Kawasaki W650 en W800 topic

Jan, dit is mijn nieuwe :] "avontuur" helm Nolan N70-2 X 8-)
 

Bijlagen

  • IMG_3611.jpeg
    IMG_3611.jpeg
    445,3 KB · Weergaven: 0
  • IMG_3612.jpeg
    IMG_3612.jpeg
    476 KB · Weergaven: 0
  • IMG_3614.jpeg
    IMG_3614.jpeg
    469,7 KB · Weergaven: 0
  • Scherm­afbeelding 2024-02-06 om 17.03.36.png
    Scherm­afbeelding 2024-02-06 om 17.03.36.png
    383 KB · Weergaven: 0
Lijkt me wel een taart schep boven op dat je hoofd naar achteren word getrokken buiten dan:t inderdaad het lawaai al dan niet toch veel plezier ermee
 
Lijkt me wel een taart schep boven op dat je hoofd naar achteren word getrokken buiten dan:t inderdaad het lawaai al dan niet toch veel plezier ermee
Dat zou je in eerste instantie van denken, maar die "taartschep" is zo van af gehaald en is zo ontworpen dat de lucht eronder en boven door ontsnapt.
 
ik heb ook een Nolan die als integraal en als jethelm kan worden gebruikt maar is wel een fijne helm.
Jan zoals je weet :] :] hen ik al ±10 jaar een Nolan N43, maar die is al an vervanging toe 😳:o
Deze is nieuwe is in zelfde "lijn ontwikkeld :t
Dit is die oude van mij
 

Bijlagen

  • Scherm­afbeelding 2024-02-06 om 20.46.51.png
    Scherm­afbeelding 2024-02-06 om 20.46.51.png
    713,7 KB · Weergaven: 0
Die taartschep houd het wel tot 250 en sneller :] geen probleem :YY
Maar ik vraag me nog steeds af of het windlawaai niet erg storend zal zijn. Toen ik mijn helm heb gekocht was mijn keus in eerste instantie op een andere helm gevallen maar daarbij werd ik gek van de herrie. Ik weet niet meer welk merk dat was.
 
Altijd oordoppen in… geen idee hoeveel meer herrie z’n spoiler op de helm extra maakt. Als ik rijd, dan heb ik belangrijkere dingen om druk over te maken.

Maar inderdaad het is wel belangrijk, een stille helm heeft meer rust en comfort tijdens het rijden.
 
Laatst bewerkt:
Wat zeg je Jan 🦻 ;) dan zou ik toch een goede setje oordoppen laten aanmeten.
En je kunt ook investeren in een stille 🪖 a €600 +
Stille motorhelmen - Compleet aanbod - Voordeelhelmen.nl
Zeshonderd Euro 😲😲😡😡😡 ben je helemaalgek geworden, dat kan ik niet betalen. Voor jou als kasteelheer is dat peanuts maar voor mij nagenoeg een maandsalaris. Maar ik heb een goede en goedkope helm en oordopjes, dus laat het voorjaar maar komen. Wie heeft er al gereden?
 
Zeshonderd Euro 😲😲😡😡😡 ben je helemaalgek geworden, dat kan ik niet betalen. Voor jou als kasteelheer is dat peanuts maar voor mij nagenoeg een maandsalaris. Maar ik heb een goede en goedkope helm en oordopjes, dus laat het voorjaar maar komen. Wie heeft er al gereden?
😱 O o o die jan jaloerse "armoedzaaier" pensionado 😭😭 zal toch mee vallen _O-_O-
Ik wou die van mij kopen en per "toeval" kwam ik bij deze MP verkoper terecht een aantal nieuwe Nolans te koop had en onderwaardeer een N70-2 X in mijn maat XL 😳 Vraagprijs was €175 + €8 verzendkosten.
Met een beetje onderhandelen, gekocht voor €155 inclusief verzendkosten ( normaal €369 / 400) *O**O*
Bij het aanvraag, bijkt dat ze een partij helmen via veiling site had gekocht
Ze heef nog een paar helmen staan, en zou mij niet verbazen dat die ook voor een bedrag van €155 zouden verkocht worden.
Nieuwe helmen met doos.
Nog een aantal aanwezig.
Deze twee maten en de modellen zijn misschien interessant voor jou of iemand op de forum?
N 90-3 flat black maat L
N100-5 flat black maat XXL
≥ Motorhelm Nolan — Kleding | Motorhelmen — Marktplaats
 
😱 O o o die jan jaloerse "armoedzaaier" pensionado 😭😭 zal toch mee vallen _O-_O-
Ik wou die van mij kopen en per "toeval" kwam ik bij deze MP verkoper terecht een aantal nieuwe Nolans te koop had en onderwaardeer een N70-2 X in mijn maat XL 😳 Vraagprijs was €175 + €8 verzendkosten.
Met een beetje onderhandelen, gekocht voor €155 inclusief verzendkosten ( normaal €369 / 400) *O**O*
Bij het aanvraag, bijkt dat ze een partij helmen via veiling site had gekocht
Ze heef nog een paar helmen staan, en zou mij niet verbazen dat die ook voor een bedrag van €155 zouden verkocht worden.
Nieuwe helmen met doos.
Nog een aantal aanwezig.
Deze twee maten en de modellen zijn misschien interessant voor jou of iemand op de forum?
N 90-3 flat black maat L
N100-5 flat black maat XXL
≥ Motorhelm Nolan — Kleding | Motorhelmen — Marktplaats
Mijn helm is pas een jaar oud en ik ben er zeer zuig op. Laat mij nu nog eens enkele jaren motor rijden dan heb ik 62 jaar motor gereden dat doen ze niet allemaal. Dat houdt deze helm wel tot het einde.
 
Ik krijg steeds de volgende melding
Beste Tigujan,

Momenteel blokkeer je advertenties waardoor MF inkomsten misloopt. Het zou fijn zijn als je MF op de whitelist van je adblocker zou willen zetten. (Wellicht goed om te weten, MF gebruikt geen zogenaamde tracking cookies.)
Je kan ook doneren, daarmee help je MF en worden er ook geen advertenties getoond.

Bij voorbaat dank!
Ik zou die adblocker best uit willen schakelen maar ik heb geen idee hoe. Kan iemand mij raad geven.
 
Ik krijg steeds de volgende melding
Beste Tigujan,

Momenteel blokkeer je advertenties waardoor MF inkomsten misloopt. Het zou fijn zijn als je MF op de whitelist van je adblocker zou willen zetten. (Wellicht goed om te weten, MF gebruikt geen zogenaamde tracking cookies.)
Je kan ook doneren, daarmee help je MF en worden er ook geen advertenties getoond.

Bij voorbaat dank!
Ik zou die adblocker best uit willen schakelen maar ik heb geen idee hoe. Kan iemand mij raad geven.
Jan bekijk het hier en succes 👍

Pop-ups blokkeren, uitschakelen of toestaan in je browser

Persoonlijke advertenties blokkeren op Android-apparaat
 
Hoi mede W- :] :]

Het nieuw :] seizoen :] nadert *O* dus nog effen en de motor moet uit de mottenballen.
Does voor die poetser onder ons, is misschien deze "Dr. Wack P21S metaal/aluminium polish, 100 ml" interessant voor jullie, ik heb in ieder geval net een besteld ( goedkoopste) bij de
Amazon.nl
MotoPlus testen het als de beste polijst product👍
 

Bijlagen

  • Scherm­afbeelding 2024-02-14 om 10.32.18.png
    Scherm­afbeelding 2024-02-14 om 10.32.18.png
    615,8 KB · Weergaven: 0
  • Scherm­afbeelding 2024-02-14 om 10.32.35.png
    Scherm­afbeelding 2024-02-14 om 10.32.35.png
    453,3 KB · Weergaven: 0
  • Scherm­afbeelding 2024-02-14 om 10.32.54.png
    Scherm­afbeelding 2024-02-14 om 10.32.54.png
    334,7 KB · Weergaven: 0
  • Scherm­afbeelding 2024-02-14 om 10.33.13.png
    Scherm­afbeelding 2024-02-14 om 10.33.13.png
    256,7 KB · Weergaven: 0
Hoi mede W- :] :]

Het nieuw :] seizoen :] nadert *O* dus nog effen en de motor moet uit de mottenballen.
Does voor die poetser onder ons, is misschien deze "Dr. Wack P21S metaal/aluminium polish, 100 ml" interessant voor jullie, ik heb in ieder geval net een besteld ( goedkoopste) bij de
Amazon.nl
MotoPlus testen het als de beste

Hoi mede W- :] :]

Het nieuw :] seizoen :] nadert *O* dus nog effen en de motor moet uit de mottenballen.
Does voor die poetser onder ons, is misschien deze "Dr. Wack P21S metaal/aluminium polish, 100 ml" interessant voor jullie, ik heb in ieder geval net een besteld ( goedkoopste) bij de
Amazon.nl
MotoPlus testen het als de beste polijst product👍
Er zitten diverse goede producten bij in de omschreven test, zonder meer. Ik gebruik echter al jaren Belgom Alu en Belgom Chrome en die bevallen mij uitermate goed. Ik heb mijn Wtje aan het einde van het vorige seizoen al helemaal gepoetst en in de wax gezet dus ik ben reeds voorzien. Ik ben helemaal weg van ORAPI K8006 Multi wax, die is werkelijk perfect.
 
Laatst bewerkt:
Er zitten diverse goede producten bij in de omschreven test, zonder meer. Ik gebruik echter al jaren Belgom Alu en Belgom Chrome en die bevallen mij uitermate goed. Ik heb mijn Wtje aan het einde van het vorige seizoen al helemaal gepoetst en in de wax gezet dus ik ben reeds voorzien. Ik ben helemaal weg van ORAPI K8006 Multi wax, die is werkelijk perfect.
Ik heb die ORAPI K8006 ook gekocht, maar moet ik het nog gaan gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan