Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Net te laat gezien, zelf ook even geknutseld, nieuwe handkappen, oranje ipv zwart
[afbeelding]
Dacht ook even de uitgaande demping wat aan te passen ivm het kopschudden, bleek dat deze op de laagste stand stond, dus langzaam terug veren. Zal waarschijnlijk wel de oorzaak zijn. Knoppen zaten erg vast, de ene kan ik ook maar 10 klikjes verstellen terwijl de andere er 30 doet. Als je wat doorduwt piept/kraakt hij. Zou dat wijzen op te weinig olie?
@se sua
Keihin carb is vrij prijzig zeker? ik wou die emmissie shit er al eens gaan afslopen. en acceleratie pomp kun je dit er gewoon opzetten? maat van me had 660 en die had er op maar heb niet kunnen vergelijken want die had die toen alweer verkocht toen ik mijne had..
zou je dit goed merken denk je ?
voor zover ik weet heeft elke 620 640 660 lc4 daar last van op hoge snelheden. bij mij begint dat bij de 140 km/u ongeveer. agja hard rijden is een supermoto niet voor gemaakt.
toevallig ben ik net toe aan een nieuwe voorband, me velg is wel uit gebalanceerd te zien aan de gewichtjes. misschien toch verstandig om het opnieuw te laten doen als de nieuwe band erop zit voor de zekerheid maar geen idee of het echt helpt.
ik heb me voor velg weggebracht voor nieuw rubber en laten balanceren, ik ben benieuwd. ik ga er van't zomer ook nog mee op vakantie dus dat extra 10tje heb ik er dan wel voor over
ik zal mijn bevindingen hier wel plaatsen.
Netjes! Al vind ik het jammer dat je er eigenlijk maar zo weinig van ziet.
Strak hoor
Hier weer eens een vraag. Misschien komt het door de crosshelm of heb ik last van de warmte, maar voor mijn gevoel maakt hij meer lawaai als hij stationair draait Klinkt nogal tikkend, zodra je gas geeft is het weg. Effe filmpje gemaakt, wat denken jullie? Normaal of niet?
denk ook dat het vanwege de helm komt dat ik nu ineens van alles hoor. Zal eens de stationair schroef iets bij draaien. Moet toch weer knutselen want knippers in het led achterlicht doen het naar 1 kant niet meer, hoop op een losse draad. Moet ook eens kijken voor strakke spiegels. Heb ze er af gehaald vanwege circuitdag maar mis ze toch wel erg in het woon werk verkeer. De originele zijn allen nogal lelijk en heb sowieso de rechter geslooptIk zou ook zeggen geen probleem.
De eerste luide 2 a 3 kliks is van de auto decompressie. Daarna alleen wat klep en distributie geluidjes. Je kunt overwegen om het stationair wat op te voeren. Vind dat tie langzaam loopt dat veroorzaakt wat getik
Verder loopt tie gezond in mijn opinie. De "oudere" Lc4 blokken zijn niet geruisloos. Idd met crosshelm op hoor ik ook altijd wat tikken, schuren, ratelen of wat dan ook. Gewoon niet te veel op etten als onderhoud tijdig en goed gedaan wordt.
Inmiddels 6000 km met mijn exc gereden in de afgelopen 14 maanden. Eigenlijk alleen naar crossbaan toe en daar uitleven en weer terug naar huis. Daar zit ook nog een stuk high speed offroad in. T motorreke gebruikt geen olie, water en heeft geen slijpsel in de olie of filters bij verversen. Krijgt wel op zijn donder
Sua is happy Vandaag vrij gehad, dag van de vlag Maakt niet uit weer een dag practice on the track
Heeft er iemand een lc4 640 uitlaatdemper te koop?
Alvast bedankt