Dat kun je beter aan iemand anders vragen Marcel....
(sorry, kon het weer eens niet laten met mijn zieke geest)
(sorry, kon het weer eens niet laten met mijn zieke geest)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga proberen ook mee te doen en neem dan de Z900 en de Z650 mee.
Een rijder voor de 650 regel ik dan wel.
Beloof nog niets, is sterk afhankelijk van mijn baas.
Ik zal het er deze week eens over hebben, misschien kan ik zijn 650 óók nog mee nemen...
Op deze eerste lentedag van het jaar heb ik de Z weer eens naar buiten gelaten.
Na een winter staan ging ie bij de vierde trap aan. Niet slecht, en bleek gelijk mooi lopen.
Geen lang, maar wel een mooi ritje gemaakt.
Bij thuiskomt bleek alleen een knipperlichtje de geest te hebben gegeven, dus daar zit alweer en nieuwe in.
De carburateurs zijn een jaar of 15 geleden gesynchroniseerd. Ik weet niet hoe snel zoiets verloopt, maar wil het binnenkort een keer opnieuw doen of op zijn minst controleren als dat aan de orde zou zijn. Ergens 2 jaar geleden heb ik de stationairsproeiers schoongemaakt en stationair luchtschroeven opnieuw afgesteld (op het oor), maar die schroeven staan mogelijk niet goed omdat het mogelijk is gedaan met niet goed synchroon staande carburateurs.
Kan dit zo zijn, of maakt het niet zoveel uit of de carburateurs synchroon staan voor het afstellen van de luchtschroeven omdat de caburateurs dan in de 'gesloten' stand staan? Omgekeerd: Als ik de carburateurs ga synchroniseren met mogelijk verschillende standen van de luchtschroeven, heeft dat invloed?
Beïnvloeden luchtschroeven en synchroniseren elkaar?
Hoe doe ik het het beste?
Eerst alle stationairsproeiers 1,5 slag open vanaf dicht, en dan synschroon stellen?
Heel beroerd loopt ie niet hoor, maar iets van synchronisatie bijstellen hoor bij het onderhoud en ik moet nog steeds 3 keer meer trappen dan Rob me altijd verteld heeft dat normaal is ....
Het hoogste bod is momenteel 7300 Euro.
Wel jammer dat de huidige eigenaar 'm pas 6 weken heeft en de Z waarschijnlijk waarschijnlijk uit commercieel oogpunt heeft gekocht om 'm al dan niet na een beetje extra opknappen door te verkopen.
Waarschijnlijk niet iemand die de motor kent.
et huidige hoogste bod komt al wel aardig dicht in de buurt van de vraagprijs.
Wat een geld voor die oude dingen.
Wel toegegeven dat ie er prachtig uitziet zo op de foto's.
Dit zou betekenen dat ik mijn Z, inclusief alles wat ik eraan heb gedaan, gekocht of laten doen min of meer gratis heb gereden als ik 'm nu weg zou doen.
Niet dat ik dat van plan ben overigens. Niet voor 8 k in elk geval.
Mooiet Was rustig in het Z1000 front de laatste tijd op MP , maar hier staat er toch weer een.
Op de uitlaat , vorkpoten, buddy-overtrek en benzinekraantje na inderdaad (als) origineel. Mooi begin van het seizoen voor de nieuwe eigenaar!
≥ Kawasaki z 1000 - Motoren | Oldtimers - Marktplaats.nl
Bekijk bijlage 1358138