Kawasaki Z 750 B Twin

heb je die in Oisterwijk gekocht? Fraai ding was dat. Ik heb ook een Z750B uit 77'

Overigens ook niet geheel origineel meer...................
 
Misschien tijd voor wat plaatjes:

M'n originele:
10458017_901980333149225_157235416977844550_n.jpg


M'n project:
10363990_875673599113232_2598949554913950688_n.jpg
 
Nee niet in Oisterwijk, heb hem in de provincie Groningen gekocht. Ben nu de
originele uitlaten aan het poetsen, ze komen er heel mooi onder uit.
de motor op zich is origineel, op de koplamp en de teller kapjes na. Die zijn in de kleur
van de tank gespoten.
Ik zal dit weekend wat foto,s maken, maar moet hem eerst ontvetten.
ze hebben hem met een doekje olie ingesmeerd en weggezet,
zit nu heel veel stof en viezigheid op, maar hij komt er mooi onderuit.
 
origineel kom je ze zeer zelden tegen . ik heb al jaren een B1 van76 staan de restauratie is nagenoeg afgerond ,,
maar helemaal orgineel !! kom je ze niet tegen, de meeste hebben zo wie zo een vervangings uitlaat
[de originele uitlaten wil ik wel overnemen hoor] *D O-) :}
 
origineel kom je ze zeer zelden tegen . ik heb al jaren een B1 van76 staan de restauratie is nagenoeg afgerond ,,
maar helemaal orgineel !! kom je ze niet tegen, de meeste hebben zo wie zo een vervangings uitlaat
[de originele uitlaten wil ik wel overnemen hoor] *D O-) :}

Zie inderdaad dat hij normaal 2losse uitlaten had
 
Ik kijk veel op eBay USA,daar kun je bijna alles vinden.ik heb daar al een aantal onderdelen gekocht.
Alleen krukas lagers met het juiste onderdeelnummer en zuigerveren zijn bijna niet meer te vinden.
En sommige verkopers willen onderdelen niet naar landen buiten de USA sturen.

En de verzendkosten zijn soms erg hoog,maar dat is in Engeland ook.dan regel ik het transport zelf.
 
Ik kijk veel op eBay USA,daar kun je bijna alles vinden.ik heb daar al een aantal onderdelen gekocht.
Alleen krukas lagers met het juiste onderdeelnummer en zuigerveren zijn bijna niet meer te vinden.
En sommige verkopers willen onderdelen niet naar landen buiten de USA sturen.

En de verzendkosten zijn soms erg hoog,maar dat is in Engeland ook.dan regel ik het transport zelf.

tot circa een jaar terug kon in de US comple zuigers std 1e en 2e overmaat voor circa $80 kopen, 2 stuks dus!!
Nos of stock b uitlaten vind je ook vrijwel niet in de US........... B|
 
Dat is goedkoop 80dollar voor een setje zuigers en veren.
Moet ik nog maar eens beter gaan zoeken.
Naam van de verkoper weet je zeker niet meer?
 
Mooi, ik heb dit weekend alleen maar zitten poetsen, en de spiegels, tellerbakjes, koplamp,
en het dashboart uitgewisseld. Deze waren in de rode kleur meegspoten, terwijl ze zwart horen te
zijn. die ik er nu opgezet heb zijn verchroomt, en blijven zitten tot het andere gespoten is
full
 
sinds vorig jaar (2014 dus) rijdt deze twin in Amsterdam en omstreken:

KAWASAKI KZ750 S1 LTD twin
(dit hele ding kopieren en in je browser plakken)

in deze link vind je ook het werkplaatshandboek !

Het is een KZ 750 S1 LTD uit 1983, in keurige originele staat !

Wordt deze winter verder opgepoetst,
en dan lekker rijden,
ik deel deze motor met mijn dochter,
zij vind het ook een gaaf ding !

(zij heeft nu 2 jaar haar rijbewijs,
daarom staat de 305 nu te koop,
graag reactie als je er iemand voor weet,
is niks mis mee, belt drive, elektr onst)
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding, hoor. Ik heb een B gehad, zoals de rode hierboven, maar zo'n LTD heeft ook wat. Ik krijg bij het zien van zo één wel altijd de neiging om er een vlakker stuur op te zetten en dat in mijn ogen lompe zadel te vervangen :)
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding, hoor. Ik heb een B gehad, zoals de rode hierboven, maar zo'n LTD heeft ook wat. Ik krijg bij het zien van zo één wel altijd de neiging om er een vlakker stuur op te zetten en dat in mijn ogen lompe zadel te vervangen :)

t zijn gewoon leuke fietsjes.
Origineel rijden ze ook gewoon leuk.

Maar ombouwen heeft ook zeker zijn charme.
Die van mij staat er nu zo bij (vrij weinig origineel meer aan):
image.jpg
 
Laatst bewerkt:
laatste grappenmaker heeft het motortje in Bels gehaald en het na een krap jaar weer te koop gezet. Snap ik niet.................Super zo'n Twin

7Bk-ixvU_YhYVi8Fc0KWNIB422VZXbChLvfB3SYEiIjEUwAle5uiDkE-goFCElkFRSyHQZbrvkx85dF8DvKHt8XWIFCdmaESrCKQMhHTJry3pjMbKqnMW8CyKYEC74pRqefXC4vf_gES4k3buHP-HF7wyz3peQlDbStFbyqUUMitLMEqnu3hm5sA6Mfp1qMkpdyF_jSQLzOOu56I8SGGj4Drl2aNtzl6JkQ4GjFEB8_JA7IHN1qf4gZRPdKmrkfi6hLBoP2TB4uCgtImtBcQLkbSrL-y7DmLP3KtoiMGDl25t5CsnHL97UPn7G0qVx_YFBgcdGOy7rSJPlfP-WvvF4Nkpgy-N7ngy0nDpwWeP2qE7Z6iyVeIKlq2BLW50bfg-sooB64qK_zbLZWOfIty--q850IinvSAs3zJUgROOOxMDfPG_wkUbDRBg72w8SP7Cb-A_tnESp8YLPYbSZJytpXz4Yjl748Peiz53RyuMU719tXqTN98Ea_vHwG9lR43G75Gec4jCp-XTq_QfXKltnNFbyphJv-uiQrKzsgCbTk=w1235-h926-no
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan