KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wellicht weet ik waarom hij blijft lekken via de schakelas (gevalletje sleutelblunder vrees ik :X ). Ik heb de keerring gemonteerd zoals de oude er in zat: die zat gewoon los, dus werd als het ware geklemd. Echter moet die keerring voor de helft het blok ingedrukt worden?

[me="Smet"]wacht de reacties af vanonder een steen[/me]
 
Wellicht weet ik waarom hij blijft lekken via de schakelas (gevalletje sleutelblunder vrees ik :X ). Ik heb de keerring gemonteerd zoals de oude er in zat: die zat gewoon los, dus werd als het ware geklemd. Echter moet die keerring voor de helft het blok ingedrukt worden?

[me="Smet"]wacht de reacties af vanonder een steen[/me]

Dat klopt helemaal!


Oranje is zo voor de handliggend.... Daarom wit. Geen wit gesoupt?? Misschien slaat het de plank helemaal mis...


*D

Had ik ook gedaan maar oranje staat gewoon veel mooier :Y


Oranje boven!!



Als ik ooit eens op vakantie kom meld ik me wel ;)
MF uitje 2015?

koenwitjes
roy''R''
Wie nog meer? kunnen slapen bij onze gids Se Sua
O-)


Hihihi kom maar, bel als je buiten de airport staat kom ik je haaluh.
We bedenken wel wat. Alles gaat hiero.
 
Mocht iemand iets aangeboden krijgen. Motor van een vriend van me is gestolen in eindhoven toen hij op vakantie was. Leuk thuis komen iig...

 
Mocht iemand iets aangeboden krijgen. Motor van een vriend van me is gestolen in eindhoven toen hij op vakantie was. Leuk thuis komen iig...

[~[url="http://i23.photobucket.com/albums/b368/lraymaekers/FB_IMG_1442605715216_1.jpg"]afbeelding~][/URL][~[url="http://i23.photobucket.com/albums/b368/lraymaekers/FB_IMG_1442605719184.jpg"]afbeelding~][/URL]
Goed marktplaats in de gaten houden qua onderdelen, op allroadmaniacs heeft van de week iemand zijn eigen onderdelen van zijn gestolen motor langs zien komen en hierop de politie ingeschakeld.
 
Laatst bewerkt:
En die bleven vervolgens lekker achter het bureau zitten :p
Ga ik zeker doen. T rare is wel dat hij uit n gesloten parkeergarage is gehaald, tegelijkertijd met de ktm van een andere bewoner.
 

Denk dat het het gewicht van de toetert is dat je platter gaat of je witte pakske en laarzen :P
Progress is good and cool.

En die bleven vervolgens lekker achter het bureau zitten :p
Ga ik zeker doen. T rare is wel dat hij uit n gesloten parkeergarage is gehaald, tegelijkertijd met de ktm van een andere bewoner.

Ben er bijna van overtuigd dat er mensen aan het werk geweest zijn die met een bus geparkeerd hebben in de garage. Zo zou het hier gaan. Tis toch godsgeklaagd enz enz :( :( :(



Sua heef vandaag ook weer van zich afgebeten op de derde nationale Curacao races. Eerste in de eerste manche met een halve baan voorsprong. Niet te slim, was nog totaal verrot voor de tweede manche, weer holeshot maar in voorlaaste ronde toch ingehaald . Laatste bocht een blockpass ingezet maar was helaas iets te laat en wilde niet crashen om de eerste plek overall weg te geven.

Dus overall weer goud in de kneuzen groep :P



*D
 
En die bleven vervolgens lekker achter het bureau zitten :p
Ga ik zeker doen. T rare is wel dat hij uit n gesloten parkeergarage is gehaald, tegelijkertijd met de ktm van een andere bewoner.

camerabeelden opvragen als die er zijn? heb het nu al een paar x op mf gelezen dat motors uit pk garages worden gejat :( .... ik ga me motor nooit in een pk garage parkeren :N
 
Laatst bewerkt:
Even onderbreken, maar heeft iemand misschien ervaring met een beschadigde velg (Duke 2)? Er loopt echt héél langzaam lucht uit... Dus ik zit te twijfelen of ik een nieuwe velg moet aanschaffen en zo ja, waar? Of moet ik de velg laten richten bij Haan Wheels of een andere zaak? Het gaat om het achterwiel.
 
Hoi mannen,

Ik heb vandaag eens naar de verlichting gekeken van mijn 620 '97, aangezien het led achterlicht niks deed en koplamp niet aangesloten was. Dacht eerst dat de spanningsregelaars kapot waren, maar dit was niet het geval. Achterlicht is kapot en doet dus helemaal niks.
Koplamp aangesloten en die werkt gewoon. Spanningsregelaars doorgemeten en die zijn ook goed *O*
Nu wil ik een zelfde soort led achterlichtje, maar moet je dan geen weerstand of iets ertussen hebben? Gaat om zo'n soort achterlicht.

E-MARK-UNIVERSAL-RED-font-b-TAILLIGHT-b-font-LED-LICENSE-PLATE-TAIL-LIGHT-FIT-FOR.jpg
 
Even onderbreken, maar heeft iemand misschien ervaring met een beschadigde velg (Duke 2)? Er loopt echt héél langzaam lucht uit... Dus ik zit te twijfelen of ik een nieuwe velg moet aanschaffen en zo ja, waar? Of moet ik de velg laten richten bij Haan Wheels of een andere zaak? Het gaat om het achterwiel.

Velg van Duke is toch geen spaakwiel? gegoten wielen persen, gebeurt dat? Maar als het een klein lek is, dan heb je 3 mogelijkheden band lekt op velg, ventiel of is lek. Hoe erg is de beschadiging? anders een binneband erin. Kunt ook gaan voor een andere gebruikte velg.


Hoi mannen,

Ik heb vandaag eens naar de verlichting gekeken van mijn 620 '97, aangezien het led achterlicht niks deed en koplamp niet aangesloten was. Dacht eerst dat de spanningsregelaars kapot waren, maar dit was niet het geval. Achterlicht is kapot en doet dus helemaal niks.
Koplamp aangesloten en die werkt gewoon. Spanningsregelaars doorgemeten en die zijn ook goed *O*
Nu wil ik een zelfde soort led achterlichtje, maar moet je dan geen weerstand of iets ertussen hebben? Gaat om zo'n soort achterlicht.

Die kan er zo tussen bij mijn weten. Bij knipperlichten heb je weerstandjes of ander relais nodig anders knipperen ze te snel.
Maar goed bezig!

We zijn gek op plaatjes en dan weten we ook waar we over spreken :P
 
Hoi mannen,

Ik heb vandaag eens naar de verlichting gekeken van mijn 620 '97, aangezien het led achterlicht niks deed en koplamp niet aangesloten was. Dacht eerst dat de spanningsregelaars kapot waren, maar dit was niet het geval. Achterlicht is kapot en doet dus helemaal niks.
Koplamp aangesloten en die werkt gewoon. Spanningsregelaars doorgemeten en die zijn ook goed *O*
Nu wil ik een zelfde soort led achterlichtje, maar moet je dan geen weerstand of iets ertussen hebben? Gaat om zo'n soort achterlicht.

[afbeelding]


Heb deze erop...

full



Met ander relais voor de knippers :Y
 
Velg van Duke is toch geen spaakwiel? gegoten wielen persen, gebeurt dat? Maar als het een klein lek is, dan heb je 3 mogelijkheden band lekt op velg, ventiel of is lek. Hoe erg is de beschadiging? anders een binneband erin. Kunt ook gaan voor een andere gebruikte velg.

De band liep echt héél langzaam leeg. Dus gistermiddag even met wat sop gekeken, en waar het lekt is de velg ook een beetje recht. Dus gistermiddag even een paar tikken op gegeven en vanochtend was de bandenspanning gewoon op niveau. En vandaag dikke 200km gereden. Dus ik zal het in de gaten houden en zeker bij een bandenwissel even goed nalopen.
 
De KTM begint steeds meer te lekken, vooral aan onderkant van cilinder en pakking tussen het blok in het midden.

Waar kan ik pakkingset (alle pakkingen van het blok) kopen voor mijn 625SMC 2006 en hoeveel zou het monteren door een motorzaak mij kosten zonder de prijs v.d pakkingen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan