^S
MF veteraan
Goedemorgen iedereen
Wat een heerlijk weer en de komende dagen blijft het wel aardig weer
Dat wordt het Zedje dus mooi uitlaten en verder inrijden
Ik zeg doen
En ABS is leuk maar je moet er niet naar gaan rijden. Ik bedoel van als je met de gedachten een motor met ABS koopt om dan geen rekening te houden dat je remmen kunnen blokkeren is het fout. Stel het zo zit ingebakken dat je altijd maar domweg knijpt en verder niks. Iedere keer lekker de ABS erin voelen komen en dan fluitend weer door. Je gaat een keer voor gaas als je op een motor van een maatje rijdt en die heeft het niet.
Begrijp me niet verkeerd het is een leuke extra en het heeft mij ook al een keer behoed van een valpartij. Maar staar je er niet blind op
Verder voor 7300 euro een 2009 is erg mooi. Zeker het overwegen waard want je hebt dan ook nog 2 jaar fabrieksgarantie. Mijn ervaring is dat dat best handig kan zijn.
Bij mij was het goed voor een nieuwe led achterlicht, 2 keer een nieuwe tank omdat die ging roesten in de rand waar het slot in valt, een nieuwe injectiesysteem en een nieuwe tellerbakglas
Wat een heerlijk weer en de komende dagen blijft het wel aardig weer
Dat wordt het Zedje dus mooi uitlaten en verder inrijden
Hier ook iemand driftig op zoek naar een Z750. Gisteren ben ik gebelt door Wim Theunissen motoren met een aanbieding voor me. Ik had aangegeven dat ik max 7000 euro wilde uitgeven en dat ik minimaal een 2007 model wil hebben. Ik vind dat model toch net ff gaver en als je dan toch zo'n dijk geld uit geeft Anyway, hij kwam met het aanbod voor een zwarte Z750 2009 zónder ABS, rijklaar en op kenteken en alles voor 7300 euro. Ja toen ben ik gaan nadenken, want voor 300 euro meer heb ik een gloednieuwe! Echter weet ik niet in hoeverre jullie het als noodzakelijk achten om met ABS te rijden. Ik heb sinds kort mijn rijbewijs en gelesd op een motor zonder ABS. Wat vinden jullie van deze aanbieding en hoe belangrijk vinden jullie ABS? Tevens volgens mij heeft de 2007 sowieso geen ABS
Ik zeg doen
En ABS is leuk maar je moet er niet naar gaan rijden. Ik bedoel van als je met de gedachten een motor met ABS koopt om dan geen rekening te houden dat je remmen kunnen blokkeren is het fout. Stel het zo zit ingebakken dat je altijd maar domweg knijpt en verder niks. Iedere keer lekker de ABS erin voelen komen en dan fluitend weer door. Je gaat een keer voor gaas als je op een motor van een maatje rijdt en die heeft het niet.
Begrijp me niet verkeerd het is een leuke extra en het heeft mij ook al een keer behoed van een valpartij. Maar staar je er niet blind op
Verder voor 7300 euro een 2009 is erg mooi. Zeker het overwegen waard want je hebt dan ook nog 2 jaar fabrieksgarantie. Mijn ervaring is dat dat best handig kan zijn.
Bij mij was het goed voor een nieuwe led achterlicht, 2 keer een nieuwe tank omdat die ging roesten in de rand waar het slot in valt, een nieuwe injectiesysteem en een nieuwe tellerbakglas