KTM 1050/1090/1190/1290 Adventure Topic, Op eenzame hoogte.

Vrijwel alle gekeurde remschijfsloten zijn ART4 maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal even goed zijn. De Sledge heeft in de Abus-normering 17 en nee, dat geven ze niet aan al hun sloten. ;)
 
Ik heb de abus 8008 met een alarm erin, werkt prima. Zelfs in de garage heb ik hem erop zitten, ondanks mijn alarm op de motor zelf. Bijkomend voordeel van het alarm is dat je hem ook niet vergeet bij het wegrijden......daar heb ik al wat “gestunt” mee gezien.... het is wel een zwaar ding
B47298E4-EB1E-4E91-9DAC-83CA21CE74D5.jpeg
 
Had mijn berichtje al aangepast nadat ik een filmpje gezien had op youtube. Je moet ze dus eigenlijk wel in samenwerking met de feuldongel gebruiken... je kunt vast niet gewoon de sensoren eruit trekken gaten in de bocht afdichten en rijden....
 
Had mijn berichtje al aangepast nadat ik een filmpje gezien had op youtube. Je moet ze dus eigenlijk wel in samenwerking met de feuldongel gebruiken... je kunt vast niet gewoon de sensoren eruit trekken gaten in de bocht afdichten en rijden....

Eigenlijk andersom, de fuel dongles ism de afblinddopjes ;)

Alleen afdoppen heeft geen zin, krijg je enkel maar foutmeldingen van en hij blijft rot lopen bij lage toeren.
 
Strakke fiets @Krov! Middenbok, Garmin erop, netjes :t

Heeft er iemand toevallig een werkplaats handboek waarin staat beschreven hoe je in hemelsnaam die 12v plug kan monteren?
Via de zijkant kom je er niet bij.
Moet dan de koplamp eraf ofzo?
 
Strakke fiets @Krov! Middenbok, Garmin erop, netjes :t

Heeft er iemand toevallig een werkplaats handboek waarin staat beschreven hoe je in hemelsnaam die 12v plug kan monteren?
Via de zijkant kom je er niet bij.
Moet dan de koplamp eraf ofzo?

Dat moet zeker, daar heb je 2 setjes draden, eentje geschakeld over contact en eentje die constant stroom geeft. Standaard wordt degene gebruikt die constant stroom geeft
 
Dat moet zeker, daar heb je 2 setjes draden, eentje geschakeld over contact en eentje die constant stroom geeft. Standaard wordt degene gebruikt die constant stroom geeft

Van de 950/990 wist ik dat maar niet dat het bij de nieuwe modellen ook zo is.
De constante heet dan ook ACC1 denk ik?
Maar kom ik via de koplamp dan ook in het gedeelte waar de 12v door het dashboard steekt?
 
Bij mij is de navigatie aangesloten op de geschakelde voeding achter de koplamp
 
@motorduiveltje, @Niels_KTM, @Arab Rider, @YAMAHA 125 cc en alle andere geïnteresseerden:

De Rottweiler Fuel Dongles werken! Echt een geniale vinding.

Nu heb ik er wel net een Remus Hexa onder gezet :9~ maar hij is zeker een heel stuk soepeler onderin de toeren.
35 km/h in de 3 versnelling kan gewoon! Net als soepeltjes 90 km/h in 6.
Brandstofverbruik toename heb ik nog geen idee van, dat moet ik op een langere rit bekijken.
 
Strakke fiets @Krov! Middenbok, Garmin erop, netjes :t

Heeft er iemand toevallig een werkplaats handboek waarin staat beschreven hoe je in hemelsnaam die 12v plug kan monteren?
Via de zijkant kom je er niet bij.
Moet dan de koplamp eraf ofzo?

Kun je niet gewoon dat plastic dopje er uithalen en dan met een telefoontang de draadjes uit het gat vissen? ik dacht dat ik ze een keer op die manier gelokaliseerd heb.

Bedenk net dat je misschien de metalen schroefring bedoelt. Moet ik ook gaan uitzoeken. Heb ook de 12V-outlet besteld. Moet er het weekeinde inkomen.
 
@motorduiveltje, @Niels_KTM, @Arab Rider, @YAMAHA 125 cc en alle andere geïnteresseerden:

De Rottweiler Fuel Dongles werken! Echt een geniale vinding.

Nu heb ik er wel net een Remus Hexa onder gezet :9~ maar hij is zeker een heel stuk soepeler onderin de toeren.
35 km/h in de 3 versnelling kan gewoon! Net als soepeltjes 90 km/h in 6.
Brandstofverbruik toename heb ik nog geen idee van, dat moet ik op een langere rit bekijken.
Met 150 pk 35 kilometer in ze n 3 rijden 😂😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan