Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

• Onderwerp starter Onderwerp starter ffTzz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen is welkom. :Y
denk jullie ook een beetje aan mij jongens als je door de bochten glijd, ik kan niet mee want ik ben vrezelijk door mijn rug gegaan van de week leg nagenoeg de hele dag met pijnstillers en spierverslappers op de bank, ken wel janken ;( ;( ;( ;( ;( ;(

sterkte met je rug Harrie
full

denk jullie ook een beetje aan mij jongens als je door de bochten glijd, ik kan niet mee want ik ben vrezelijk door mijn rug gegaan van de week leg nagenoeg de hele dag met pijnstillers en spierverslappers op de bank, ken wel janken ;( ;( ;( ;( ;( ;(
beterschap harrie.

Sterkte en beterschap Harrie.
Niet te veel stil liggen hè, daar wordt het ook niet beter van :N

Das balen Harry, beterschap met ruggetje.

Al bij de EHBO geweest ;)

full

Laatst bewerkt:
Op het moment dat ik de sleutel omdraai dan hoor je de pomp even lopen toerenteller loopt voor de test naar boven en weer terug. Hierna is het dan stil. Zoals het hoort.

Zodra ik start en gas geef komt het fluitende geluid. Ook tijdens het rijden als ik het gas dicht draai en terug schakel en weer gas geef wordt de fluit weer hoorbaar. Denk zelf dat het met valse lucht te maken heeft ik heb alleen geen idee waar ik moet zoeken.

Blijft dat piepen vanaf het moment dat je het contact aanzet? Of komt het na verloop van tijd pas weer opzetten?

Das balen Harry, beterschap met ruggetje.

Al bij de EHBO geweest ;)

[afbeelding]
ik ben wel bij de ehbo geweest ,maar dat ben ik jammer genoeg niet tegen gekomen,
ik had er trouwens toch niks aan met zo n stijve rug ,loop je de hele dag nog met een stijve .........ook.

Zou iemand met een Ermax Hugger mij een plezier willen doen: ff een piccie plaatsen van die hugger, gezien van de achterkant... Vind die Ermax hugger mooi maar wil graag weten of hij vanaf het midden symetrisch is, dat kan ik namelijk niet goed zien...

Alvast bedankt!!

Laatst bewerkt:
mmmm :( , kon mijn meissie niet echt overhalen om naar de Meern te gaan '( maar...... de schuur is nu wel klaar :) , nog ff naar de Karwei en daarna lekker :]

Volgende x wil ik echt mee toeren met de Z-ters

Op het moment dat ik de sleutel omdraai dan hoor je de pomp even lopen toerenteller loopt voor de test naar boven en weer terug. Hierna is het dan stil. Zoals het hoort.

Zodra ik start en gas geef komt het fluitende geluid. Ook tijdens het rijden als ik het gas dicht draai en terug schakel en weer gas geef wordt de fluit weer hoorbaar. Denk zelf dat het met valse lucht te maken heeft ik heb alleen geen idee waar ik moet zoeken.
zit het luchtfilter er wel goed op :?

beterschap, harrie

Sterkte met je rug!!!

Zo vandaag weer lekker kunnen genieten van het mooie weer. Even met een omweggetje vanuit Emmen naar Rotterdam gereden. :+

Even in Groningen een bakkie gedaan en toen naar huis _O-

Ik heb hier ook last van, volgens mij is dit gewoon de benzinepomp.
Mijn Z 750 komt uit 2004
Ik heb geen prolbemen met het geluid, maar misschien komt dat dat ik hiervoor op een Duc Monster reed, bij deze motor waren ook altijd wel wat geluiden waarneembaar :] :]
Noem het karakter O-)

Zo ,dat was het ritje 'betuwe' e.o. *O*

Bedankt voor de rit jongens en Motomul voor het voorrijden :}
Het weer was ook goed 8-) ,niet te koud en niet te zweterig :X .
:W

-O-

Beterschap!

mmmm :( , kon mijn meissie niet echt overhalen om naar de Meern te gaan '( maar...... de schuur is nu wel klaar :) , nog ff naar de Karwei en daarna lekker :]

Volgende x wil ik echt mee toeren met de Z-ters
Laat maar, we weten nu wel wie er bij jullie thuis de broek aan heeft :Y

:+

Volgende x beter ;)

helaas gemist...het was hier ook niet echt weer om op je motor te springen van morgen.

maar wel een rondje gereden vandaag, na 2 uur werd het pas lekker.

tot de volgende meeting :W
Wij jou ook, het weer was echt lekker in midden Nederland dus je had beter kunnen komen O-)

:^
Was perfect :}
En weer bere gezellig :Y
nah lekker dan :P heb de hele dag binnen gezeten om de planning voor 2009 van me werk rond te krijgen (wegens de reorganisatie heeft 'kantoor' het te druk en mogen de buitenjongens zelf het werk indelen).

heb wel donderdag/vrijdag/zaterdag en zondag lekker ge-Zet :]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan