KTM RC8 topic deel 4

Ik zie dat Verpalen gestopt is met KTM:?
Weet iemand een goed adres voor onderhoud behalve ketting/tandwielen/olie/filter? Iemand ervaring met Goedhart icm z'n RC8 ?
 
Ik zie dat Verpalen gestopt is met KTM:?
Weet iemand een goed adres voor onderhoud behalve ketting/tandwielen/olie/filter? Iemand ervaring met Goedhart icm z'n RC8 ?
Motoport wormerveer heeft het dealerschap overgenomen, inclusief monteur.
 
Graag gedaan. Ook een tlr gehad, die had ik moeten houden, nog spijt van. Rc 8 net zoiets? Of is die heel erg anders?
RC8 is geen vergelijk met een supersport uit '98 vind ik. In alle opzichten. Zelfs met m'n SP1 is het een wereld van verschil. In 12 jaar is er veel verbeterd.
 
Nou ik heb 'm hoor. Wat een bruut ding. Moet erg wennen aan het lichte stuurwerk.
Maar.. nou wil ie niet starten. Op display knippert EFI. Wat wil dat zeggen ?
 
ik zou beginnen met de killswitch controleren, dan kijken of de accu nog goed is, gaat de motor rond? krijgt hij benzine?
EFI is de injectie (electronic fuel injection) maar dat is een redelijk algemene melding
 
Mensen, ik ben er achter: ik dacht ik doe de oranje sleutel er in...|(
Niet doen dus. Morgen laten resetten bij Goedhart denk ik.
 
Zelf de zwarte sleutel activeren.
Knip plak uit manual:


key.jpg
 
Ben er zo enorm blij mee. Wat is dat ding makkelijk om te gooien en wat een koppel !!!
Heeft iemand een idee wat voor uitlaat dit kan zijn? Sticker is er af.
 

Bijlagen

  • 20181010_150104.jpg
    20181010_150104.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 33
Aan de ophangbeugel, afwerking en restant van sticker te zien lijkt het op een Dominator uitlaat.

Oude type wordt niet meer verkocht: website
 
Laatst bewerkt:
Ik probeer de achterkant hoger te zetten maar als de bouten los zitten en ik trek de kont omhoog dan komt de tank vooraan onder een scheve hoek te staan waardoor het wrikt. Wat doe ik fout/vergeet ik?
 
Terug
Bovenaan Onderaan