Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

• Onderwerp starter Onderwerp starter ffTzz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- _O-

zo ik mezelf ook in t leer hijsen , ga die groene ff uitlaten :] }) , goed voor t milieu O-)

En goed voor 't milieu gezorgd, hier begint 't nu te onweren -O-

Zo net nog effe een politie fuik ingereden, was gelukkig alleen maar alcohol controle *O*

Denk dat ik de volgende keer maar SP stem

full

:+

Verdomme Muiz, waarom zijn dat soort dagen nou altijd op een zaterdag? Sommigen van ons moeten dan werken hoor... B|

Anyways, Ed, ik zag vanmiddag je ouwe oranje monster nog bij MP op een hefbrug staan... Weer zo'n rizoma knipper naar z'n grootje. :')

Ennnn... Mezelf vandaag ook maar weer eens op iets moois getrakteerd... dubbele carbon slip-ons van Akrapovic. :9~
Duurt wel anderhalf tot twee weken, maar dan heb je ook wat. 8-)

Oops was effe vergeten om 'm met wat siliconenkit af te dichten :+

Enne gaan deze akra's ook via de Antillen _O-

beste amigos,

ik heb vandaag de melding gekregen dat mn ixil carbonés op weg zijn , dus volgend wkeind25april heb ik ze in mn bezit... nu nog eens de vraag zijn er hier mensen die dus ook de lambdazonde hebben verwijderd? en hebben jullie foutmeldingen gekregen ofzo en moet je de motor opnieuw afstellen??

beste amigos,

ik heb vandaag de melding gekregen dat mn ixil carbonés op weg zijn , dus volgend wkeind25april heb ik ze in mn bezit... nu nog eens de vraag zijn er hier mensen die dus ook de lambdazonde hebben verwijderd? en hebben jullie foutmeldingen gekregen ofzo en moet je de motor opnieuw afstellen??

Lambda- sonde kan je wel verwijderen , maar dan moet er een "lambda-sonde-verwijderings-stekkertje" ( ofwel O2sensor eliminator )

Lees hier meer

Weet iemand een alternatief voor een Corbin zadel...
Zag op internet dat die zo´n 450 euries moet kosten... :X

In USA 259 dollar... :?

Het normale zadel is voor mij 3 maal niets...

Ze hebben bij Trophy/Bagster ook vervangende zadels, kosten geloof ik rond de 300 euro en dan kun je zelf ook nog aangeven in wat voor kleuren/vormgeving je 'm wilt hebben.
Is nog veel geld, maar dan heb je wel iets dat je meer naar je eigen smaak kunt maken.

beste amigos,

Het kan inderdaad voorkomen dat je foutmeldingen krijgt. Dit schijnt iets te maken te hebben met de emissie-lezer die als het ware 'doordraait' vanwege gebrek aan tegendruk van de sensor.
Bij mijn vorige motor was er op dit kastje een plaatje gezet dat de lezer op een gegeven moment tegen hield, ik heb daardoor nooit problemen gehad met m'n uitlaat-emissies.
Ik weet dat dit soort plaatjes los te krijgen zijn via Jama Engineering, maar gezien ik voor Lukkes ook een e-keur kaartje heb geregeld omdat hij deze niet in Belgie kon verkrijgen (kaartje is trouwens vandaag de bus op gegaan. 8-) ), denk ik dat je eventueel via een andere fabrikant/leverancier iets zult moeten regelen.

Enne gaan deze akra's ook via de Antillen _O-

Nee, ik geloof dat die kerel die op een Busa rijdt met een ovale en een hexagonale demper er niet meer vanaf wilt.
Iets met een apart uiterlijk en aan één kant tenminste nog een Kawa-achtig geluid. :+

Laatst bewerkt:
Weet iemand een alternatief voor een Corbin zadel...
Zag op internet dat die zo´n 450 euries moet kosten... :X

In USA 259 dollar... :?

Het normale zadel is voor mij 3 maal niets...

Misschien iets vaker rijden...... en smeren ;)
Ik had in het begin ook flinke pijn in mijn ...... maar heb er nu geen last meer van.

Het kan inderdaad voorkomen dat je foutmeldingen krijgt. Dit schijnt iets te maken te hebben met de emissie-lezer die als het ware 'doordraait' vanwege gebrek aan tegendruk van de sensor.
Bij mijn vorige motor was er op dit kastje een plaatje gezet dat de lezer op een gegeven moment tegen hield, ik heb daardoor nooit problemen gehad met m'n uitlaat-emissies.
Ik weet dat dit soort plaatjes los te krijgen zijn via Jama Engineering, maar gezien ik voor Lukkes ook een e-keur kaartje heb geregeld omdat hij deze niet in Belgie kon verkrijgen (kaartje is trouwens vandaag de bus op gegaan. 8-) ), denk ik dat je eventueel via een andere fabrikant/leverancier iets zult moeten regelen.

Plaatje wat jij bedoeld is voor de exup-klep en haalt niet de storing weg als je de lambda sonde verwijdert.

Je komt van allles tegen op het www.

Shrek heeft een oudere broer :P :+

full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan