Nee, nu zaterdag, de 14e! Volgens de vrienden van het KNMI wordt het respectabel weer dus vandaar dat ik ff ga rijden! Als ik dan toch aan het rijden ben kan ik net zo goed ff kijken wat de leukste binnendoor weg naar Veenedaal is!
U snapt?!
Jep... ik mag het de 16de nog een keertje proberen...Dus ik hoop niet dat het nodig is (achterop)....!
Of Sissi durft....???? vraag maar eens na bij de mannen van Hoevelaken
Op donderdag 12 februari 2004 12:44 schreef Bazza!!! het volgende:M'n baas reageerde dus zo op de vraag of ik vanmiddag weg kon...
(Afbeelding)Bij mij zit je niet heel ontspannen achterop zonder zitje en stepjes...Maar omdat ik de beroerdste niet ben wil ik best langs Hoevelaken terug
Nou, daar gaat ie dan!! Hallo Mannen van Hoevelaken, durft Sissi bij mij achterop?? (Jullie kenne mij nog niet eens, maar ja (althans niet mijn rijstijl!!))
misschien een idee om het in Hoevelaken 2004 te vragen
Op vrijdag 13 februari 2004 01:08 schreef Wicked1100 het volgende:
brikkers ook welkom de 14e?
vraag maar niks aan hun staan ze weer allemaal te kwijlen
als ze de naam sissi hooren worden ze helemaal gek
KLijkt me logisch! Gezellig hoor!!
me 2gaat me wel lukken om daar optijd te zijn
ps: volgende keer eens een ritje binnendoor?? want op de snelweg is het natuurlijk niet moeilijk mij zoek te rijdenen boetes heb ik ook niet echt veel trek in
Op zaterdag 14 februari 2004 16:33 schreef Wicked1100 het volgende:had je ook met mij mee terug kunnen rijden
[edit]
wie was trouwens nou degene die nog kuipdelen zocht? wil je wel ff op weg helpen mocht je daar belang bij hebben
[/edit]