Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan laat ik ze zitten!
Maar aan de andere kant is nog ruimte over. En ook daar kan eventueel de slijptol nog voor wat ruimte zorgen. En geen paniek, aan de buitenzijde gaat de brug nog weer verstevigd worden. En als ik deze brug ga gebruiken, komt er ook nog een verstevigingsbrace onder.
[afbeelding]
Ik ben er wel achter dat er geen mogelijkheid is om het wiel in te bouwen zonder dat de cardanklok gedemonteerd wordt. Op zich is dat geen probleem, het zijn tenslotte maar vier moertjes die dan los moeten. Lastig is wel bij montage dat je de cardanas dan in de kruiskoppeling moet zien te mikken, terwijl je daar met de vingers eigenlijk niet bij kunt om de kruiskoppeling recht te houden. Daar moet ik nog eens even een handigheidje op zien te bedenken.
waarom de rechter poot van de achtervork niet demontabel maken?
en komt het wiel nu niet uit spoor te staan en hoe zit het met de cardan as?
heb ooit gezien dat ook de cardan naar buiten is gezet en die off set kan door de cardan as worden opgevangen.
Nou, daar kunnen we nog eens een boom over opzetten
Aangezien de reactiestang op de brug zit maakt het geen zak uit waar je hem afsteunt. Je kunt dus net zo makkelijk een nieuw bracket binnen de velg, achter je schokdemper op de brug lassen.
Kan je van een reactiestang spreken als hij alleen maar schoort en niet reageert?
Nog mooier is natuurlijk een nieuw gelagert bracket voor je remklauw te maken dat naar beneden doorsteekt en dan met een lange reactiestang naar je hoofdframe te gaan. Dan kan je ook echt spreken van een reactiestang.