koop nooit een motor bij andre motors in almelo

Status
Niet open voor verdere reacties.

panter

MF veteraan
22 okt 2004
2.073
65
brabant
twee weken terug een husky van eind 2010 gekocht bij andre motors
afspraak gemaakt om te komen kijken, omdat het ruim 1,5uur rijden is
word ik geholpen door een jongen van een jaar of 17 want andre was er zelf niet
hij laat de husky zien, ik vraag of hij hem even wil starten loopt opzich goed alleen de benzine zeikt er onder uit
vind ik opzich nog niet zo`n heel groot probleem kijk ik thuis wel na over de prijs eens geworden dus motor mee naar huis
ga ik de olie verversen is hij zilver grijs, nou zou kunnen als het hele oude olie is, maar de motor is dus gewoon ingekocht en zonder er naar om te kijken weer verkocht
ik olie netjes ververst ga een keer rijden en kijk de olie weer na ,weer zilver grijs is dus niet goed
bel hem vandaag op om samen tot een oplossing te komen zegt hij doodleuk wie zegt dat dat al zo was misschien heb je hem gewoon afgejakkerd
ik: ja tuurlijk doe ik altijd met een motor die ik net heb
stel hem nog netjes voor dat ik het blok open maak en foto`s maak van de onderdelen die niet goed zijn en dat hij die dan vergoed
zegt hij dat er geen garantie op zit nou een slechte motor meegeven heeft niks met garantie te maken
onder het telefoon gesprek staat hij gewoon met andere te praten
ik nogmaals terugkomen op dat hij niet goed is zegt hij heb je het wel goed gedaan
nou aan olie verversen kun je niet zo heel veel fout doen dat er ook schraapsel op je aftapdop zit
nou misschien heb je gewoon de schroefdraad kapot gedraaid
nou daar word je als klant toch een beetje simpel van hoor
dus mijn tip koop nooit bij andre motors in almelo een motor want je koopt gewoon op handelsbasis zonder dat hij er iets aan doet
 
twee weken terug een husky van eind 2010 gekocht bij andre motors
afspraak gemaakt om te komen kijken, omdat het ruim 1,5uur rijden is
word ik geholpen door een jongen van een jaar of 17 want andre was er zelf niet
hij laat de husky zien, ik vraag of hij hem even wil starten loopt opzich goed alleen de benzine zeikt er onder uit
vind ik opzich nog niet zo`n heel groot probleem kijk ik thuis wel na over de prijs eens geworden dus motor mee naar huis

ga ik de olie verversen is hij zilver grijs, nou zou kunnen als het hele oude olie is, maar de motor is dus gewoon ingekocht en zonder er naar om te kijken weer verkocht
ik olie netjes ververst ga een keer rijden en kijk de olie weer na ,weer zilver grijs is dus niet goed

Tja, dan ben je ook wel een beetje dom en neem je een risico. Had dan op zn minst die motor door hen in orde laten make alvorens 'm te kopen.

Prijs zal er vast wel naar geweest zijn.
 
Laatst bewerkt:
Je had niet moeten zeggen dat je hem afgejakkerd had :+

"ja tuurlijk dat doe ik altijd met een motor die ik net heb"
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan