EuroLoodvrij
Die hard MF'er
Druk opbouwen? Hij zou juist vacuüm moeten zuigen.....
Tenzij de motor in de zon heeft gestaan. Maar hoeveel druk moet er wel niet opgebouwd worden voor de tankdop open springt??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Druk opbouwen? Hij zou juist vacuüm moeten zuigen.....
Tenzij de motor in de zon heeft gestaan. Maar hoeveel druk moet er wel niet opgebouwd worden voor de tankdop open springt??
Goed plan. Ik was in de markt voor een Multistrada maar na één proefrit wist ik dat dat niet mijn motor was. Half uurtje op de GT daarentegenDank voor jullie input! Daar kan ik wat mee.
Vooral dat de SDGT veel lichter en sportiever is is wel een belangrijk punt. Ben een sportieve rijder maar wil af en toe ook mijn vriendin fatsoenlijk achterop mee kunnen nemen en verre afstanden rijden.
SDGT is nu duurder in aanschaf maar minder duur onderhoud maakt veel goed.
Ga zeker een proefrit maken!
Thx. Erik
Gaan er morgen (Zaterdag) nog mensen naar NIWA, KTM Orange Days ?
Nope, maar ben wel op 6 april voorrijder bij JTX in CuijkGaan er morgen (Zaterdag) nog mensen naar NIWA, KTM Orange Days ?
Op zich is dat een oplosbaar probleem ...Ik heb net een nieuwe bike. Dus ik mag niet meer van me vrouw.
Ik ben sinds eind vorig jaar ook in het bezit van een GT. Heb intussen al een paar aanpassingen gedaan : rottweiler stage 4 kit, decat en akrapovic door Pajic, korte plaathouder, andere voetsteunen etc. Rijdt fenomenaal, had op de testbank 164 achterwiel pk, maar het belangrijkste is dat hij in lage toeren heel soepel oppakt nu!
Op zich is dat een oplosbaar probleem ...
Hoy Kette, wat heeft het meest bijgedragen tot het soepeler oppakken in lage toeren , de decat en akra of de stage 4 kit ?Ik ben sinds eind vorig jaar ook in het bezit van een GT. Heb intussen al een paar aanpassingen gedaan : rottweiler stage 4 kit, decat en akrapovic door Pajic, korte plaathouder, andere voetsteunen etc. Rijdt fenomenaal, had op de testbank 164 achterwiel pk, maar het belangrijkste is dat hij in lage toeren heel soepel oppakt nu!
kan ik niet zeggen want ze zijn beiden tegelijk uitgevoerd en dan afgesteld op de testbank. Maar ik vermoed de airbox.Hoy Kette, wat heeft het meest bijgedragen tot het soepeler oppakken in lage toeren , de decat en akra of de stage 4 kit ?
Lekke achterband vanmiddag, onderweg. Tweede keer al binnen een jaar.
Vanochtend langs goedhart geweest om mn kromme schijven te laten checken. Ze hadden al een set besteld en na het controleren meteen vervangen onder garantie. blijkt dat alleen de linker krom was. Ze vroegen of ik mijn schijfslot op de linker schijf deed. Ik zet hem alleen op de rechter.
Had het sporadisch uitvallen bij het optrekken ook doorgegeven. Daar hadden ze het een en ander aan gecontroleerd maar weet niet of ze er wat aan hebben gedaan.
De nieuwe software update zit er ook op. Weet niet of het placebo is maar het lijkt alsof de motor soepeler is met lagere toeren. Bij het gasgeven blijft hij wat langer in de toeren hangen. Over de vering kan ik vrij weinig over zeggen. Die zou nauwkeuriger moeten zijn.
RideOn preventief gebruiken.Lekke achterband vanmiddag, onderweg. Tweede keer al binnen een jaar.
Het gaat dus hierom toch?:Ik dacht dat het hier meermaals algemeen gezegd was.. Er is niets mis met de schijven. Er zit een gietfout in de linker montagevlakken van het voorwiel. Ff vlak vijlen en opgelost. Nieuwe schijven helpen slechts even.
En om de motor onderin soepeler te maken: meer rijden. Vanaf 15000 km. Of je over je eigen trots zetten en 'street' proberen. Hoewel ik die eigenlijk ruiger vond oppakken vanaf gas dicht dan de sportstand.
De nieuwe software update zit er ook op. Weet niet of het placebo is maar het lijkt alsof de motor soepeler is met lagere toeren. Bij het gasgeven blijft hij wat langer in de toeren hangen. Over de vering kan ik vrij weinig over zeggen. Die zou nauwkeuriger moeten zijn.
kan ik niet zeggen want ze zijn beiden tegelijk uitgevoerd en dan afgesteld op de testbank. Maar ik vermoed de airbox.
Balen man. Welke banden heb je. Propje erin en doorrijden?