Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ffTzz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello,

Vandaag gemonteerd: Kleine LED (carbon) knippers voor & LED achterlicht incl. knippers.
Helaas kan ik nie rijden want ben druk bezig met aanpassen van de orginele knalpijp :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


ciao
getverderrie .............wat mooi zo'n rooie....doet me goed er weer een te zien :9~



full


}) :)
 
Laatst bewerkt:
Zo en nou effe 't leer aan doen en dan effe een stukkie :] :] :W


Vanmiddag al weggeweest, man wat een power onderin dat blok!! De vrouw is nu wel een beetje doof......Db-killer eruit gehaald............tjongejonge............... :$

Na de rit wel weer reacties in de polsen/onderarm... :( Het gaat echt niet snel nie dat genezen.......... :r
 
is weer nice :9~



ik heb ook nog wat zitten poetsen 8-)

Voor de gevolgen van een zonnesteek of tijdelijke blindheid sta ik niet in.
Het bekijken van de volgende afbeeldingen is geheel voor eigen risico.












[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


alles eens lekker grondig aangepakt.

op nieuw gespoten.
  1. onderste kroonplaat.
  2. radiator + cover.
  3. ventilator beugel.
  4. subframe koplamp unit.
  5. achterbrug.

vervangen.
  1. stopolie.
  2. koelvloeistof.
  3. olie + filter.
  4. achterbrugvet.

en verder nog wat kleine zaken.
  1. alle connectors ingespoten.
  2. boutjes in de copaslip.
  3. koppeling, choke en gaskabels inwendig gesmeerd.
  4. moeilijk bereikbare plaatsen in de corrosie beschermer.
  5. uitlaat van voor tot achter gepolijst.
  6. oude vet resten van kettingsmeersel verwijderd
  7. etc.

en wat is dat lekker werken op zo'n heftafel (pure luxe)


Ziet er netjes uit!! :Y *O*
 
is weer nice :9~



ik heb ook nog wat zitten poetsen 8-)

Voor de gevolgen van een zonnesteek of tijdelijke blindheid sta ik niet in.
Het bekijken van de volgende afbeeldingen is geheel voor eigen risico.


en wat is dat lekker werken op zo'n heftafel (pure luxe)


8-) :9~
 
Verdomme Muiz, waarom zijn dat soort dagen nou altijd op een zaterdag? Sommigen van ons moeten dan werken hoor... B|

Anyways, Ed, ik zag vanmiddag je ouwe oranje monster nog bij MP op een hefbrug staan... Weer zo'n rizoma knipper naar z'n grootje. :')

Ennnn... Mezelf vandaag ook maar weer eens op iets moois getrakteerd... dubbele carbon slip-ons van Akrapovic. :9~
Duurt wel anderhalf tot twee weken, maar dan heb je ook wat. 8-)
 
Er zijn diverse sensoren die dit lampje kunnen genereren, kijk in de werkplaats handboek onder kopje DFI

maar wat je zelf "snel" zou kunnen doen, je kan de storing zelf uitlezen, hiervoor moet je een kabel aan massa leggen die bij je accu loshangt....als je het leest wordt het duidelijk..maar ook hiervoor heb je de werkplaats handboek nodig.

Linkje naar Z1000 Service Manual
Linkje om de Z750S Service Manual te downloaden
Linkje om de Z750 Service Manual te downloaden Password is: freepdfmanual.com

Hoop dat je er wat aan hebt, als je het niet snapt/lukt hoor ik het wel ;)

Heb zonet geprobeerd de error codes uit te lezen.. helaas zonder resultaat :N
In de manual staat volgens mijn interpretatie:
1. leg een draad van Self diagnosis geval naar de minpool van de accu.
2. contact aan (niet starten)
3. maak contact tussen Self diagnosis en frame
4. lees error codes uit.

Maareh, is de minpool eigenlijk niet ook de massa? :?
Diagnosis mode 2 kreeg ik ook niet aan de praat.

Overigens was het probleem er nog steeds. Stationair draaien zonder problemen, maar bij wat meer gas weer het FI lampje aan en motor uit...
Foto-TVP6UN3W.jpg

Foto-7XHIHHOQ.jpg
 
is weer nice :9~



ik heb ook nog wat zitten poetsen 8-)

Voor de gevolgen van een zonnesteek of tijdelijke blindheid sta ik niet in.
Het bekijken van de volgende afbeeldingen is geheel voor eigen risico.












[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


alles eens lekker grondig aangepakt.

op nieuw gespoten.
  1. onderste kroonplaat.
  2. radiator + cover.
  3. ventilator beugel.
  4. subframe koplamp unit.
  5. achterbrug.

vervangen.
  1. stopolie.
  2. koelvloeistof.
  3. olie + filter.
  4. achterbrugvet.

en verder nog wat kleine zaken.
  1. alle connectors ingespoten.
  2. boutjes in de copaslip.
  3. koppeling, choke en gaskabels inwendig gesmeerd.
  4. moeilijk bereikbare plaatsen in de corrosie beschermer.
  5. uitlaat van voor tot achter gepolijst.
  6. oude vet resten van kettingsmeersel verwijderd
  7. etc.

en wat is dat lekker werken op zo'n heftafel (pure luxe)

8-) Netjes hoor 8-)
Ijverig bezig geweest met alles poetsen en doen :}
 
Mocht er interesse zijn om een dyno (vergelijkings) meeting te houden met de Z1000 Z750 mannen en vrouwen dan is dit de uitgelezen dag daarvoor dit jaar.

9 mei 2009

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

om de plaatjes groter te bekijken klik op deze linken

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-77N7GXEE.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BMGCP7OJ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-XLWXF8AF.jpg


Jammer had er graag bij willen zijn maar heb dan de nacht dienst -O-
 
Weet iemand een alternatief voor een Corbin zadel...
Zag op internet dat die zo´n 450 euries moet kosten... :X

In USA 259 dollar... :?

Het normale zadel is voor mij 3 maal niets...
 
Vanmiddag al weggeweest, man wat een power onderin dat blok!! De vrouw is nu wel een beetje doof......Db-killer eruit gehaald............tjongejonge............... :$

Na de rit wel weer reacties in de polsen/onderarm... :( Het gaat echt niet snel nie dat genezen.......... :r


Je moet toch wat doen om op te vallen })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan