Nou dus dan een motor op maat, gelukkig maar, ieder z'n eigen model enz. Dat is het leuke aan de motorwereld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja dat is wel kleiner dan de Z (en nee, ik ben gewoon gemiddeld formaat Nederlander en ben ook nog niet krimpende ), maar de grootte van de motorfietsen maakt mij op zich ook niet zo uit. De Z is dan de grootste. Moet dan ook wel zeggen na een hele winter op een CB250 pekelfietsje gereden te hebben het weer echt heerlijk was om de Z1000 erbij te pakken. Maar ik vind het ook prima om afstanden met de A1SS te doen of de T350. Als het maar rijdt...Heh ? Da's toch een pocket bike t.o.v. je 1000 Zedje? Wat moet je daar nu mee ? (of ben je een klein ventje van 1,65mtr) ?
Nou veel plezier dan met die ZX4RR !Haha, ja dat is wel kleiner dan de Z (en nee, ik ben gewoon gemiddeld formaat Nederlander en ben ook nog niet krimpende ), maar de grootte van de motorfietsen maakt mij op zich ook niet zo uit.
Mooie aan de ZX4RR vind ik dat ze een kleine motorfiets hebben gemaakt waar ze niet weer zo'n 13-in-1-dozijn parallel twin hebben gezet zoals al goed, nu ben ik benieuwd hoe het rijdt. Enneuh, het is via de Kawasaki Promo tour hè...
Hoi hoi, waarom heb ik nou toen niet geluisterd verdomme. Heb het blok in het nieuwe gecoate chassis gehangen, alle sHoi Remy,
Ik vroeg dit omdat als je de toestand van de distributie onderdelen niet kent, dit nogal een gok is.
Mijn eerste Z1000 was na een paar rondjes door de straat op de hoop gelopen.
De tandwieltjes met rubber en de geleider en rollen kunnen wel eens stuk gaan als ze echt oud zijn.
Ik zou iig even je klepdeksel lichten en kijken hoe de bovenzijde er uit ziet.
Hier onder mijn 78er, een A2.
Bekijk bijlage 1974663Bekijk bijlage 1974664Bekijk bijlage 1974665
Waarom heb ik nou niet naar je geluisterd, verdomme. Blok heb ik netjes in het nieuw gecoate chassis hangen, stroom op orde, maar bij t uittesten van het schakelen functioneerde alleen de 1e versnelling. Dus zijkap van de versnellingsbak losgehaald, niets raars te zien. Dan het carter er maar onderuit. Nou wat n prut ligt er in het deksel, en ook het plaatje van de spanner van de distributie ketting ligt down under. Dus das oorlog daar binnenin.Hoi Remy,
Ik vroeg dit omdat als je de toestand van de distributie onderdelen niet kent, dit nogal een gok is.
Mijn eerste Z1000 was na een paar rondjes door de straat op de hoop gelopen.
De tandwieltjes met rubber en de geleider en rollen kunnen wel eens stuk gaan als ze echt oud zijn.
Ik zou iig even je klepdeksel lichten en kijken hoe de bovenzijde er uit ziet.
Hier onder mijn 78er, een A2.
Bekijk bijlage 1974663Bekijk bijlage 1974664Bekijk bijlage 1974665
Tja, impulsief of hoe noemen ze dat maar het blok is er al onderuit. Dus nu ga ik er toch voor. De distributie goed controleren en eens kijken hoe de zuigertjes er uitzien. We hebben hem ff op zijn dak gelegd en moet zeggen lijkt vanaf de onderkant een vrij nieuw blok. niks geen rare dingenJe zou het blok dus kunnen laten waar het is, cilinder en kop kan je in ingebouwde toestand verwijderen/monteren.
Glasparelen....oké kan mooi worden, mooier wordt het met wet-blast.Tja, impulsief of hoe noemen ze dat maar het blok is er al onderuit. Dus nu ga ik er toch voor. De distributie goed controleren en eens kijken hoe de zuigertjes er uitzien. We hebben hem ff op zijn dak gelegd en moet zeggen lijkt vanaf de onderkant een vrij nieuw blok. niks geen rare dingen
of slijtage zaken tegen gekomen. wel dus dat plaatje van de kettingspanner maar dat kan er ook langer in gelegen hebben.
Ik denk dat ik, nu we toch zover zijn, ook het blok even door mijn glasparel kast haal en het geheel netjes straal. Dan komt het echt als een nieuwe tevoorschijn. Maar goed eerst even de kleppen deksel en de cilinderkop verwijderen en wie weet worden we toch nog verrast.
Ik hou jullie op de hoogte.
Rijd eigenlijk best wel fijn, rijwielgedeelte prima, remmen ook, motor zou wat beter afgesteld kunnen zijn.En hoe vond je die RS rijden?
Hey Marcel,jij bent gezegend met zo'n baas. Soms aan zijn motorverzameling knutselen of ff een van zijn motor uitlaten (rondje om) en ook nog wat freubelen aan zijn 4xwielers..........je hebt t mooi voor elkaar.......enjoy.....Leuk verslag van een gelukkig mooie april dag
Zo'n Jaguar XK 120, die jouw vrouw zo leuk vond heb ik ooit voor mijn toenmalige baas samen met hem gerestaureerd tot op het laatste schroefje, eerste prijs bij de Jaguar meeting na de restauratie...
Die XK120 was nog in Nederland.Hey Marcel,jij bent gezegend met zo'n baas. Soms aan zijn motorverzameling knutselen of ff een van zijn motor uitlaten (rondje om) en ook nog wat freubelen aan zijn 4xwielers..........je hebt t mooi voor elkaar.......enjoy.....