nul zes 539780 negen vier@ Knutsel en Fulleke, ben jou nr ook kwijt... Voor een volgende meet is het wel handig mail of sms me ff je gegevens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
nul zes 539780 negen vier@ Knutsel en Fulleke, ben jou nr ook kwijt... Voor een volgende meet is het wel handig mail of sms me ff je gegevens
Heb zonet geprobeerd de error codes uit te lezen.. helaas zonder resultaat
In de manual staat volgens mijn interpretatie:
1. leg een draad van Self diagnosis geval naar de minpool van de accu.
2. contact aan (niet starten)
3. maak contact tussen Self diagnosis en frame
4. lees error codes uit.
Maareh, is de minpool eigenlijk niet ook de massa?
Diagnosis mode 2 kreeg ik ook niet aan de praat.
Overigens was het probleem er nog steeds. Stationair draaien zonder problemen, maar bij wat meer gas weer het FI lampje aan en motor uit...
[afbeelding]
[afbeelding]
nu kunnen we met z'n alle je gaan bellen op de meest ongebruikelijke tijdennul zes 539780 negen vier
Hey,Heb je wel de goede losse stekker gebruikt? mijne was trouwens oranje ipv geel. en ja..massa is dus ook de minpool.
Krijg je al Fi lampje als je contact aanstaat maar nog niet start? (moet even aan en dan uitgaan als alles goed is)
of krijg je lampje alleen bij stationair en dan gasgeven? wat ik dus opmaak uit je reactie.
Het kan zijn dat je geen storingscode kan krijgen omdat ie nog niet actief is en pas actief wordt met gasgeven??
Contact aan, niet starten en gasgeven en dan misschien Fi lampje? dit zou dan de gasklepsensor kunnen zijn.
Is altijd moeilijk om op afstand te helpen, geef anders door wat er precies wanneer gebeurt en wanneer lampje en wanneer niet...kan ik misschien wat meer mee.
Verdomme Muiz, waarom zijn dat soort dagen nou altijd op een zaterdag? Sommigen van ons moeten dan werken hoor...
Anyways, Ed, ik zag vanmiddag je ouwe oranje monster nog bij MP op een hefbrug staan... Weer zo'n rizoma knipper naar z'n grootje.
Ennnn... Mezelf vandaag ook maar weer eens op iets moois getrakteerd... dubbele carbon slip-ons van Akrapovic.
Duurt wel anderhalf tot twee weken, maar dan heb je ook wat.
O wat zijn ze mooi
Aan Wesley de Kuijer
Heb je mijn gegevens al binnen gekregen?
Ik heb vorige week op je mail geantwoord
Groetjes Lukkes
Deze:
[afbeelding]
Ik heb dezelfde rimstripes in het zwart nog liggen voor op mijn Z750, heb echter nog twijfels of dat wel gaat uitzien op een zwarte Z.
Wat denken jullie???
ik zou het doenIk heb dezelfde rimstripes in het zwart nog liggen voor op mijn Z750, heb echter nog twijfels of dat wel gaat uitzien op een zwarte Z.
Wat denken jullie???
Je bedoeld deze toch?
Als je je bouwjaar door geeft komt de kleur goed![afbeelding]
Je motor wordt gestalkt door een enge vent met een digicamMijn huidige vrouw vond mij in het begin ook een enge vent, inmiddels is ze eraan gewend.
ik zou het doen