Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MEGA Meeting 2004 vanuit Amersfoort

Hoe laat verzamelen bij de MAC in Amersfoort Noord

• 9.00 uur

Stemmen: 1 3,1%
  • 09.30 uur

Stemmen: 20 62,5%
  • 10.00 uur

Stemmen: 9 28,1%
  • 11.00 uur

Stemmen: 0 0,0%
  • NOG eerder...

Stemmen: 0 0,0%
  • NOG later...

Stemmen: 2 6,3%

• Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, nu zaterdag, de 14e! Volgens de vrienden van het KNMI wordt het respectabel weer dus vandaar dat ik ff ga rijden! Als ik dan toch aan het rijden ben kan ik net zo goed ff kijken wat de leukste binnendoor weg naar Veenedaal is!

U snapt?!

Okidokie!

Jep... ik mag het de 16de nog een keertje proberen...Dus ik hoop niet dat het nodig is (achterop)....!
Of Sissi durft....???? vraag maar eens na bij de mannen van Hoevelaken

Nou, daar gaat ie dan!! Hallo Mannen van Hoevelaken, durft Sissi bij mij achterop?? (Jullie kenne mij nog niet eens, maar ja (althans niet mijn rijstijl!!))

Ik pak me klompen wel met metaal dan hang ik er wel achter VONKUHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

Nou, daar gaat ie dan!! Hallo Mannen van Hoevelaken, durft Sissi bij mij achterop?? (Jullie kenne mij nog niet eens, maar ja (althans niet mijn rijstijl!!))

misschien een idee om het in Hoevelaken 2004 te vragen

vraag maar niks aan hun staan ze weer allemaal te kwijlen
als ze de naam sissi hooren worden ze helemaal gek

misschien een idee om het in Hoevelaken 2004 te vragen

Ik denk zomaar dat die zelfde luitjes hier ook wel kijken hoor!! (of elks 90% )

Op vrijdag 13 februari 2004 01:08 schreef Wicked1100 het volgende:
brikkers ook welkom de 14e?

Wat dacht je dat mijn Moos was dan

oh,
@ Redline Rider: ik wil best via hoevelaken terug rijden naar Amersfoort en je daar ergens droppen, maar misschien wel makkelijk om te weten:
6 maanden -> 3 ongelukken & nog nooit iemand achterop gehad
weet niet hoeveel lef je hebt....
wie weet wordt je wel veel eerder gedropt

neg een uurtje en dan kruip ik op mn fiets!!!!

Ik ga't proberen!! ff kijke wat me moos doet!!

ik weet niet welke route jullie gereden hebben, maar de mijne was wel okay
[me]Wicked1100 was ff blij dat ie een kaart had meegenomen!
[/me]

en was dat iemand van julllie die met een wheely wegreed bij de mac in veenendaal?
Dan hebbik jullie op de terugweg dus net gemist

Laatst bewerkt:
Heyz.. ik wil ook wel graag heen, maar heb geen idee hoe ik moet rijden... Is er misschien iemand die toevallig langs Emmen komt en mij zo mee kan pikken?

ha net ff mijn tl1000s de sporen gegeven, samen met mijn broertje(r6) ff gereden, hij moest zonodig ook ff op mijn tl1000s rijden, dan is zo'n r6 ook maar een licht fietsje, en wat moet je opeens een toeren maken, maar toch een lekker ritje gemaakt, we mochten eindelijk weer eens buiten spelen,

groeten v-twin boy

Was wel ff lekker!! al waren we halvewege 2 Motoren zoek en daarna 80% van de rest die we bij de Mc A'foort weer zagen en weer kwijt waren op de Bunschoterstraat!! Waar op het moment vaak gecontroleerd word en ik dus maar ff rustig aan dee!! Toen zelf nog maar ff stukkie m'n fietsje de sporen gegeven

ps: volgende keer eens een ritje binnendoor?? want op de snelweg is het natuurlijk niet moeilijk mij zoek te rijden en boetes heb ik ook niet echt veel trek in

ps: volgende keer eens een ritje binnendoor?? want op de snelweg is het natuurlijk niet moeilijk mij zoek te rijden en boetes heb ik ook niet echt veel trek in

had je ook met mij mee terug kunnen rijden

[edit]
wie was trouwens nou degene die nog kuipdelen zocht? wil je wel ff op weg helpen mocht je daar belang bij hebben
[/edit]

Laatst bewerkt:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:33 schreef Wicked1100 het volgende:had je ook met mij mee terug kunnen rijden

[edit]
wie was trouwens nou degene die nog kuipdelen zocht? wil je wel ff op weg helpen mocht je daar belang bij hebben
[/edit]

Ikke!!.......................................................NOT!!

Status
Niet open voor verdere reacties.