Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leuke pic, kan zo in het zwart/wit en terug naar 1952.Ik wil ook met een foto in het topic
[img=100]http/www.freewebs.com/denaamisArjan1/jawa_naar_DenHelder.jpg[/img]]
Vlak voor ik afgelopen zomer van Enske naar 't Nieuwediep reed, erg mooie rit!
Toevoeging als special guest onderaan?Ik was al aan het verzamelen.Moet ik ze allemaal in de openingspost plaatsen? Wel sneu voor Doudou die hier post,lees het altijd graag,maar hij heeft een MZ
Een stukje 'mengsmering en andere gezelligheid.'af en toe. En de binnendempers eens schoongemaakt. Karweitje van niks, maar is toch wel een nadeeltje, al die drab..........
Ik rij niet iedere week dus meestal laad ik hem persoonlijk om de twee tot vier weken bij.Accu onderhoud is inderdaad erg belangrijk.
Met een slechte/defecte accu werkt je ontsteking ook slecht, bovendien loop je kans dat je spanningsregelaar doorfikt.
Accu onderhoud is inderdaad erg belangrijk.
Met een slechte/defecte accu werkt je ontsteking ook slecht, bovendien loop je kans dat je spanningsregelaar doorfikt.
Van mijn accu stonden ook een paar cellen droog, volgens mij is daarom de spanningsregelaar toen doorgefikt, met alle gevolgen van dien.
Ik ben tot volgende week niet thuis om de originele te resizen, maar de plaatjes kan je hotlinken door met de rechtermuisknop de url te copieren en dan tussen de IMG code te zetten.Ik heb een simpel smoelenboek gemaakt in de eerste post. Niet iedereen staat erin, sommige bestanden zijn te groot. Onder andere Sebas, ArcoJawa en Worldbeater staan er daarom niet in. Stuur anders een pic per PB naar me toe,dan pas ik het even aan...............
Ik ben tot volgende week niet thuis om de originele te resizen, maar de plaatjes kan je hotlinken door met de rechtermuisknop de url te copieren en dan tussen de IMG code te zetten.
Iets grotere plaatjes is ook wat scherper. Vandaar.
plaatje
[afbeelding]
Uiteraard in het vorige Jawa topic, maar zeker de moeite van de aandacht nogmaals waard.
Seba$ Tweetakt van Oostblok tot Japan, onder één dakJazekers kennen we deze! Toch Sebas?
Bestonden aliens en UFO ook al in 1963?
Alleen de race aliens niet maar mooi plaatje *bewaard*Bestonden aliens en UFO ook al in 1963?
moest dat nou weer zo groot die foto, ik krijg al zoveel klachten dat ik had moeten lachen
Zet je de chromen delen ook in de Action-primer? Ik heb het geprobeerd met een std. bouwmarkt-primer, maar dat liet snel los. Heb begrepen dat Hamerite non-ferro primer geschikt is voor chroom ed. Iemand ervaring?