Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt! Ik ga naar de balkan, Roemenie enzo. Het stikt daar van de natuur en ik zal daar zeker gebruik van gaan maken. Een maand heel veel wildkamperen en veel de bossen in met de motor.
Gisteren heb ik nieuwe Heidenau k60 scout's gemonteerd.
Klinkt als een waanzinigge trip!
Ik heb mijn bougies en bougiekabels maar eens vervangen en dat doet veel goeds. Lekkerder starten en tot nu toe niet meer op 1 poot lopen.
Stevig toertje net gedaan maar toch wederom iets geks. Hij viel uit dus dacht oei op naar reserve maar er zat echt nog bar weinig in. Stond in marken in middle of knowhere dus achterop gesprongen en met 4 spa flessen vol benzine weer terug. Tank gevuld en direct starten. Maar bij gas geven weer uitvallen. Zeker uur gestaan en gekut ook met aanlopen. Uiteindelijk opgegeven en wilde de kawa parkeren en toen in
Dillemaaaa...
Iemand suggestie?
Bedankt voor de tips. Bougies en kabel zijn gloednieuw... heb wel nog even gekeken of ik ergens een brandstof filter heb zitten maar die kan ik nergens vinden. Wel een filter tussen de koelvloeistof slang. Het aparte was dat er ook nog echt een kleinbeetje benzine inzat. Na het toevoegen van 2 liter deed die alsnog raar.
En echt toen ik hem wilde parkereb. Nog 1x starten en hij bleef lopen?
Alle symptomen leken op te weinig brandstof dus dacht bijvullen en klaar.