MEGA Meeting 2004 vanuit Amersfoort

Hoe laat verzamelen bij de MAC in Amersfoort Noord

• 9.00 uur

Stemmen: 1 3,1%
  • 09.30 uur

Stemmen: 20 62,5%
  • 10.00 uur

Stemmen: 9 28,1%
  • 11.00 uur

Stemmen: 0 0,0%
  • NOG eerder...

Stemmen: 0 0,0%
  • NOG later...

Stemmen: 2 6,3%

• Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
sissi gefeliciteerd(jan blij dat je eindelijk klaar bent)
het clubje waar we als laatste mee reden moeten we zeker aanhouden redelijk gelijk tempo en bijna allemaal even gek
1 moet er altijd net iets gekker doen als een ander :} :} :}
mensen tot laterss
:^
4 van die veel te snelle soesie's met gekke tot zeer gekke bestuurders... ik ben er de volgende keer graag weer bij })

Enneh @ Sissi: Wel de bochtjes naar rechts goed blijven oefenen hè veeeeeel klaverbladderen dus :P

:^
4 van die veel te snelle soesie's met gekke tot zeer gekke bestuurders... ik ben er de volgende keer graag weer bij })

Enneh @ Sissi: Wel de bochtjes naar rechts goed blijven oefenen hè veeeeeel klaverbladderen dus :P

gaan we ffe kijken of ik die tl bij kan houden op zijn top

}) hehehehehe })
Misschien is het een grotere uitdaging om, net als die tl, een beetje offroad te crossen en te blijven zitten
:+ :+ :+ :+

Hahahaha, ik raak niet uitgelachen, zie 'm nog gaan... :+

heb het zelfde ja als ik er aan denk zeik ik bijna weer in mijn broek
en dat grasmaaien laat ik wel aan die trekker over is een 4 cilinder niet voor gemaakt })

:Z :Z :Z :Z : :Z Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z WhoehahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahhahaahAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHhahahahahahahahhHAHAHAHAHHAHhHAHHAHAHAHA................................ rAAK NIET UITGELACHEN MAN!!!!!! :X mij bijhouden op top!!!!

Je teller gaat niet eens tot 290!!!!! FF tunen misschien!!! ;)

}) hehehehehe })
Misschien is het een grotere uitdaging om, net als die tl, een beetje offroad te crossen en te blijven zitten
:+ :+ :+ :+

Hahahaha, ik raak niet uitgelachen, zie 'm nog gaan... :+

Bazzz... blijven zitten was alleendankzij die pipo-papegaaien die jij had meegenomen!!! :} :} :} :} thnx daarvoor, zonder had ik nooit blijven zweven boven mn fiets totdat ie uitgestuiterd was!!!! :+ :+ :+

Bazzz... blijven zitten was alleendankzij die pipo-papegaaien die jij had meegenomen!!! :} :} :} :} thnx daarvoor, zonder had ik nooit blijven zweven boven mn fiets totdat ie uitgestuiterd was!!!! :+ :+ :+

Toch leuk om te weten dat ik niet de enige ben die z'n Motor wel eens ff stukkie OffRoad neemt!! :) :P

Ja heren al met al wat het weer een dag om niet meer te vergeten toch vond ik het wel jammer dat die de randje is vergeten te trimmen maar misschien is dat een projectje voor het volgende uitstap.

Kwam er trouwens achter dat ik gewoon lekker onverzekerd aan het rond toeren was :(

:] })

ja ik leef nog ben ondertyussen getrouwd en opo huwelijksreis geweest vandaar even een compu stilte. en hoe is het met jou

ja ik leef nog ben ondertyussen getrouwd en opo huwelijksreis geweest vandaar even een compu stilte. en hoe is het met jou

aah dat is waar ook! Gefeliciteerd!!! Jaja hier alles superrrr.. ik heb me rijbewijs nog steeds ;) . Het voorjaar komt eraan dus het kan niet meer stuk *D

aah dat is waar ook! Gefeliciteerd!!! Jaja hier alles superrrr.. ik heb me rijbewijs nog steeds ;) . Het voorjaar komt eraan dus het kan niet meer stuk *D

en het is nog steeds mooi weer bel me een keer kunnen we nog een keertje :]

hoe zit het met burnung rubber heb je voor mij al een kopietje
heb biker boyz liggen mag je ook wel kopieeren

Zo ben ik dan ook wel weer :P
En als dank burnde je recht voor m'n neus ff je achterband op zodat ik tot zaterdagavond de stukken rubber overal vandaan haalde?! :( :X
:+

Gewoon ff flink in ze gezicht knallen met het pijpie bij het stoplicht :+ O-)

Zo ben ik dan ook wel weer :P
En als dank burnde je recht voor m'n neus ff je achterband op zodat ik tot zaterdagavond de stukken rubber overal vandaan haalde?! :( :X
:+

Whahaha o ja dat was ook weer een leuke actie kwam bijna niet bij ze hele brommer onder de rubber
:P

Whahaha o ja dat was ook weer een leuke actie kwam bijna niet bij ze hele brommer onder de rubber
:P

hahha ja dat was een goeie ja
je zal al die kleine stukjes rubber maar tussen alle gaten en kieren uit moeten halen dan ben je goed ziek wahahhaha
succes :} :}

35 personen vergeleken met main topic..

Vertrekpunten aangepast

Nieuwe personen in de lijst gezet ;)

8-)

<knip>

De groep uit Overijssel zal ongeveer 11:00 in Veenendaal arriveren.
Ik zal de MC Donalds in maart/april vragen of er gratis koffie te regelen valt.
Dit zodat ik het aantal bezoekers ongeveer kan doorgeven.

EDIT : Zal moeilijk worden denk ik met 400 gratis bakkies koffie.. :+ :+
===============================================

<knip>

========================================
[moraalriddermode]

Edit : Aangzien er veel errug veel motoren komen, let wel op de
veiligheid van jezelf en anderen, we willen natuurlijk niet op zo'n
manier in de krant komen....

[/moraalriddermode]
================================================
<zeeeeer grote knip >

Laatst bewerkt:
Deze Ducatist sluit zich ook graag aan vanuit Amersfoort !! Zag al wat bekende namen, dus dat wordt weer een topdag...

hahha ja dat was een goeie ja
je zal al die kleine stukjes rubber maar tussen alle gaten en kieren uit moeten halen dan ben je goed ziek wahahhaha
succes :} :}

Uit m'n laarzen komen ze nog steeds en m'n moeder dacht dat 't muizekeutels waren... :X maar m'n brommer is wel redelijk ontdaan van die rotzooi B|

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan