Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

• Onderwerp starter Onderwerp starter ffTzz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Goed te horen dat alles aan je motor weer oke is.
Toen ik vrijdag achter je reed heb ik niets vreemds opgemerkt aan je kenteken of knipper.
Je doet je naam weer eer aan KNUTSEL.

Mogguh

@ Knutsel: Je hebt de Zed flink toegetakeld zeg. Maar gelukkig is de operatie goed verlopen

Zo zometeen even brunchen met de familie en dan het Zedje weer uitlaten.

Hoe is het weer in den lande?
Hier is het een beetje grauw, zit te twijfelen om Zetje uit te laten...........
hier ook wat grijs.
maar de zon probeerd er al door te prikken.
dus van middag nog ff een rondje doen.

Goed te horen dat alles aan je motor weer oke is.
Toen ik vrijdag achter je reed heb ik niets vreemds opgemerkt aan je kenteken of knipper.
Je doet je naam weer eer aan KNUTSEL.
knippers deden het ook wel.
maar met demonteren net het laatste tikkie naar kapot gehad denk ik.

ik hoorde van mijn broer dat mijn kenteken plaat wel erg trilde, dat had ie pas gezien toen ie achter me reed.
hij was ook al langer kapot want op de breuk glom het metaal niet meer.

maar alles is weer gefikst.

Vandaag met familie Pasen vieren, dus Zedje blijft helaas binnen vandaag.

Is er morgen al iets georganiseerd??
Interesse in een koffiemeet bij Mac in Hoofddorp om 12 uur, om weer ff bij te kletsen???

't is een kwestie van tijd totdat we elkaar paaskaarten gaan sturen .
Enfin, hier breekt nu ook de zon door, ik ben weg.
Het Zeeuws- Vlaamse land roept!

Is er morgen al iets georganiseerd??
Interesse in een koffiemeet bij Mac in Hoofddorp om 12 uur, om weer ff bij te kletsen???

als dat een stukkie meer naar het zuiden kan....kom ik misschien ook.

Gisteren wel rondje gedaan, zuid hollandsche eilanden aangedaan (omgeving DNbok, Zweed, ^s , Galli) Giga veel verkeerstoezicht en " officiele politie) O enne ff tijdje in de berm gezeten.... Nwe cockpit was van maat van me nog niet volledig aangesloten, miscalculatie qua brandstof.... (ook weer eens meegemaakt)

Aha komt daar 't woord bermtoerist vandaan

Ik ben ook blij dat je Zedje het weer doet
Heb vrijdag echter niks vreemds gezien en zeker je kentekenplaat niet overdreven zien trillen

Laatst bewerkt:
Zo .... der Ubberspammer meldt zich ook weer eens ....na maanden van afwezigheid

deel 50 alweer.

gelijk ff dat groene bakkie ff spammen....

[afbeelding]
Oehhh what a sight for sour eyes..

Goed je weer eens te signaleren hier MuiZ. Al zullen sommigen een andere mening hebben met je poserfoto's...

ABS? Voor de een een prachtige uitvinding. Voor de ander niet echt nodig. Hoewel er mensen zijn die zeggen dat er altijd een moment komt dat je er blij mee bent.

Ik hoorde gisteren dat vrijwel alle kleuren van de Z750 in Nederland uitverkocht zijn, behalve zwart. Schijnt zelfs een Europees probleem te zijn! En schijnt dit jaar ook niet meer goed te komen. Je ziet; ik hou een slag om de arm want ik weet niet of mijn informatiebron van de Europese markt alles weet.
De Zetjes worden in Europa als warme broodjes verkocht!

Kan echt heel veel te maken hebben met de afstelling van je schakelpootje. Probeer eens een andere hoogte. Wie weet helpt het.

De wondere avonturen van Henkie en zijn rokende wonderslof. Ben je lekker mee. Vreemd dat zo'n rem ineens vast kan komen te zitten......

En er is nog een heeeel klein detail wat ik niet begrijp; waarom je niet gelijk je tank en je voorspatbord eraf hebt gehaald om nog makkelijker die kentekenplaathouder te monteren.
Je bent lekker bezig zo!!

Hoe bedoel je....subtiel.....

Mooi verhaal! Duidelijk. Je was dus lekker bezig!
Stel je voor dat je niks te doen had gehad..... Had je moeten gaan rijden...

Status
Niet open voor verdere reacties.