Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Kwastert's XJ900 Hybrid met EZS RX1, derde hoofdstuk alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat mooi. Blijft dat gat open?
 
Voor het mooie zou je eigenlijk de hele brug open moeten slijpen. Ik zou in ieder geval een draingat net voor de klok boren. Dat gat schept natuurlijk wel regenwater.
 
Precies! Je zit hem zo op te jagen dat hij niet eens de tijd heeft om twee effen te typen in z'n koffie!
Goed bezig Lasterd!

die effen had ie langs z'n koffie gemikt

mooi werk inderdaad, blijft dat rechthoekige gat aan de wiel kant van je cardan poot nou open of niet?
 
Die cardan tunnel blijft die open?Ik heb het vermoeden dat je veel dichtingen zal mogen gaan steken, want bij regen komt er volgens mij dan veel water en vuiligheid mee naar binnen.
 

Dit gat
 
Voor het mooie zou je eigenlijk de hele brug open moeten slijpen.

Dat gaat ook gebeuren. De hele cardantunnel gaat er nog uit is de bedoeling, maar ik wil eerst ze een paar honderd kilmeter rijden, kijken of alles is zoals ik bedacht heb.
 
Die cardan tunnel blijft die open?Ik heb het vermoeden dat je veel dichtingen zal mogen gaan steken, want bij regen komt er volgens mij dan veel water en vuiligheid mee naar binnen.

Vaak bu-j te bange!

Er zit al een keerring tegen water en vuiligheid
 
mooi werk eeuuhh Kwas eeuuhh Lasterd
 
Alles paste zoals bedacht. Zo snel mogelijk maar eens een uitgebreide proefrit maken. Nu heb ik er een kilometer of 4 mee gereden, en dat ging prima.

Wat zal ik nu weer eens gaan doen ?
 
Nieuw project zoeken denk dat deze aardig af is
 
netjes hoor,
ik kan me voorstellen dat je je afvraagt wat nu nog te doen....
misschien inderdaad nieuw project? en lekker met deze gaan rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.