Crawl
MF veteraan
Komt dan goed uit want het is overdagJammer had er graag bij willen zijn maar heb dan de nacht dienst
Jammer
Maar ik zal eens kijken of ik nog ergens 25 pleurootjes over heb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Komt dan goed uit want het is overdagJammer had er graag bij willen zijn maar heb dan de nacht dienst
zo ik mezelf ook in t leer hijsen , ga die groene ff uitlaten , goed voor t milieu
Verdomme Muiz, waarom zijn dat soort dagen nou altijd op een zaterdag? Sommigen van ons moeten dan werken hoor...
Anyways, Ed, ik zag vanmiddag je ouwe oranje monster nog bij MP op een hefbrug staan... Weer zo'n rizoma knipper naar z'n grootje.
Ennnn... Mezelf vandaag ook maar weer eens op iets moois getrakteerd... dubbele carbon slip-ons van Akrapovic.
Duurt wel anderhalf tot twee weken, maar dan heb je ook wat.
Heb al bij de kids gecheckt, maar is ook leeg
beste amigos,
ik heb vandaag de melding gekregen dat mn ixil carbonés op weg zijn , dus volgend wkeind25april heb ik ze in mn bezit... nu nog eens de vraag zijn er hier mensen die dus ook de lambdazonde hebben verwijderd? en hebben jullie foutmeldingen gekregen ofzo en moet je de motor opnieuw afstellen??
vroeger koste de kinderen je geld,nu je hobbys
kosten alleen maar geld
Waar hang jij uit joh ???
en waar was je vandaag ?
Weet iemand een alternatief voor een Corbin zadel...
Zag op internet dat die zo´n 450 euries moet kosten...
In USA 259 dollar...
Het normale zadel is voor mij 3 maal niets...
beste amigos,
ik heb vandaag de melding gekregen dat mn ixil carbonés op weg zijn , dus volgend wkeind25april heb ik ze in mn bezit... nu nog eens de vraag zijn er hier mensen die dus ook de lambdazonde hebben verwijderd? en hebben jullie foutmeldingen gekregen ofzo en moet je de motor opnieuw afstellen??
Enne gaan deze akra's ook via de Antillen
In USA 259 dollar...
Het kan inderdaad voorkomen dat je foutmeldingen krijgt. Dit schijnt iets te maken te hebben met de emissie-lezer die als het ware 'doordraait' vanwege gebrek aan tegendruk van de sensor.
Bij mijn vorige motor was er op dit kastje een plaatje gezet dat de lezer op een gegeven moment tegen hield, ik heb daardoor nooit problemen gehad met m'n uitlaat-emissies.
Ik weet dat dit soort plaatjes los te krijgen zijn via Jama Engineering, maar gezien ik voor Lukkes ook een e-keur kaartje heb geregeld omdat hij deze niet in Belgie kon verkrijgen (kaartje is trouwens vandaag de bus op gegaan. ), denk ik dat je eventueel via een andere fabrikant/leverancier iets zult moeten regelen.
In USA 259 dollar...