Of de motor niet mee naar de stad.Een beetje een gedoe topic. Of je neemt een ketting mee zoals de verzekering eist, of je neemt geen ketting mee.
Zo simpel kan het zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Of de motor niet mee naar de stad.Een beetje een gedoe topic. Of je neemt een ketting mee zoals de verzekering eist, of je neemt geen ketting mee.
Zo simpel kan het zijn.
is niet op de man!Een beetje een gedoe topic. Of je neemt een ketting mee zoals de verzekering eist, of je neemt geen ketting mee.
Zo simpel kan het zijn.
Ik heb de keuze gemaakt dat ik eeen ketting van 5 kilo niet meenemen. Derhalve hou ik mijn motor altijd in de gaten als ik de motor ergens parkeer.Een beetje een gedoe topic. Of je neemt een ketting mee zoals de verzekering eist, of je neemt geen ketting mee.
Zo simpel kan het zijn.
Ik ga wel eens naar een evenement, de eerste keer dat ik met de YZF750R uit '93 ging vergat ik het slot mee te nemen en de cilinder van het contactslot was er uit. Iedere moron kon er mee weg. We zijn een rondje circuit gelopen en bij terugkomst stond die er gewoon nog. Wel met wat vage idividuen di er om heen zwermden. 1 sprak mij aan en zei: Ben je liefhebber? Ik heb er nog een, die mag je voor heeeeel weinig overnemen.Om met @Rob RD te praten, soms ben je te bang.
BMW's moet je niet op slot zetten, ze zijn zo lelijk dat alleen het slot gestolen wordt.Ik heb de keuze gemaakt dat ik eeen ketting van 5 kilo niet meenemen. Derhalve hou ik mijn motor altijd in de gaten als ik de motor ergens parkeer.
Bij mij haalden ze de hoes er gewoon twee keer af op klaarlichte dag.ook een tijdje op mijn vorige woonadres de motor aan de kant van de weg geparkeerd gehad. art-4 slot erop en een hoes erover. dieven willen niet eerst een compleet hoes of dekzeil verwijderen om vervolgens tijdens het verwijderen van hoes of zeil het alarm laten afgaan. met een hoes zien ze niet wat er aan je motor hangt = dus risico dat er iets afgaat.
Ik ga wel eens naar een evenement, de eerste keer dat ik met de YZF750R uit '93 ging vergat ik het slot mee te nemen en de cilinder van het contactslot was er uit. Iedere moron kon er mee weg. We zijn een rondje circuit gelopen en bij terugkomst stond die er gewoon nog. Wel met wat vage idividuen di er om heen zwermden. 1 sprak mij aan en zei: Ben je liefhebber? Ik heb er nog een, die mag je voor heeeeel weinig overnemen.
Ik hoef niet bang te zijn
Een tasje/koffer/ketting vind je een probleem. Maar je hond van 24kilo niet?Alleen ben ik niet zo wild van de tasjes en koffers en de laatste plaats is wel een 5 kilo ketting in een rugtas.
(Volgens mij is zo’n kettingslot van een meter al snel 5 kilo.)
ik weet dat er excessen bestaan maar toch hoor je vaak het advies zeil erover omdat dieven geen behoefte hebben om ongewild alarmen af te laten gaan omdat ze die zo op het eerste oog niet zien zitten onder een zeil.Bij mij haalden ze de hoes er gewoon twee keer af op klaarlichte dag.
Ik dacht de wind.. dus hoes er weer op.
In de avond hebben ze hem meegenomen.
Uit de tuin met een hoog hek.
Afgelopen jaar zijn er twee motoren uit een afgesloten aanhanger gehaald bij Assen.
Die maand overigens alleen al 200 stuks.
Het zal ook van de motor afhangen, maar het professionele dievengilde neemt mee wat het wil.ik weet dat er excessen bestaan maar toch hoor je vaak het advies zeil erover omdat dieven geen behoefte hebben om ongewild alarmen af te laten gaan omdat ze die zo op het eerste oog niet zien zitten onder een zeil.
doet me net denken dat de schoonvader van mijn zus zijn motor wel es zonder slot of wat dan ook ook gewoon buiten liet staan. en zag ie wel es ongure typetjes langslopen en kijken, weer lansglopen en kijken maar niet meenemen. misschien dat ze eerst es 2 of 3 of 4 keer moesten kijken of het een grap was of niet en het toch niet aandurfden omdat het gewoon te simpel en eenvoudig eruit zag zo'n motor zonder slot of andere beveiliging en achteraf ineens een onverwachte konijn uit de hoed kwam...
In de zijkoffer heb ik ook wel eens gedaan, alleen het verschil in gewicht vind ik wel merkbaar irritant.Ik neem die van mij mee onderin mee in een zij-kist, t is dan wel niet zo'n zware maar hoe lager t zwaartepunt....
die zitten in al onze bedrijfswagens. leuk spul! zo zie je wel es iemand van ons op plekken die niks met onze bedrijfsvoering te maken hebben.Gewoon zowiezo ook een tracker inbouwen..Werkt beter dan een slot..
10 euro per maand dus valt wel mee..Tracker had mn pa ook in zn BMW X5... icm een alarm en meldkamer van moving intelligence.... betaal je een flink bedrag voor maandelijks. Je raadt t al, auto gestolen vanaf zn eigen oprit, nooit meer teruggevonden.
Volgens mij wel meer….abo gaat richting 25 per maand.10 euro per maand dus valt wel mee..
Ik betaalde 10 euro per maand...Maar dan heeft die centrale ook zitten slapen...Weet wel dat wanneer ik mn alarm niet op tijd had uitgezet tijdens instappen ze na 3 min al aan de bel hingen..Dacht dat het destijds iets meer was, maargoed, de auto is nooit gevonden. Geen spoor van te bekennen. Waarschijnlijk in een container gezet waar men rustig de tracker heeft uitgebouwd was de verklaring.
Ja geen idee. Is snachts gebeurd. Onder t slaapkamerraam nog wel. Allebei de sleutels lagen gewoon nog binnen. Sochtends was de auto weg. Nooit meer iets van teruggevonden In eerste instantie belde hij mij. Dacht dat ik een grap had uitgehaald.Ik betaalde 10 euro per maand...Maar dan heeft die centrale ook zitten slapen...Weet wel dat wanneer ik mn alarm niet op tijd had uitgezet tijdens instappen ze na 3 min al aan de bel hingen..