Was volgens pajic geen reden om hem weg te halen.Ik zie op de foto dat je de servo klep hebt laten zitten. Wat is de reden hiervan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Was volgens pajic geen reden om hem weg te halen.Ik zie op de foto dat je de servo klep hebt laten zitten. Wat is de reden hiervan?
je tellerpartij losdraaien, accessoire stekkers liggen eronder..
maar er zit ook gewoon een 12v aansluiting aan de zijkant, waarom gebruik je die niet ?
Verrek zeg, die had ik nog niet gezien. Bedankt voor de tipals je een GT hebt aan de linker kant onder je tellers...
Ik ga vandaag een ritje maken met de nieuwe Multistrada Pikes Peak. Ben echt heel benieuwd hoe dat is t.o.v. de GT. Ik verwacht een mooi display als enige voordeel voor de Duc, maar wie weet!
Dat had ik destijds dus ook met een 1200 S. Voor m'n gevoel was m'n Speed Triple uit 2008 feller en sneller. Bovendien vind ik zo'n comfortabele zit bij een relatief zware motor niet fijn. Ik wil liever wat meer "op" het stuur zitten.Nou, dat viel best 'tegen', de multi zou 160pk hebben, maar zelfs op de stand sport wist die mij niet in de buurt te brengen van de GT. De zit was wel enorm fijn, comfort is dan ook waarom je een multi zou kiezen (hij deed me enorm aan een GS denken). Daarna weer met een dikke smile op de KTM gestapt!
Je bent nu je katalysator én je vlinderklep kwijt?Zaterdag was weer klusdag..
Jip, ben nog beetje zoekende.. Blijft voor mij nog een onduidelijk verhaal of de klep alleen voor het geluid is of dat hij ook voor de tegendruk zorgt. Dat laatste is voor mij bijna uitgesloten.. Motor ademt nu stuk beter en het aan/uit is er niet meer.. Ook beneden in de touren is hij niet meer bokkerig.. Nu nog afstellen op de bank.. Geluid zonder de db-killer is voor mij wel te heftig.. Vooral bij lange afstanden..Je bent nu je katalysator én je vlinderklep kwijt?
Die tegendruk door de gesloten vlinderklep geeft bij lagere toeren meer koppel, heb ik altijd begrepen. Bij hogere toeren staat ie volledig open.Jip, ben nog beetje zoekende.. Blijft voor mij nog een onduidelijk verhaal of de klep alleen voor het geluid is of dat hij ook voor de tegendruk zorgt. Dat laatste is voor mij bijna uitgesloten.. Motor ademt nu stuk beter en het aan/uit is er niet meer.. Ook beneden in de touren is hij niet meer bokkerig.. Nu nog afstellen op de bank.. Geluid zonder de db-killer is voor mij wel te heftig.. Vooral bij lange afstanden..
Doe ineens ook die rottweiler airbox, en stel hem dan af op de testbank. Dan merk je echt verschil!!Jip, ben nog beetje zoekende.. Blijft voor mij nog een onduidelijk verhaal of de klep alleen voor het geluid is of dat hij ook voor de tegendruk zorgt. Dat laatste is voor mij bijna uitgesloten.. Motor ademt nu stuk beter en het aan/uit is er niet meer.. Ook beneden in de touren is hij niet meer bokkerig.. Nu nog afstellen op de bank.. Geluid zonder de db-killer is voor mij wel te heftig.. Vooral bij lange afstanden..
Daar zat ik ook eerst aan te denken maar begreep dat het aanzuig geluid best aanwezig is.. Hoe is het bij jou..? Jij hebt de klep er nog tussen en rijdt je met of zonder db-killer..?Doe ineens ook die rottweiler airbox, en stel hem dan af op de testbank. Dan merk je echt verschil!!
Ik rijd met de klep er nog tussen en DB killer erin. Ik heb ook een redelijk grote demper genomen. Ik denk dat het uitlaatgeluid de airbox wel overstemt. Airbox is denk ik niet luider dan een pijp zonder Cat hoor. Geen geluidsmetingen gedaan.Daar zat ik ook eerst aan te denken maar begreep dat het aanzuig geluid best aanwezig is.. Hoe is het bij jou..? Jij hebt de klep er nog tussen en rijdt je met of zonder db-killer..?
Had Timo bij jou nog een geluidsmeting gedaan..?
Maandje terug was mn achterband vervangen. Merk nu dat de voorband ook zit aan te komen. Is best rap gegaan zo
Vroeger met supersport ging 1 voorband net zo lang mee als 2 achterbanden. Zal wel met het gewicht te maken hebben.