Tigujan
MF veteraan
Eerst alle delen, Alu, Chroom en lak netjes poetsen en vervolgens wax erover sprayen en je motor blinkt het gehele seizoen. Succes met poetsen.Ik heb die ORAPI K8006 ook gekocht, maar moet ik het nog gaan gebruiken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eerst alle delen, Alu, Chroom en lak netjes poetsen en vervolgens wax erover sprayen en je motor blinkt het gehele seizoen. Succes met poetsen.Ik heb die ORAPI K8006 ook gekocht, maar moet ik het nog gaan gebruiken.
Ik was van plan om morgen naar toe te gaanIk ben nu onderweg
Ik pak op station Amstel, en in 20 minuten ben ik in UtrechtIk ben net terug. Drukte viel heel erg mee. Zijn met de auto naar Breukelen gegaan P&R, vandaar verder met de trein
De Dunlop TT100 zijn inderdaad stevig aan de prijs maar heeft naar mijn mening wel de beste klassieke uitstraling, passend bij onze motor.Ok, het seizoen komt er weer bijna aan (hopelijk), en ik moet een nieuw setje banden hebben.
-Michelin Road Classic (v €112, a €120)
-Bridgestone BT 46 (v €109, a €125)
-Dunlop TT100GP (v €157, a €192)
(Prijzen nu bij bandenleader.nl)
Hierbij valt op dat de Dunlops serieus duurder zijn.
Wat zijn jullie ervaringen?
Ik ben ook zeer tevreden@TheLittle Bridgestone BT46
Ik vind het de fijnste band tot nu qua merk (op alle diverse motoren die ik gehad heb).
De TT100 is natuurlijk wel retro, persoonlijk vind ik ze te duur voor wat ze geven. Ook met 12.000km versleten en vierkant gereden, en ze zoeken spoor doordat het een radiaalband is qua profiel. Ik ben er geen vriendjes mee…
De Bridgestone BT46 is ook speciaal ontworpen voor de “medium gewicht” semi-klassiekers, met een sportief randje
Ik had ze zelfs onder mijn GSX1100F, zware motor (250kg+ met een bescheiden 140pk, en de BT46 waren gewoon perfect!
Overstappen van de originele TT100 naar de BT46 was een wereld van verschil met de W800/650, en mocht ik wel als “sportief” benoemen (even afhankelijk van de bandenspanning 2.5/2.5). Ook in de regen zijn ze niet onprettig qua grip en gevoel. Geeft vertrouwen in iedere situatie en wegdek, zowel voor rustig toeren of het sportievere rijden.
Ik krijg meteen zin om weer een rondje te maken… ik heb nu al een goede 18.000km met deze band gereden, op de W
Welke accu heb je nu? En hoelang mee gedaan,?Hoi mede W- en ook andere
Wie van jullie heeft ervaring met Intact YTX14-BS Gel Accu's ?
Intact YTX14-BS Gel Accu Kopen? voor Kawasaki KVF 650 Prairie
Ik wil nieuwe accu kopen, en de ze kwam ooit als de beste uit de test bij MotoPlus.
Bekijk bijlage 1978038
Ik heb Yuasa YTX14-BS en die is in principe goed en zal 5, 6 of jaar goed heeft gedaanWelke accu heb je nu? En hoelang mee gedaan,?
Als dit eentje is als de sato, en heb het netjes een paar jaar gedaan. Gewoon weer het zelfde. Die extra centjes lekker gebruiken ergens anders voor.
Ik heb een Yuasa gel batterij en die bevalt mij goed. ik heb mijn motor nu 13 jaar en ik heb de accu een maal vervangen. Ik vermoed dat een accu zeker 8 a 9 jaar meekan mits je hem regelmatig aan de lader hangt.Hoi mede W- en ook andere
Wie van jullie heeft ervaring met Intact YTX14-BS Gel Accu's ?
Intact YTX14-BS Gel Accu Kopen? voor Kawasaki KVF 650 Prairie
Ik wil nieuwe accu kopen, en de ze kwam ooit als de beste uit de test bij MotoPlus.
Bekijk bijlage 1978038
Iwan, je kunt toch in de bovenkant van de accupolen gaatjes boren. Wel eerst even kijken, meten, of de moertjes ook passen voor bovenaansluiting. Zoniet dan kun de moertjes iets smaller maken.Zo dus het is deze intAct - Bike-Power HVT-08 geworden.
Amazon.nl
Deze type heeft kabel aansluiting aan de zijkant in plaats van bovenop als bij Yuasa.
Moet effen kijken het zo gaat, en anders moet ik het doen met accupolen adapter 90 graden.
Wie van jullie heeft ervaring ermee ?
Bekijk bijlage 1980602Bekijk bijlage 1980604
Moertjes zijn ingegoten, maar het zal wel linksom of rechtsom toch lukkenIwan, je kunt toch in de bovenkant van de accupolen gaatjes boren. Wel eerst even kijken, meten, of de moertjes ook passen voor bovenaansluiting. Zoniet dan kun de moertjes iets smaller maken.
Deze was in de test 'uitgeroepen" al uitstekend, en door de producent zijn deze 4 geschikt voor een W-tjeWat ik had begrepen is dat er weinig ruimte is achter de kapjes voor de accu. Ik heb het zelf nog niet bekeken maar waarom niet een accu gekozen met de aansluiting als origineel?
Want de kabels draaien om het te laten passen is niet altijd makkelijk. En de adapters steekt toch weer wat uit.
Dat vermoed ik niet. Ik denk dat je die moertjes vrij eenvoudig uit die polen kunt halen.Moertjes zijn ingegoten, maar het zal wel linksom of rechtsom toch lukken