Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

• Onderwerp starter Onderwerp starter ffTzz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook nog maar even een plaatje geschoten toen het nog droog was
full

De Z zal van de week wel weer lekker smerig zijn na een paar regen ritjes :(

Heb zonet geprobeerd de error codes uit te lezen.. helaas zonder resultaat :N
In de manual staat volgens mijn interpretatie:
1. leg een draad van Self diagnosis geval naar de minpool van de accu.
2. contact aan (niet starten)
3. maak contact tussen Self diagnosis en frame
4. lees error codes uit.

Maareh, is de minpool eigenlijk niet ook de massa? :?
Diagnosis mode 2 kreeg ik ook niet aan de praat.

Overigens was het probleem er nog steeds. Stationair draaien zonder problemen, maar bij wat meer gas weer het FI lampje aan en motor uit...
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb je wel de goede losse stekker gebruikt? mijne was trouwens oranje ipv geel. en ja..massa is dus ook de minpool.

Krijg je al Fi lampje als je contact aanstaat maar nog niet start? (moet even aan en dan uitgaan als alles goed is)
of krijg je lampje alleen bij stationair en dan gasgeven? wat ik dus opmaak uit je reactie.

Het kan zijn dat je geen storingscode kan krijgen omdat ie nog niet actief is en pas actief wordt met gasgeven??
Contact aan, niet starten en gasgeven en dan misschien Fi lampje? dit zou dan de gasklepsensor kunnen zijn.

Is altijd moeilijk om op afstand te helpen, geef anders door wat er precies wanneer gebeurt en wanneer lampje en wanneer niet...kan ik misschien wat meer mee.

Heb je wel de goede losse stekker gebruikt? mijne was trouwens oranje ipv geel. en ja..massa is dus ook de minpool.

Krijg je al Fi lampje als je contact aanstaat maar nog niet start? (moet even aan en dan uitgaan als alles goed is)
of krijg je lampje alleen bij stationair en dan gasgeven? wat ik dus opmaak uit je reactie.

Het kan zijn dat je geen storingscode kan krijgen omdat ie nog niet actief is en pas actief wordt met gasgeven??
Contact aan, niet starten en gasgeven en dan misschien Fi lampje? dit zou dan de gasklepsensor kunnen zijn.

Is altijd moeilijk om op afstand te helpen, geef anders door wat er precies wanneer gebeurt en wanneer lampje en wanneer niet...kan ik misschien wat meer mee.
Hey,
Ja, stekkertje zoals in de manual. moet goed zijn.
FI lampje brand wel als ik het contact er op heb. En gaat weer uit idd. Ook als ik start zijn er vooralsnog geen problemen. Alleen bij +/- 4000 toeren of meer slaat ie af en komt het lampje er weer bij. Stationair gaat dus wel goed.

Contact aan, niet starten en gasgeven zal ik ook eens proberen. Verzuipt ie dan niet?

Een andere tip die ik kreeg was accupolen los maken voor een tijdje en connecties even tegenmekaar aan houden om de boel te resetten.
Maar ik denk dat het een slechte stekker is ergens of kapotte sensor. Alhoewel het er allemaal nog heel netjes uit ziet.

Bedankt voor je hulp Rozz! :}

Aan Wesley de Kuijer :W

Heb je mijn gegevens al binnen gekregen?

Ik heb vorige week op je mail geantwoord

Groetjes Lukkes

Verdomme Muiz, waarom zijn dat soort dagen nou altijd op een zaterdag? Sommigen van ons moeten dan werken hoor... B|

Anyways, Ed, ik zag vanmiddag je ouwe oranje monster nog bij MP op een hefbrug staan... Weer zo'n rizoma knipper naar z'n grootje. :')

Ennnn... Mezelf vandaag ook maar weer eens op iets moois getrakteerd... dubbele carbon slip-ons van Akrapovic. :9~
Duurt wel anderhalf tot twee weken, maar dan heb je ook wat. 8-)

Deze:
uitlatenq.jpg

Aan Wesley de Kuijer :W

Heb je mijn gegevens al binnen gekregen?

Ik heb vorige week op je mail geantwoord

Groetjes Lukkes

Had ze al binnen ja, en gister een envelop op de bus gedaan met een kaartje erin.
En wat ik je al zei, geld voor het versturen hoef ik niet, voor die paar centen vind ik dat zo'n gedoe.

Maar als je erop staat, dan kun je me tijdens de meeting in belgie misschien wel trakteren op 'ne echte belgische pint. :9~

Dat moeten ze worden ja. 8-)

En gezien jij ze ook hebt even een vraagje, heb jij na het monteren nog problemen gehad met je FI-lampje, of ging alles zonder problemen?

Overigens, vandaag zijn er bar-end spiegeltjes op de Zed gegaan, waren gewoon op voorraad bij de dealer.
Eerste indruk: Superrrrr! Ik zie ondanks het kleinere oppervlak nog meer dan dat ik met de originele mickey mouse-oren deed, en ze zitten totaal niet in de weg.
Enige minpuntje zou zijn dat ze last hebben van het 'amerikaanse spiegel'-syndroom: Objects in mirrors are closer than they appear', maarja, kleinigheidje heb je gauw.

Laatst bewerkt:
Deze week overigens "even" nieuwe rimstripes op de fiets van mijn koffiejuf geplakt, nou daar ben je wel even zoet mee kan ik jullie vertellen.

full

Is welliswaar geen Z750 maar een MT03
Maar wel ZWART

Ik heb dezelfde rimstripes in het zwart nog liggen voor op mijn Z750, heb echter nog twijfels of dat wel gaat uitzien op een zwarte Z.

Wat denken jullie???

En nog eentje dan, voor het af te leren.

[afbeelding]

:o
Je motor wordt gestalkt door een enge vent met een digicam!

Ik heb dezelfde rimstripes in het zwart nog liggen voor op mijn Z750, heb echter nog twijfels of dat wel gaat uitzien op een zwarte Z.

Wat denken jullie???

Ik twijfel zelf nog over groene stripes voor m'n 1000, maar ik ben bang dat het overkill wordt...
Hetzelfde zal denk ik gelden voor zwarte stripes op een zwarte fiets.

Laatst bewerkt:

Wat denken jullie???
ik zou het doen :Y

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan