Nack
Die hard MF'er
- 20 jun 2004
- 841
- 0
Dat waren goeie motortjes, die RFSjes. Veel beter dan de huidige RC4
Beter dan de huidige blokken? In wat voor opzicht dan?! Betrouwbaarheid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat waren goeie motortjes, die RFSjes. Veel beter dan de huidige RC4
Hey Mannen,
Ik ben al enige tijd aan het denken om de overstap te maken van mijn 690sm uit 2007 naar een 525 EXC.
Ik wil de 525 graag rijden met motard wielen en een extra set enduro wielen om ook eens te proeven aan een enduro rit. (iets wat ik al heeeeeeeel lang wil doen)
Nou ontstaat de twijfel over het feit:
De 690 inruilen (wat is de inruil waarde van de 690?) of particulier verkopen.
Ik kan geen 525 vinden bij een dealer die al op SM wielen staat. Ik denk namelijk dat een setje enduro wielen bij kopen goedkoper zal zijn als een set 2e hands SM wielen.
Ik weet dat ik wat meer zou kunnen verdienen als ik de motor particulier verkoop.
Ik heb echter weinig zin in het "gehannes" aan mijn voordeur.
Naar naast zet ik dat ding echt niet op MP. dan is ie zo weg als ze weten waar die staat.
Ik ben bereid er op toe te leggen en bij een dealer in te ruilen.
Weet je nog wat zaken waar ik zeker eens moet gaan kijken. Liefst in het zuiden van het land.
zuiden helaas niet,ik kom uit het oosten des lands en hier heb je :paashuis motoren,wpm motors en iets verder brouwer motors.
hebben alle 3 een site en alle 3 ktm dealer is misschien toch de moeite waard om ff te checken,zo heel groot is nederland ook weer niet.
ik zelf heb afgelopen jaar een ktm bij wpm gekocht,goede service ook al heb ik daar een yamaha achter gelaten.
ik had namelijk ook geen behoefte aan "vreemd volk" over de vloer.
paashuis heeft er ook altijd een hoop staan,heb er nog nooit een motor gekocht maar kom er regelmatig voor onderdelen (woon er nog geen km vanaf),is nu ook husaberg dealer.
Ik weet dat ik wat meer zou kunnen verdienen als ik de motor particulier verkoop.
Ik heb echter weinig zin in het "gehannes" aan mijn voordeur.
Naar naast zet ik dat ding echt niet op MP. dan is ie zo weg als ze weten waar die staat.
Ik ben bereid er op toe te leggen en bij een dealer in te ruilen.
Weet je nog wat zaken waar ik zeker eens moet gaan kijken. Liefst in het zuiden van het land.
Hier in Baarle-Nassau zit Dipi-motors, die is ktm dealer voor zover ik weet.
En die hebben 1 monteur (de enige ook) die echt helemaal geen reet van zowel ktm als husqvarna weet, volgens mij is die eigenlijk bakker ofzo
In het zuiden moet je al jaren bij Eddy lemmens zijn. Dat is een beetje botte boer, maar daar weten ze wel echt alles van ktm en zijn prijzen zijn goed.
Wat Dipi Motors betreft heb ik geen goede ervaringen. eens een keer binnen geweest om 7000 euro achter te laten.
Werd daar zo goed behandeld dat ik na 4 minuten weer buiten stond met een volle portemonnee.
Ben wel eens bij Lemmens geweest. Ach je moet je weg weten met meneer L. Altijd wel goed geholpen daar.
Na laaaang wachten, en de motor overal tegenaan zetten eindelijk mn standaard binnen. Wel een duur geintje voor een stukkie metaal met een veertje, 100 eppo en moest bij de pakjesman nog 30 euro afrekenen Maar dan ben je wel van die slappe originele standaard af!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben me aan 't orienteren op een ktm, rfs zijn de oude type blokken? 525 450? En rc4 de 530? Zijn die minder betrouwbaar?waren goeie motortjes, die RFSjes. Veel beter dan de huidige RC4
je zegt dat de rfs vanaf 2007 is, denk eerder vanaf 200 ofzo
Nee, ik zeg dat de rfs van 2007 en ouder is, dus t/m 2007 heeft rfs.je zegt dat de rfs vanaf 2007 is, denk eerder vanaf 200 ofzo
En die hebben 1 monteur (de enige ook) die echt helemaal geen reet van zowel ktm als husqvarna weet, volgens mij is die eigenlijk bakker ofzo
In het zuiden moet je al jaren bij Eddy lemmens zijn. Dat is een beetje botte boer, maar daar weten ze wel echt alles van ktm en zijn prijzen zijn goed.