Mega Meeting vanuit Flevoland

x

• x

Stemmen: 11 52,4%
  • x

Stemmen: 3 14,3%
  • x

Stemmen: 2 9,5%
  • x

Stemmen: 5 23,8%

• Totaal aantal stemmers
    21
als ik ff tyd heb drop ik ook ff langs

Hey ALEX!!! Tijd niet gezien/gehoord. Hoe'st daar? En met de kleine?

Updated!

Misschien leuk om route te doen door Flevoland heen (saai rechtlijnig) en dan plaats voor plaats op te pikken?

Hey ALEX!!! Tijd niet gezien/gehoord. Hoe'st daar? En met de kleine?

Updated!

Misschien leuk om route te doen door Flevoland heen (saai rechtlijnig) en dan plaats voor plaats op te pikken?
lekker druk.overgegaan naar nieuwe baas (connexxion verloor contract)
kimmie groeit lekker en mn motor staat te verstoffen buiten.
K*Tweer ook sinds ik pa ben.
misschien met mooier weer ben ik weer ff van de partij.
gr van pa lex :9~

Ik ook, ik ook. heb er al zin in.

Verzamelen op de boulevard van harderwijk lijkt me een goed plan voor diegene die hier in de buurt wonen. Als de delegatie vanuit almere dan ons oppikt.

Pcies.. verzamelen in Almere, en dan allemaal naar Harderwijk Boulevard rijden..

Euhh ik wil graag :(

Ik bied hierbij de auto aan om spullen mee te nemen. En wie er nog meer mee wilt in de auto mag mee. Of ik moet een plekje bij een vriendelijke dame achterop weten te bemachtigen. ;) (*hint*hint*)

JaG springt nie zomaar meer 8terop...

gaat nog maar alleen bij haar vaste bestuurder 8terop ;)

miss met de auto.. maar we zullen wel zien..
Ik weet überhaupt nog niet of ik ga.. :o

Dat zien we tegen die tijd wel..

Euhh ik wil graag :(

Ik bied hierbij de auto aan om spullen mee te nemen. En wie er nog meer mee wilt in de auto mag mee. Of ik moet een plekje bij een vriendelijke dame achterop weten te bemachtigen. ;) (*hint*hint*)
*Aphrodite*: Moet ik me nu aangesproken voelen? ;) Btw ik ga dus ook *O*

ehhhh mag ik ook mee ;)

en wellicht komt orly ook wel mee ?????

maar goed laat nog wel effe wat weten.

grt.

Updated... gaat lekker zo. Nog ff en de groep is te groot om in één keer te rijden. Misschien maar in 2 of 3 groepjes.

Dan is de lol er toch af :?

Geen idee, maar de lol vergaat je snel als de groep weer eens pleite is omdat iemand niet in z´n spiegels kijkt. Maar goed, het hele evenement duurt nog wel ff. Tegen die tijd zien we wel weer verder.

Ben ook van de partij....

Carpool bij L'stad evt. optie om af te spreken????? :Y

zonenzin.gif

Ikke ook. :Y :]

Geen idee, maar de lol vergaat je snel als de groep weer eens pleite is omdat iemand niet in z´n spiegels kijkt. Maar goed, het hele evenement duurt nog wel ff. Tegen die tijd zien we wel weer verder.

Misschien idee om voorste en achterste met intercom te laten rijden.

Als iedereen een beetje rekening houdt met elkaar, er vanuit gaande dat je als groep rijdt, is er niks aan de hand ;)

als we in meerdere groepen gaan zou ik graag bij de wat langzamere groep willen rijden. dan hoef ik ook niet te racen om een beetje mee te komen.

als we in meerdere groepen gaan zou ik graag bij de wat langzamere groep willen rijden. dan hoef ik ook niet te racen om een beetje mee te komen.

Zoals we vorige keer reden ging prima.. lekker rustig achter elkaar rijden..

@Ray: verzamelen in Almere, en daarna de verzamelde groep in Harderwijk oppikken?? Ook handig voor mensen uit Dronten / Emmeloord die liever in Harderwijk wachten..

Top kom ook uit Almere..

Zet mij er maar bij......Vertrek uit Almere dan Via Harderwijk
dan binnendoor naar de Plek des ......................

Top..

Terug
Bovenaan Onderaan