Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

Hallo Allen, sinds kort in het bezit van Kawa’s Z1000 projecten, wellicht dat ik jullie raad en advies nodig heb....
 

Bijlagen

  • DEECC7EC-A674-4EF0-8F43-A25AB6CD90BB.jpeg
    DEECC7EC-A674-4EF0-8F43-A25AB6CD90BB.jpeg
    79,2 KB · Weergaven: 19
  • 43C36ADB-5C27-4354-840C-CF13A94B917D.png
    43C36ADB-5C27-4354-840C-CF13A94B917D.png
    66,1 KB · Weergaven: 19
Ook gepost in het z650 topic, maar hier nogmaals: startvak 1978.
IMG_7537.JPG

Het record is met 784 Kawasaki's eindelijk behaald.
 
Hallo Allen, sinds kort in het bezit van Kawa’s Z1000 projecten, wellicht dat ik jullie raad en advies nodig heb....
Leuk je vanmiddag bij Nol Bikker te hebben ontmoet.
Heel veel succes en plezier met de dikke 1000's :t
We zien alle vorderingen en vragen wel verschijnen in het topic..
 
Superveel genoten afgelopen zaterdag bij Nol. Ik werd aangesproken door ene Roger dat ik niet zo actief hier meer was... :+ Dus.

Omdat het tempo toch niet zo hoog lag heb ik ook tijdens de rit foto's gemaakt, ben echt blij dat ik dat gedaan heb. Vond het een fantastische rit!

Wel een beetje offtopic natuurlijk, want ik reed niet op de Z1000 mee....en het merendeel van de foto's zijn dus van de tweetakten... :+ Maar mijn Z1000 reed wel mee dankzij mijn pa. Maargoed, een selectie van Z1000 foto's
1226798.jpg

1226719.jpg

1226727.jpg

1226729.jpg

1226733.jpg



Mocht je meer foto's willen zien, ik heb ze op de KJMV website gezet.
linkje: KJMV
 
die laatste z900 1200cc is van een Fries die wel eens tegen mij gedragraced heeft. Hij rijdt al meer dan 25 jaar met die fiets.
 
Hij reed vlak bij mij in de buurt tijdens de toertocht.
Ik heb 'm al veel vaker gezien. Regelmatige meetingbezoeker dus :t
 
Leuk dit evenement terug te zien en zeker ook leuk voor de thuisblijvers. Waar ik reed was niet heel veel 2T te bekennen, maar de rookwolk was nog goed zichtbaar in de verte en meestal ook ruikbaar. We hebben onze bijdrage aan het CO2-neutraal terugbrengen van fossiele brandstof en smeermiddelen in de atmosfeer weer geleverd, en ik denk dat het eerste deelnemers aan de toertocht nog met longemfyseem aan de kunstmatige beademing of de puffertjes zullen zitten ;)
Geslaagd evenement en over 5 jaar hoop ik weer mee te mogen doen.
 
Leuk dit evenement terug te zien en zeker ook leuk voor de thuisblijvers. Waar ik reed was niet heel veel 2T te bekennen, maar de rookwolk was nog goed zichtbaar in de verte en meestal ook ruikbaar. We hebben onze bijdrage aan het CO2-neutraal terugbrengen van fossiele brandstof en smeermiddelen in de atmosfeer weer geleverd, en ik denk dat het eerste deelnemers aan de toertocht nog met longemfyseem aan de kunstmatige beademing of de puffertjes zullen zitten ;)
Geslaagd evenement en over 5 jaar hoop ik weer mee te mogen doen.
Longemfyseem,wel nee ,is goed voor je gezonde 2 takt lucht,adem het al een jaar of 40 en nog steeds geen emfyseem of aan
de beademing
*D
 
Hallo allen,
Tijdens het opruimen van mijn onderdelen kwam ik 2 knappe knipperlichten tegen. Nu staan er in het onderdelenboek verschillende nummers voor de voorste en achterste knipperlichten van een Z1000-A1. Kan iemand mij zeggen wat het verschil is tussen het voorste en achterste knipperlicht?
greetZ, Rob
 
Er is geen verschil. Het enige zou de lengte van de knipperlichtstelen kunnen zijn.
Voor de beugel met de lamporen zou het steeltje wat korter kunnen zijn.
 
Er is geen verschil. Het enige zou de lengte van de knipperlichtstelen kunnen zijn.
Voor de beugel met de lamporen zou het steeltje wat korter kunnen zijn.
Hallo Roger,
Bedankt voor je reactie; volgens mij ook geen verschil maar wel apart dat voor en achter een ander onderdeelnummer hebben.
greetZ, Rob
 
Ik heb voor de liefhebbert nog steeds een z 1000 kontje liggen , kost gratis!
 
Hallo allen,
Tijdens het opruimen van mijn onderdelen kwam ik 2 knappe knipperlichten tegen. Nu staan er in het onderdelenboek verschillende nummers voor de voorste en achterste knipperlichten van een Z1000-A1. Kan iemand mij zeggen wat het verschil is tussen het voorste en achterste knipperlicht?
greetZ, Rob
matte, en doorschijnende
 
  • Leuk
Waarderingen: JJG
Dat zou kunnen. De RAW-glaasjes zijn mat of helder inderdaad , maar volgens mij is dat is landafhankelijk.
Dit zal waarschijnlijk wel het verschil in productnmer kunnen verklaren :t
 
Ja, lelijk he, die matte. Waarom is dat zo geweest? Weet iemand dat? Is toch geen gezicht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan