KTM 1050/1090/1190/1290 Adventure Topic, Op eenzame hoogte.

Ligt eraan, is die over het contact geschakeld of staat er altijd spanning op?
In geval A zal het niet gaan lukken.

Voor montage van het 12v stroompunt moet weldegelijk de hele zijkant eraf helaas.
Arbeidsintensief, dat is geeneens het ergste maar zie alles maar weer netjes terug te krijgen.
Ligt eraan, is die over het contact geschakeld of staat er altijd spanning op?
In geval A zal het niet gaan lukken.

Voor montage van het 12v stroompunt moet weldegelijk de hele zijkant eraf helaas.
Arbeidsintensief, dat is geeneens het ergste maar zie alles maar weer netjes terug te krijgen.

Hoi, de 1290s heeft dat 12v punt standaard, is voor zover ik weet niet geschakeld.

Dus de vraag is nogsteeds, gebruikt iemand dat 12v punt voor de druppellader? En volgens mij kan je dan volstaan met een simpele niet can bus lader, kan iemand dat bevestigen?
 
Hoi, de 1290s heeft dat 12v punt standaard, is voor zover ik weet niet geschakeld.

Dus de vraag is nogsteeds, gebruikt iemand dat 12v punt voor de druppellader? En volgens mij kan je dan volstaan met een simpele niet can bus lader, kan iemand dat bevestigen?

Ik zag enkele tijd geleden een opmerking van iemand die dat doet met zn 1290 S in de Dutch KTM Adventrue Group op Facebook. Je zou het daar dus eens kunnen vragen. Maar moet volgens mij wel kunnen dus.
 
Ik heb daar toen ook op gereageerd/gevraagd en er werd inderdaad aangegeven dat dat mogelijk is.
Mijn volgende vraag was of het dan de "gewone" of canbus versie mocht zijn.
BIj de canbus versie zit namelijk meteen een 12V plug en bij de gewone moet je die als accessoire los kopen.
Helaas kwam daar geen antwoord meer op.
 
zat een beetje te neuzen op internet en kwam dit tegen Link een led koplamp voor de 1190 type koplamp. kon alleen nog geen foto's vinden dat die gemonteerd is.
 
Even een vraagje wie van jullie heeft een extra valbeugel gemonteerd boven de bestaande en hoe ziet dat er uit.
Ik ben geloof ik bekend met de meesten merken maar in het echt nog niet tegen gekomen.
 
Even een vraagje wie van jullie heeft een extra valbeugel gemonteerd boven de bestaande en hoe ziet dat er uit.
Ik ben geloof ik bekend met de meesten merken maar in het echt nog niet tegen gekomen.
IMG-20190125-WA0010.jpg
IMG-20190125-WA0011.jpg


Ik heb deze pas gemonteerd van touratech
 
Zandhazen,

Ik ga komende zomer ca. 4 weken het oosten van Europa bezoeken: Slowakije, Oekraine, Rusland, Moldavie, Servie, je kent het wel. Ca. 9000km.
Op m'n 1190 Adv.

Ik heb een paar offroad stukken gepakt van de Trans Eurotrail. Nu sta ik voor de keuze: de Dunlop Trailsmart Max's, de Bridgestone AX41 of gewoon de A41's die ik nu heb. Ik heb deze keuze gehad van Bridgestone en Dunlop om er een bandentest (ben motorjournalist) van te maken, maar ik vind het lastig. Stiekem ben ik heel benieuwd naar noppenbanden, maar ik heb er totaal geen ervaring mee. Ik ga ook bergwegen tegen komen waar ik toch lekker wil scheuren, en ik vraag me af in hoeverre je gek kan doen op noppenbanden als de AX41. Ik houd zeg maar wel van een beetje stevig doorrijden.

Ik gok dat de reis 80% verhard wordt en 20% onverhard, maar sommige stukken wel flink onverhard. Wat zouden jullie doen?

Thanks!
 
Zandhazen,

Ik ga komende zomer ca. 4 weken het oosten van Europa bezoeken: Slowakije, Oekraine, Rusland, Moldavie, Servie, je kent het wel. Ca. 9000km.
Op m'n 1190 Adv.

Ik heb een paar offroad stukken gepakt van de Trans Eurotrail. Nu sta ik voor de keuze: de Dunlop Trailsmart Max's, de Bridgestone AX41 of gewoon de A41's die ik nu heb. Ik heb deze keuze gehad van Bridgestone en Dunlop om er een bandentest (ben motorjournalist) van te maken, maar ik vind het lastig. Stiekem ben ik heel benieuwd naar noppenbanden, maar ik heb er totaal geen ervaring mee. Ik ga ook bergwegen tegen komen waar ik toch lekker wil scheuren, en ik vraag me af in hoeverre je gek kan doen op noppenbanden als de AX41. Ik houd zeg maar wel van een beetje stevig doorrijden.

Ik gok dat de reis 80% verhard wordt en 20% onverhard, maar sommige stukken wel flink onverhard. Wat zouden jullie doen?

Thanks!

Met 80% asfalt zou ik de Trailsmart Max nemen...
 
Ik zou sowieso geen noppen doen als je 9000km gaat rijden, dat haal ik überhaupt net/niet met "normale banden" ik zou voor de trailsmarts gaan puur omdat je de a41 al hebt.
Moet ik wel zeggen dat ik helemaal niks heb met Bridgestone en dunlop:X (alleen de heidenau k60 staan lager).

Denk wel noppen banden hebben een lagere snelheids index en ik kan je verzekeren die zit er op met een reden.
 
Wat voor schijfremslot hebben jullie eigenlijk wat past onder het zadel? Ik zag bij de huurmotor dat de ruimte daar behoorlijk beperkt is.
 
Top, ik neem aan dat je niet die canister removal uitgevoerd hebt? Dus deze past in dat krappe stukje?
 
Top, ik neem aan dat je niet die canister removal uitgevoerd hebt? Dus deze past in dat krappe stukje?
Je kan nog redelijk wat spullen daar naar achteren schuiven.
Ik heb standaard al geen canister dus dat scheelt al. Maar ik heb een Abus granite slot, het gereedschapstasje, tieraps en nog een rol ductape er onder zitten
 
Terug
Bovenaan Onderaan