Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zet -Solex- en mij ook maar op de lijst. Woon in Almere.
Binnendoor klinkt goed
Nee hoor niet meerNiet waar jullie wonen in Huizen
Maarre count me in!
En hopen dat 'ie het blijft doenZal eens kijken of mijn meisie ook mee wil!
Hoop dat het wel wat beter weer is dan vorige keer op de heenweg!
Mag ik er ook bij?
Kickje en updated!
Geen koffiestop meer in Harderwijk, zoals voorlaatste keer?
Zet mij en Janet er ook maar bij trouwens..
Aangepast. Jethro; wil je zeker weten 34 man voor de deur om koffie te drinken? Ik hoor het wel van je. Zal wel gaaf gezicht zijn!
Dat kunnen we evt. meenemen in de planning voor die dag. In maart ofzo gaan we eens kijken hoe de dag er concreet uit gaat zien.
Damn! Weer een Suzuki.
Maar ok, je bent van harte welkom! Waar stap je op? Waar kom je vandaan?
just kiddin' gezellig als je mee gaat!
Wil je laagvliegen of gezellig met een grote club die kant op? Sowieso wordt er als het goed is via Harderwijk gereden..Deze suzuki komt uit lelystad...En ik dacht om bij de mac in Lelystad aan te sluiten..Om daarna met z'n alle naar V'daal te knallen.
Doe ik normaal elke dag voor het werk met de auto dus nu met z'n alle op de motor die route volgen beloofd interessant te worden..
( Hoeveel sneller zouden we er zijn, ik ben benieuwd )
misschien dat ik er ook wel bij ben dan ja maar dat weet ik nu nog niet tis nog zo ver weg ....waar houden jullie pauze van dan????Mwoah... Dr. Wieggie is de enige die een beetje in de buurt gaat komen. En die nieuwe met die ZX10R.
Maarruh... buzz10: er wordt vaak zat laag gevlogen. Nooit op vrijdagavond of zondagmiddag een groepje motoren gezien in de buurt van de afslagen bij Almere-Buiten? Dat waren wij als we pauze aan het houden waren.
De trip vanaf Flevoland naar Megameeting zal gewoon rustig toeren zijn. Het is er te druk/vol met motoren (34 stuks al!) om te knallen. Met alle tussenstops is het waarschijnlijk een creatief ritje naar Veenendaal.