je eigen gestolen motor terugvinden

ik weet niet of ik het op zou kunnen brengen te wachten tot de politie er was...

maarja, dan ben je weer eigen rechter en krijg je weer nix...

dan maar idd politie bellen en w88, zou wel meegaan om ze ff uit te lachen...

:W (hallo ik heb gebeld!)
:W (eetse en slaapse in het celletjethuis, met een 'foei' van de politie.)
Was het maar zo'n feest dat ze de cel in gingen. Voorzover ik weet is dat niet het geval...
Maandje gevangenis kan geen kwaad toch?
 
jammer voor je,
hoop dat je er ooit nog iets van te horen krijgt

Ik heb mijn eigen motor ('00 XR650R) ook teruggevonden nadat deze na 1 week al was ontvreemd (huh? gejat!)
Ik heb hem 2 straten verderop teruggevonden, in een poortje gedumpt maar zonder ernstige schade.

Zelfde verhaal voor een goede vriend van me:
('76 XL250) na een maandje uit de garagebox gestolen en aan het eind van de laan in de bosjes gedumpt - contactslot, koplamp en draadboom gesloopt

Zijn motor is 2jaar geleden samen met andere motor ('83 XR500) nogmaals gestolen, en daar hebben we nooit meer wat van gehoord...
...trieste figuren in deze wereld...
 
hahahaha net goed.

opsluiten en sleutel weg gooien ..
mijn ZXR was ook gestolen..na een week werd ie weer terug gevonden
door de amsterdamse politie...

je voelt je knap klote als je er aan denkt dat iemand je motor
aan het berijden is. of nog erger aan het slopen is voor de onderdelen...

dus hulde voor de oplettende mensen...
 
ik weet niet of ik me had kunnen inhouden.
had zo die voordeur der uit getrapt.
met die gasten der bij.
ik vind het knap van de dame in kwestie dat ze kon wachten.
politie zal wel tegen de daders zeggen foei foei niet meer doen hoor.
zijn toch te druk met flitsen en die onnozele dingen :(
 
Hoop dat ze de motor ook daadwerkelijk terugkrijgt.

Nog wel eens vreemde verhalen gehoord over gestolen brommers die niet teruggingen
naar de echte eigenaar omdat de dief geen afstand of zo zou doen.

Misschien weet onze baksteen hier iets meer over :?
 
ik weet niet of ik me had kunnen inhouden.
had zo die voordeur der uit getrapt.
met die gasten der bij.
ik vind het knap van de dame in kwestie dat ze kon wachten.
politie zal wel tegen de daders zeggen foei foei niet meer doen hoor.
zijn toch te druk met flitsen en die onnozele dingen :(


jaja :z :z keyboard ridder :9 en als je er echt staat, en je ziet 2 dubieuze figuren dat huis ingaan, WEDDEN dat jij eerst je mobieltje zoekt om de polisie te bellen :9 :9

en jah dat zou ik OOK doen :Y :W
 
Smerig tuig! Het wordt tijd voor lijfstraffen. Knappe jongen als jij zonder handen nog een motor jat.
 
zullen we met een paar man in een geblindeerd busje eens een bezoek gaan afleggen,misschien dat deze actie zulke aso s op andere gedachten brengt :( :( :( :( :(
 
zullen we met een paar man in een geblindeerd busje eens een bezoek gaan afleggen,misschien dat deze actie zulke aso s op andere gedachten brengt :( :( :( :( :(
En dan achterop (of op de zijkant) het busje in grote lettter MF-KnokPloeg... })

U jat , wij slaan.....
 
Das wel mazzel hebben dan! Ben nog altijd op zoek naar de mijne....snap eerlijk gezegd niet dat er geen motoren als lokaas worden neergezet, gezien het zieke aantal diefstallen...en dan vd week in de krant weer dat van die gasten gewoon tig motoren om kunnen katten zonder gepakt te worden :s gaat toch nergens over??
http://www.politie.nl/groningen/nieuws/landelijk_060419_zes_verdachten_katten_tien_motoren_om.asp

Mochten jullie die van mij nog ergens tegenkomen dan staat daar natuurlijk een hoge beloning tegenover!

http://www.gestolenitems.nl/motoren/suzuki/suzuki_gsx_r_600_srad_gestolen1215.php

Bijlage: marktplaats2.JPG
 
De nederlandse politie mag niet uitlokken, vragen of je wat crimineels wilt doen. En daarna natuurlijk oppakken zodra ze het hebben gedaan.

De amerikaanse politie mag het wel en het (dacht ik) vrij effectief.
 
Mijn gsx-r werd voor de deur weggehaalt,

Sporenonderzoek wees uit dat men minimaal met 4 man geweest moet zijn en over een lange combinatie beschikte (vermoedelijk terreinwagen met grote aanhanger)

Niemand wat gehoort en gezien midden in de stad notabene.
Motor opgetilt en over het plantsoen heen getilt.
Politie keek ofdat ze vuur zagen branden dus zelf initiatief genomen en oproep geplaatst op diverse sites waaronder deze http://www.motorgestolen.com/applications/poster/poster_details.asp?action=view&iVehicleId=310

Kreeg een paar dagen later (zaterdag avond half 12) telefoontje dat hij gezien was in Hellevoetsluis.

Terug naar de politie en wat denk je, niks nadda noppes.
Zelfs het telefoonnr konden ze niet verifieren omdat dat bij wet verboden was zonder toestemming van off. v. Justitie.
Op mijn vraag, wat nu te doen kreeg ik het volgende antwoord.....

Zodra u weet waar hij precies staat en héél zeker weet dat het uw motorfiets betreft dan kunt u ons inschakelen :o

Zou je denken dat ik jullie nog nodig heb als ik weet waar hij staat |( |(
Ik denk dat de dief iets héél anders nodig heeft als ik hem vind :( :(

Kortom, als iemand weet waar hij is gebleven laat het me dan alsnog weten.
Niet om hem terug te halen maar gewoon..... ff afreageren :+ O-) *O*
 
Zou je denken dat ik jullie nog nodig heb als ik weet waar hij staat |( |(
Ik denk dat de dief iets héél anders nodig heeft als ik hem vind :( :(

Ehm, een stel krukken? Looprek? of een elec rolstoel te bedienen dmv een slangetje in de mond.. ;)

Op een ander forum eens gelezen dat iemand z'n barrel gejat werd maar dat deze bovenop de dief gevallen was. Deze meneer werd direct gestraft, zijn been was gebroken en kermde van de pijn. De eigenaar, die mee leefde met de dief, heeft na drie kwartier de pliesie gebeld om te vragen of ze even langs konden komen _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan