zelf :N ) We komen vanuit Emmeloord en ik heb begrepen dat wij naar Harderwijk moeten. Pikken we dan de mensen uit Dronten op??? En wat doen de andere NOPers? spreken we nog wat af en zo ja, is er al een tijd bekend?
Vorige jaren kwam de Emmeloord-gang inderdaad gewoon via Dronten.. :Y

Ik ga niet mee :N Ajax-Feyeneurd P$V speelt dan in de badkuip en ik heb uiteraard een kaartje *O*

@ V-Ray: Ik zie je misschien op de Hornetmeeting :] ?

Laatst bewerkt:
Hallo

Is het mogelijk dat ik als onbekende biker, met jullie kan mee
toeren/racen! :)
richting veenendaal en mischien vaker met jullie kan afspreken op jullie spots?
Alleen is het me nog niet helemaal duidelijk waar jullie nu gaan afspreken?
Maar we komen er wel uit voor 7 mei! toch? :)
Nog een klein vraagje....hoe krijg je foto naast bericht? Ben nog niet zo bedreven op motor-forum.
Alvast bedankt voor info en TOT SNEL!

Bijlage: Yammie.jpg

Tuurlijk kun je mee! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

"Spot 1" is de carpoolplek bij afslag 6 Almere-Buiten West
"Spot 2" is het kleine plekkie bij afslag 7 Almere-Buiten

=============================================================

Te gek om te zien hoeveel mensen er mee gaan! Er zijn meer MF'ers dan ooit aanwezig in één topic. Nooit geweten dat er zoveel MF'ers in Flevoland waren!

Afspreekplek wordt duidelijk vanuit de poll op pagina 1. Ik denk dat het een oppik-route wordt vertrekkend vanuit Almere -> Lelystad -> Dronten -> Hardewijk Boulevard -> bakkie bij JaG thuis (gele steentjes-locatie) en dan met de route van Mister TXE richting de MegaMeeting. Dus eenieder kan lekker opstappen op de plek waar ie wil.

Ik zal even een tijdsschema maken van de week en posten hoe de rit eruit gaat zien. Omdat ik lang niet iedereen ken zal ik geen opstap-plaats-lijstjes maken, maar ik denk dat ieder voor zich wel weet waar ie wil of kan vertrekken.

De tijd die aangegeven staat IS dé vertrektijd op die locatie, ben je te laat en vindt je ons niet daar, dan moet je doorrijden naar de volgende plek of rechtstreeks naar de daaropvolgende plek om aan te sluiten. De lijst met deelnemers is nu zo erg lang dat het onmogelijk wordt om bij te houden wie er wel en niet is.

Harry, kun jij de complete route vanaf Almere op een kaartje maken? En evt in groot formaat naar mij toesturen? Thanks!

Kun je in het polletje ook Dronten er even bij zetten? Dan kunnen we even zien wie er graag wil vertrekken uit Dronten. Zit ff te denken, maar als het alleen Remco en ik zijn die uit Dronten vertrekken kunnen we misschien net zo goed samen ff naar Harderwijk knallen, zodat de groep vanuit Lelystad ook direct naar Harderwijk kan.. Ben nl. even benieuwd naar de tijdsplanning als we ook nog bij Janet koffie en warme chocolademelk gaan halen. Hoe vroeg moet Almere dan wel niet weg, en hoeveel saaie kilometers heb je er dan al opzitten.. (snelweg/rechte weg..)

Terug
Bovenaan Onderaan