Laat je Aprilia Pegaso ff zien

ocin

Die hard MF'er
6 mrt 2004
301
1
Lemmer (frysland)
Ik heb al enige tijd rondgekeken maar niet veel foto's gevonden. Dus wil ik het proberen laat AUB een plaatje van je pegaso zien. Ik zelf heb nog geen perfect plaatje. Maar als dit een beetje loopt komt die zo spoedig mogelijk met berijder. :9
000332454D5A3231535Aa.jpg
 
Ik zag deze vorige week en vind 'm ee nstuk mooier dan het nieuwere model wat jij hebt. Het oude model straalt een brute allroad uit. Robuust, niet een motor voor iedereen. Eigenlijk is de zithoogte ook erg hoog, dus zeker niet voor iedereen :P

224055
 
Ik zag deze vorige week en vind 'm ee nstuk mooier dan het nieuwere model wat jij hebt. Het oude model straalt een brute allroad uit. Robuust, niet een motor voor iedereen. Eigenlijk is de zithoogte ook erg hoog, dus zeker niet voor iedereen :P

(Afbeelding)

klopt JK deze stond ook in almere toen ik die van mij kocht maar deze is wel wat ouder dan die ik nu heb en kwa groote scheeld het echt niks hoor
 
Laatst bewerkt:
klopt JK deze stond ook in almere toen ik die van mij kocht maar deze is wel wat ouder dan die ik nu heb en kwa groote scheeld het echt niks hoor

De nieuwe Aprilia heeft zo te zien een lagere zithoogte, om meer mensen aan te spreken. Je moet minstens 1.80-1.85 zijn, wil je goed bij de grond komen. Zelfde als met m'n DR. Ik kan net bij de grond met m'n 1.80. Voordeel is dat je lekker ver over de auto's kan kijken en ook zelf goed zichtbaar bent. En uiteraard lekker veel wind vangt. *O*

Maar hij is idd van 1995. Toch vind ik het een leuk ding, maar als ik er wat bij zou kopen, heeft het minimaal 2 cilinders.

Maar moet zeggen dat ik in het echt nog nooit een Pegaso op de weg heb zien rijden.
 
De nieuwe Aprilia heeft zo te zien een lagere zithoogte, om meer mensen aan te spreken. Je moet minstens 1.80-1.85 zijn, wil je goed bij de grond komen. Zelfde als met m'n DR. Ik kan net bij de grond met m'n 1.80. Voordeel is dat je lekker ver over de auto's kan kijken en ook zelf goed zichtbaar bent. En uiteraard lekker veel wind vangt. *O*

Maar hij is idd van 1995. Toch vind ik het een leuk ding, maar als ik er wat bij zou kopen, heeft het minimaal 2 cilinders.

Maar moet zeggen dat ik in het echt nog nooit een Pegaso op de weg heb zien rijden.


Nauw ik ben 1.90 en ik kom zelf ook net met de voetjes aan de grond.
:) en idd je kunt lekker over de auto's heen kijken. wat ik met mn vorige motor (gpx) niet kon. Ik zelf ben ook nog nooit een pegaso tegen gekomen. Nauw is lemmer toch wel een plaatsje waar veel motor rijders langs komen met mooi weer. Maar ik heb nog nooit een pegaso gezien.
Ik heb de gpx ingeruild op de pegaso over gestapt van 4 cilinder naar 1 maar k moet eerlijk zijn. Ik heb er echt nog geen spijt van *O* *O*

Nauw vind ik het oude model pegaso ook echt geen rare motor om te zien hoor.
:}
 
Nog geen last gehad op de snelweg dat ie een beetje op de top van z'n kunnen is? Goed, je hebt meer windbescherming dan ik, maar ik zou er best een 2-cilinder 500cc ofzo bij willen hebben voor lange snelwegritten als ik ergens snel moet zijn (en geen zin heb om de auto te pakken ivm files ofzo)
 
Nog geen last gehad op de snelweg dat ie een beetje op de top van z'n kunnen is? Goed, je hebt meer windbescherming dan ik, maar ik zou er best een 2-cilinder 500cc ofzo bij willen hebben voor lange snelwegritten als ik ergens snel moet zijn (en geen zin heb om de auto te pakken ivm files ofzo)
Dan is een Kawasaki KLE 500 misschien iets voor jou?
Heb er zelf eentje gehad, en 't ding kon alles. :} :} :}
Het was mijn eerste motor. :} :} :}
 
dat model heb ik precies een jaar gereden met heeeel veel plezier moet ik zeggen
hij was dan ook een beetje verbouwd..
17' ich wielen voor en achter (supermotard dus..!!!!!)
320mm schijf voor
open uitlaten wat een geluid kwam daar uit!!!!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/224465/235269ceb80769bf555dc765896d350a (GetImageMain[1].jpg)​
 
Nog geen last gehad op de snelweg dat ie een beetje op de top van z'n kunnen is? Goed, je hebt meer windbescherming dan ik, maar ik zou er best een 2-cilinder 500cc ofzo bij willen hebben voor lange snelwegritten als ik ergens snel moet zijn (en geen zin heb om de auto te pakken ivm files ofzo)


tja de een cilinder heeft het wel te doen op de snel weg maar hij stapt toch nog wel naar de 180 hoor (op de teller) vind ik netjes :}


maar weer ff on-topic waar zijn de pegasos mensen komt en laat zien :Y :Y :W
 
Dan is een Kawasaki KLE 500 misschien iets voor jou?
Heb er zelf eentje gehad, en 't ding kon alles. :} :} :}
Het was mijn eerste motor. :} :} :}

ff offtopic dan :P
Heb daar inderdaad aan zitten denken, maar GS500e blijf ik ook leuk vinden.. dat was namelijk mijn eerste motor. Maar eerst hier maar eens de tuin afmaken en dan rustig aan sparen. Doe in elk geval mijn DR niet weg voor een KLE of GS, moet er dus gewoon een bij ooit.
 
Vind het net een kawasaki kle550..volgens mij heeft die A. het betere jatwerk toegepast.
 
Dan is een Kawasaki KLE 500 misschien iets voor jou?
Heb er zelf eentje gehad, en 't ding kon alles. :} :} :}
Het was mijn eerste motor. :} :} :}
En dat blijft altijd hangen een eerste motor. :P

Nou kon je waarschijnlijk ook iets minder goed rijden toen. O-)
ff offtopic dan :P
Heb daar inderdaad aan zitten denken, maar GS500e blijf ik ook leuk vinden.. dat was namelijk mijn eerste motor.
Dat bedoel ik. :X ;)

En ik verklap mijn eerste motor niet. O-)
Teveel off topic. :+
 
helaas krijg ik er geen foto op van mn motor (te groot formaat, geeeen idee hoe hm kleiner te maken) maar dit is precies dezelfde, maar dan zonder die Sebring uitlaten.
Ben al wel stiekem aan het orienteren voor een TDM 900, want over 318 dagen mag ik eindelijk vol vermorgen rijden :Y

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/229188/817aa4b8f83aa22d8101a0c9d53eefb9 (Pegaso650.jpg)​
 
Terug
Bovenaan Onderaan